דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יש לי הצעה מדהימה 

מאת    [ 23/06/2010 ]

מילים במאמר: 573   [ נצפה 2204 פעמים ]


1. מידות ומרחב חשוב מאוד.עלי למצוא את הזמן  ולמדוד את המקום שיש לי  לפני קניית הרהיטים החדשים בכדי לראות האם החדר שלי  יתאים. אני  עלול להיות מופתע ממספר רכישות הרהיטים שמעולם לא הוכנסו אל בית הקונה כי הקונה לא טרח למדוד את הרהיטים או שחלופין לא הובאו בחשבון מסדרונות, דלתות, מעליות ומדרגות.  
2. קנה מידה יש לקחת בחשבון את הנתון הבא: ספה שנראית בדיוק בגודל המתאים עלולה להיראות גדולה מדי בחדר או לחילופין - לא מספיק גדולה. קשה לשפוט כשאני  מביט בתמונה .רצוי למדוד כדי לוודא שהרהיט החדש שלי אכן תואם את הצורך שלי.
3. צבע יש לדעת כי צבע הנראה בצורה אחת על המסך ייראה מעט אחרת במציאות. כעיקרון באתר זה אנו עושים הכל כדי ליצור תמונות המשקפות את המציאות אולם ייתכן ותהיינה סטיות בגוונים מסיבות מובנות.
4. האם אני מעניק תשומת לב רבה מידי לאופנה חולפת? עדיף לקנות רהיט שארגיש איתו בנוח גם בשנים הבאות. גם מבחינת הצבע וסגנון. אופנה יכולה להתחלף מהר מאוד,  יש לבדוק את התחושה מעבר לזמן מועט  של התרגשות. אני אעדיף מוצר שנראה טוב גם אם תתחלף האופנה ולא אהיה תלוי בה.
5.מי עתיד להשתמש ברהיט אותו אני רוכש? לפני שאני  קונה רהיט, כדאי לי לדעת מי יהיה זה שישתמש בו. אם אשכח להביא בחשבון גורמים כגון-  ילדים קטניםאו  חיות מחמד התוצר הסופי עלול ויהא מאכזב. .צבע הקרם הנהדר של הספה שלי עלול להיות מוכתם באם ילדי הקטנים לא שטפו היטב את הידיים המלוכלכות, לשם הדוגמא .עלי להביא בחשבון גורמים כאלה ואחרים כדי להיות בטוח בשימוש העתידי של המוצר אותו רכשתי.
6. האם התמונה נראית סבירה? בחנות מקוונת תמונה באיכות סבירה היא ערובה לכך כי המוצר אותו אני קונה איכותי וכי הגורמים המטפלים בקנייתי יודעים את מלאכתם וייעשו אותה נאמנה. אתרים אשר התמונות בהן גרועות או לחילופין- הכתיב שלהם גרוע ומכיל טעיות כתיב רבות, באתר כזה אמנע מקנייה.
7. קנייה שקולה קנייה שקולה היא קנייה בה קניתי את מה שרציתי והתעלמתי מהפרעות והסחות דעת כאלו או אחרות בזמן הרכישה. זו גם אחת הסיבות לכך כי קנייה בחנות מקוונת דרך האינטרנט היא קנייה נבונה ללא מתק שפתיו של איש מכירות כזה או אחר.
8. עודף דעות אחרות כאשר אני  מתייעץ עם יותר מדי אנשים, אני למעשה מצמצם את האפשרויות שלי . אני לא אקח פמליה שלימה לקניה של מוצר כלשהו. אני אעדיף לקחת אדם אחד שאני מחשיב אותו כמהימן ורציני ואיתו אלך לתהליך הרכישה.  
9. לא לבקש עזרה אני עלול לקנות רהיט מבלי להבין כלל מה אני קונה ומה הוא הגודל האמיתי שלו. לכן אבקש עזרה בעת שאינני בטוח ואיני רואה בזה פחיתות כבוד, להיפך. אין אדם המבין בכל דבר.
10. לשלם פחות על הרהיטים שלך בעת שאני  קונה מחנות מקוונת אני  חוסך לעצמי מאות אחוזים מבלי להוריד במשהו מאיכות המוצר. יתרונות נוספים הם הזמן אותו אני חוסך בכך שקניתי היישר מביתי ולא הצטרכתי ליסוע לחנות. כמו כן חסכתי בהוצאות הדלק ובהוצאות אחרות הכרוכות בנסיעה. מרכיב נוסף ולא פחות חשוב במשוואה הוא אנשי המכירות. אנשי המכירות המקצועיים העובדים בחנות עשויים למכור לי כל דבר למעשה. בעת קניה בחנות מקוונת, אני קונה על דעת עצמי בלבד בזמני החופשי ומרצוני החופשי, ללא הפרעות .

בברכה, בנימין, מנהל אתר פניקה רהיטים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב