דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות לעיצוב אירועים 

מאת    [ 22/06/2010 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 4422 פעמים ]

עיצוב אירועים הוא לא רק נחלתם של החתונה והבר מצוות. והיום כשכל צד בחיינו מעוצב בין אם זה הבגד שאנו לובשים או הדירה בה אנו גרים כך גם ארועים בחיינו. ישנם עוד המון אירועים רבים בחיינו בעלי משמעות רבה בשבילנו ובשביל אלה שסובבים אותנו, אם זה יום הולדת 50 או יום נישואים 30 או כל אירוע אחר שחשוב עברנו. וגם בהם היינו רוצים לחגוג כראוי, ולהרגיש כי זוהי חגיגה מיוחדת. אירועים כאלו לרוב יחגגו במקומות כמו מסעדה או אפילו בגינה בבית. וגם כאן כמו באולמות האירועים, עיצוב האירוע נכנס לתמונה ומשנה אותה מקצה לקצה. לא עוד בלונים רגלים בכל צבעי הקשת ושלט נייר של "מזל טוב".

את האירוע האינטימי נוכל לשדרג בהמון דרכים. דבר חשוב והכרחי הוא סידורי פרחים, פרחים מוסיפים המון אווירה למקום, ממלאים מקומות ריקים ומשעממים ומוסיפים צבע וחיים. ניתן להכין זרי קטנים שיונחו על השולחנות, או זרים שיעמדו על סטנדים גבוהים והיו מפוזרים על פני שטח האירוע, או אפילו יוכלו להיות תלויים כזרים קטנים סביב במקומות גובהים.

נרות הם עוד אביזרי חובה כשמדובר בעיצוב אירועים, אף פריט לא יכול השתוות ולהעניק אווירה רומנטית ואינטימית כמו שנרות מעניקים. גם כאן את הנרות תוכלו לפזר ברחבי המקום, בין אז זה בשולחנות, או בדשא סביב, אפילו ניתן להשיג נרות מיוחדות עם מעמד שתלה על ענפי העצים ומעניק אווירה מאוד מיוחדת וקסומה.

כמובן שאם מדובר באירוע חתונה אז אנו צריכים עיצוב חופה שידגיש ויהפוך את החופה ממעמד בעל 4 עמודים למשהו גרנדיוזי שנוכל להרגיש זוהרים ביום האירוע' לעיצוב חופה ניתן להשתמש בנורות קטנות ובשלל אביזרים ורעיונות הקיימים בחברות לעיצוב אירועים


אם מדובר בחגיגת יום הולדת בלונים הוא הכרח, מגוון סוגי הבלונים הניתנים להשגה היום הוא עצום הצורות, הצבעים, והאיחולים על גבי כל בלון הם אין סופיים. תשדלו רק להתאים את צבעי הבלון לאופי האירוע, ואל תפריזו מידי בצבעים רבים.

ישנם עוד המון דברים נוספים שאפשר להוסיף לאירוע וכך לשדרג אותו. ניתן להשכיר פינות ישיבה מעוצבות, אפילו פינות ישיבה אוריינטליות עם נרגילות, ניתן גם להשכיר חופות בד שאותם תולים ומותחים מעל האירוע כדי להעניק צל לאורחים ביום שמש חם או כהגנה חלקית מהקור בערב קר.

לסיכום נאמר שעיצוב אירועים חשוב בכל אירוע לא רק בציוני דרך גדולים כגון חתונה אלא יכול לשדרג אף אירועים קטנים כגון חינה או בת מצווה ישנם כאלה שאף יעשו עיצוב אירוע מסוג יום הולדת, עיצוב אירוע שהוא אירוע אינטימי חשוב לא פחות ומעניק כל כך הרבה אווירה נעימה ורושם טוב. עיצוב אירוע בסדר גודל כזה אינו הוצאה גדולה כלל וזו הוצאה שתשתלם ותעניק לכם אירוע מיוחד, אינטימי ובלתי נשכח.

מאמר זה מוגש מטעם S.M Design המתמחה בקידום אתרים בניית אתרים וכתיבת תוכן לאתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב