דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צמחיה מלאכותית - מהפכת העיצוב היעילה בשנים האחרונות 

מאת    [ 22/06/2010 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 2920 פעמים ]

בעיני הרבה אנשים צמחיה מלאכותית נתפסת כאמצעי זול ופשוט לקשט את המשרד את הבית. במשך שנים רבות, הסיבה היחידה שבגללה אנשים נטו לעצב את המשרד ואת הבית בהצבת צמחיה מלאכותית במגוון פינות חלל החדר, זאת על מנת לתת אווירה של רעננות וגם עקב מחירה הזול של צמחיה מלאכותית בעבר. על פניו, ניכר כי המגמה בכל הקשור במחיר לא השתנתה, למרות שהמחיר עלה וזאת בעקבות תמורות כלכליות גלובליות של תחום עיצוב הפנים.

כיום, עדיין יותר משתלם לקנות צמחיה מלאכותית פעם אחת, מאשר לקנות כל פעם פרחים ועציצים אמיתיים שנובלים ולא מחזיקים מעמד יותר משבוע. בעבר צמחיה מלאכותית אכן נראתה מלאכותית וסינטטית, חסרת טעם עיצובי כלשהו. מבט אחד בצמחים מלאכותיים וניתן היה לקבוע כי מדובר בצמחים מלאכותיים ולא בצמחים אמיתיים. סממן של צמחים מלאכותיים היה מזוהה לרוב עם מרפאות, מוסדות ציבור ובנקים. צמחים מלאכותיים שקישטו את החלל הפנימי של החדר היו לרוב עצים מלאכותיים או עציצים מלאכותיים. בשל עובדה זו ובגלל המראה הסינטטי שלה. צמחיה המלאכותית, תויגה תחת מוצר זול, קודר ומנוכר, שנותן קונוטציות של תורים ארוכים (כאלו שיש בבנקים וסניפי דואר למיניהם) או של בדיקות רופא, או עקירת שן אצל רופא שיניים.

אם זאת, בימינו צמחיה מלאכותית עברה מהפכה של ממש. צמחיה מלאכותית זכתה ברנסנס, מעין תחיה מחודשת של עיצוב וסגנון יותר מודרני. בתחום של הייצור של עצים מלאכותיים כבר לא ניתן לשים לב כיום אם אלו עצים מלאכותיים או אמיתיים. תהליכי החניטה של צמחים מלאכותיים השתפרו פלאים. כל צמח מלאכותי שמיוצר כיום, נראה ממש כמו צמח טבעי לכל דבר. רבים מעצבי הפנים שבוחרים דווקא את השימוש בצמחיה מלאכותית לשימוש נרחב בהענקת אווירה רעננה וירוקה יותר לפנים הבית ומחוצו. באמצעות גישה זו חוסכים מעצבי הפנים מלקוחותיהם, את הצורך באחזקתה של צמחיה טבעית, שכידוע עולה הרבה יותר כסף בגלל מיסי המים שעלו פלאים ובגלל הצורך באחזקתו של גנן מקצועי. באמצעות צמחיה מלאכותית ניתן בעצם לעצב את הבית לאורך זמן ללא צורך בתחזוק. על פניו ולמרות שהמחיר של צמחיה מלאכותית עולה במקצת, בראיה לטווח ארוך ההשקעה בצמחיה מלאכותית עדיין עדיפה כיום, לעומת ההשקעה העצומה בצמחיה טבעית.

הדבר החשוב ביותר היא בחירה נכונה של חברת עיצוב בצמחיה מלאכותית. למרות שהשוק העולמי עדיין אינו רחב במיוחד, בחירה לא נכונה של חברת צמחיה מלאכותית עלולה להביא לכם הפסדים מאשר רווחים, שכן ייצור לא נכון או ייבוא שאינו מהוקצע לגבי בחירת המוצר עלול להביא לכך שהצמח ירקב ולא תוכלו לעשות שום דבר בנידון, חוץ מאשר לזרוק. בדקו היטב עם מעצבי פנים או אנשי מקצוע לגבי החברה שאתם בוחרים בה לביצוע העבודות של הצבת צמחיה מלאכותית בבית או במשרד.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב