דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חיפוש עבודה בארצות הברית 

מאת    [ 24/06/2010 ]

מילים במאמר: 481   [ נצפה 3511 פעמים ]

בימים בהם מציאת עבודה טובה עם שכר גבוה היא משימה קשה, עבודה בארצות הברית היא אופציה רלוונטית מתמיד. ארה"ב מציעה מגוון רחב של עבודות בשכר גבוהה, עניין בעבודה וחוויות של מגורים במדינה הגדולה והמובילה בעולם.

איפה אפשר למצוא עבודה בארה"ב?

מכיוון שמדובר באחת המדינות הגדולות בעולם, גם מספר המקומות בהם ניתן לעבוד הוא גדול מאוד. אחת האפשרויות היא עבודה בניו יורק. מדובר בעיר הגדולה בארצות הברית ואחת הגדולות בעולם, בה ניתן למצוא גם ריכוז גדול של ישראלים. תהליך ההתאקלמות צפוי להיות קל יותר בניו יורק ולהביא אותך לתוצאות הרצויות במהרה.

במה אני יכול לעבוד בארה"ב?

עבודה בארה"ב ניתן למצוא בשלל תחומים, חלקם מוכרים וחלקם פחות. אחת האפשרויות הנפוצות היא מכירות בקניונים, כאשר האפשרויות הן מכירה של מוצרי קוסמטיקה, אלקטרוניקה, בגדים ועוד. ניתן לעבוד גם בהובלות, מכירת גלידה, ניקוי שטיחים, פריצת מנעולים ודברים רבים נוספים, בהתאם לכישורים ולבחירה האישית שלכם.

חייבים ויזה בשביל עבודה בארצות הברית

ארצות הברית היא מדינה אשר מקפידה מאוד על האנשים אשר נכנסים לגבולותיה והמטרות של ביקורם. לכן, על מנת להיכנס למדינה חייבים ויזה לארה"ב. כדי לקבל ויזה, כל אחד מאיתנו חייב לעבור תהליך לא קצר בשגרירות ארצות הברית בישראל.

ראשית, תאלצו למלא טפסים הכוללים את פרטיכם האישיים, מטרות הנסיעה וביטחונות לכך שאתם אכן מתכוונים לחזור לישראל ולא להשתקע במדינה (רכוש ששייך לכם או רשום על שמכם יעזור כאן מאוד). שנית, תעברו ראיון אישי במשרדי השגרירות שנמצאים בתל אביב. אם תעברו את כל השלבים בהצלחה, תהיו בעליה של ויזה לארה"ב. אפשר להמשיך.

עבודה בארצות הברית וכל מה שמסביב?

ברור שחווית המעבר למדינה אחרת היא מפחידה ומלאה בדאגות. גם החברות שמציעות לישראלים עבודה בארצות הברית מבינות שכך הדבר. לכן, רוב החברות מציעות מעבר לעבודה גם מקום מגורים, תנאים סוציאליים, ימי חופש, רכב וסביבה מלאה בישראלים נוספים. כל אלה יכניסו אתכם לעניינים במהרה ויספקו לכם הכנסה טובה ושלל חוויות.

לחפש עבודה בארה"ב

כמו בכל עבודה, יש מספר דרכים למצוא את המשרה המתאימה לכם ביותר. הדרך המקובלת והנפוצה ביותר להגיע למקומות עבודה בארצות הברית היא האינטרנט. כיום, קיימים ברשת מספר רב של אתרים שמתמחים בעבודה בחו"ל בכלל ובארצות הברית בפרט, כמו אתר maka, שמרכז הצעות מכל העולם. דרכים נוספות הן מודעות בעיתונים, הודעות ברשתות חברתיות ומכרים שהתנסו בעצמם.

מה להביא איתי לעבודה בארצות הברית?

לא ניתן להגדיר בצורה מלאה מה כדאי לקחת ומה לא. יש דברים שלא ניתן להסתדר בלעדיהם, דוגמת כרטיס אשראי בינלאומי, המחאות נוסעים, מצלמה ומעט ציוד אישי. אולם לא מומלץ להביא ציוד רב מדי ממספר סיבות.

האחת היא הקלה על מעבר במקרה של החלפת מקום העבודה. השנייה היא האפשרות לטייל בחופשיות ללא ציוד רב לאחר סיום העבודה והשלישית היא מגוון המוצרים, החנויות והמחירים שיש לארצות הברית להציע. תוכלו לקנות שם כמעט הכל.

למה לנסוע עד ארה"ב בשביל לעבוד?

במדינה מפותחת ומתקדמת כמו ארה"ב תוכלו למצוא בקלות עבודה שתתאים לכישורים שלכם ותספק הכנסה גבוהה בפרק זמן קצר יחסית. בנוסף לכך, היא מספקת לכם את החוויה של מגורים במדינה זרה, הרחבת אופקים, היכרות עם חברים חדשים, שיפור האנגלית וכמובן לשלב בין עבודה בארצות הברית לטיול מהנה.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב