דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התכשיט עושה את האדם 

מאת    [ 23/06/2010 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 1996 פעמים ]

כשם שהבגד עושה את האדם - כך גם התכשיט, ולכן לפני שאתם עונדים תכשיט כלשהו, דמיינו לעצמכם מה הוא אומר עליכם לאנשים אחרים. תכשיטים ? כמו בגדים, נעליים ואיפור - משקפים את אישיותכם, את היותכם בעלי חוש אופנתי מפותח או לא, את יכולתכם לאמץ לעצמכם את הטרנדים האחרונים, את מצב חשבון הבנק שלכם, את הסטאטוס המשפחתי שלכם ואפילו את שמכם הפרטי ( באם קארי בראדשאו היא הגורו שלכם...)

 

"אתם מה שאתם עונדים" - אין זה קונספט חדש כלל וכלל!  מאז ומתמיד תכשיטים סימלו את שיוכו של היחיד למעמד חברתי ספציפי. משרתים נאלצו לענוד עגילים המעידים על מעמדם כמשרתים והאצילים שהיו אף בעלי הממון קישטו את גלימותיהם בשרשראות מסיביות. כיום כאשר החברה הפוסט מודרנית מחנכת אותנו לדמוקרטיה, שיוויון ופחות הבדלי מעמדות - עדיין אנחנו רוצים להבדיל את עצמנו מאחרים בעזרת התכשיט הנכון שיוצר את האפקט הנכון במקום הנכון ועל האדם הנכון!

 

איזה תכשיט לענוד?

 

אם אתם רוצים להיות מסמר הערב ואינכם חוששים להתבלט כמו דראג קווין - אתם יכולים לכסות את עצמכם בעדיים בוהקים ונוצצים מכף רגל ועד צוואר, לענוד עגילי קריסטל ארוכים שמשתלשלים עד הכתפיים, ומחרוזות כבדות שיזכירו לכם כל רגע לזקוף קומה, ולא -  תקרסו תחת כובד משקלן, ולא לשכוח לענוד טבעת פנינה על כל אצבע ואצבע - עם הופעה שכזו תהיו בטוחים שאי אפשר יהיה להתעלם מנוכחותכם...

 

אם אתם רוצים להיראות קלאסיים ומכובדים, לכו על סט תואם של מחרוזת פנינים ועגילי פנינה. מה גם שתמיד תוכלו לספר שהטבעת שלמעשה נרכשה בשוק הפישפשים הוברחה על ידי סבתא רבתא שלכם ליום חתונתה, וכך תפזרו סביבכם ניחוח של העצמה נשית...

 

אם חשקה נפשכם בלוק טרנדי ועכשווי - דפדפו במגזינים של אופנה וצרו לכם תכשיט מועתק משם. הלוק הנכון והעכשווי בעת כתיבת שורות אלו הוא הלוק האקלקטי, היינו, שילוב של אבנים טבעיות, קריסטלים של סוור ובסקי ועגילי חישוק ענקיים - משהו שנראה טבעי כמו "אימא אדמה" ונערת השכן.

 

ולבסוף, אם אתם רוצים לשמור על אישיותכם הייחודית, עיזבו את מותגי היוקרה ופנו לחנויות של "עשה זאת בעצמך", לשווקי אומנות ואמנות, שם תוכלו למצוא דגמים מיוחדים שיבליטו את אישיותכם המיוחדת וטעמכם האישי. שילובים של אבנים יקרות עם מתכות תעשייתיות שלא בהכרח תואמים זה את זה הם בבחינת "מאסט" כעת!  

 

אז, על מה אתם הולכים?

 

 

תכשיטי יוקרה במהדורה מוגבלת לכל אירוע: טבעות, שרשראות, צמידים, עגילים ותליונים כולם עשויים זהב (צהוב, לבן או אדום) ואבני חן בעיצובים מיוחדים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב