דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסעות ואוטובוסים לתיירות 

מאת    [ 24/06/2010 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 2291 פעמים ]

למה כל כך קשה לטפל בנושא ההסעות בתל אביב. התחבורה הציבורית במצב כל כך ירוד ואין הסעות יעילות אל העיר, בתוך העיר ומתוך העיר לערים אחרות.

מדריד, עיר ספרדית מוכרת, מציעה מגוון רב של פעילויות כמו חופשות, פנאי, קניות, תרבות, עסקים וחגיגות. זוהי עיר מתויירת מאוד אשר מושכת אליה תיירות רבה מכל ערי העולם כמו גם תיירות פנים ספרדית. אפשר לבלות זמן רב בקניות בגדים או חפצי נוי, להתרשם מהאומנות, מהאדריכלות ברחובות ותעסוקה רבה נוספת. כיוון שהיא ממוקמת במרכז המדינה היא גם משמשת מעיין נמל הסעות ציבוריות לכל ספרד. לא משנה אם התיירים או המקומיים זקוקים להסעות בתוך מדריד או הסעות אל ערי ספרד האחרות, ההסעות שמציעה המדינה לציבור הם הסעות יעילות מבחינה תחבורתית וכלכלית ובטוחות מאוד.

אחד מסוגי ההסעות הנפוצות היא הרכבת התחתית בעיר. הסעות במטרו במדריד מרשימה במיוחד בגלל ריבוי הקווים ועמידה מוקפדת בלוחות זמנים, תחום שבו ההסעות בישראל רחוקים ממנו שנות אור. הקווים החדשים שהוקמו במערכת ההסעות ברכבת התחתית במדריד נוצרו לספק גישה לעיר מהפרברים שלה הישר אל הבירה. מדריד חולקה לאזורים כאשר כל אזור תומחר בנפרד. בעוד שהמקומיים נעזרים בשירותי ההסעות מתחת לאדמה לכל האזורים בעיר, תיירים יכולים להישאר במשך כל זמן החופשה באותו אזור ולא לצאת ממנו. אפשר גם לקנות גם כרטיס נסיעה למספר ימים מצומצם וכך לחסוך בעליות, במיוחד כרטיסים המשלבים את ההסעות יחד עם כניסות מוזלות למוזיאונים.

שירותי הסעות נפוצים אחרים הם האוטובוסים. אוטובוסים הם חלופה טובה להסעות במקום המטרו כאשר רוצים להתרשם מהעיר. החידוש הוא שכרטיס ההסעות ברכבת זהה לכרטיס ההסעות של האוטובוסים וניתן להשתמש באותו הכרטיס לשני סוגי ההסעות. ניתן לקנות כרטיס אוטובוס משולב לכרטיס מטרו וכך לנסוע בתוך העיר ומחוצה לה באותו הכרטיס.

ניתן להשיג גם מידע אודות הסעות באוטובוס ממדריכי נסיעות מודפסים אשר מחולקים בנקודות תיירות ברחבי העיר. אם עליך להשתמש בהסעות ציבוריות על מנת להגיע למרחקים ארוכים אפשר להגיע למרכזי הסעות של תחנות מרכזיות ומשם לקחת אוטובוס ליעד בו חפצים. מרכזי הסעות כאלה לדוגמא הם אווינדה דה אמריקה, מנדז אלוורו, ופלאזה אליפטיקה.

ישנם גם הסעות ברכבת רגילה כגון קו ההסעות קרקניאס. תחנות הרכבת להסעות ברכבות במדריד הינם תחנות הסעה עצמאיות הממוקמות בדרך כלל ליד תחנות רכבת תחתית. הקו המדובר הוא אלטרנטיבה מוצלחת להסעה למרחקים בינוניים לטיולים חד יומיים בהם יוצאים מהעיר ליום אחד וחוזרים אליה בערב.

לסיכום, לישראל המתקדמת עדיין יש מה ללמוד ממדינות אחרות בעולם, ויפה שעה אחת קודם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב