דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניהול נכסים בארהב 

מאת    [ 21/06/2010 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 2453 פעמים ]

רכשתם בהצלחה נכס בארה"ב, הנכס נרשם על שמכם בטאבו ועכשיו צריך לתפעל אותו. כאשר הנכס נמצא בקרבתכם סביר שתוכלו לטפל בחלק גדול מנושאי התפעול בעצמכם אך כאשר הנכס נמצא במרחק פיזי רב (בעיר אחרת או במדינה אחרת) לא תוכלו לטפל בו לאורך זמן ללא סיוע של נציג מקומי.  הנציג המקומי – חברת הניהול – יעשה במקומכם את כל הפעולות הנדרשות לצורך תפעול הנכס. 

חברת הניהול תקבל את הנכס לאחר הרכישה ותכין אותו למגורים. החברה תנהל משא ומתן מול בעלי מקצוע במקומכם, תזמין את העבודה, תבדוק את התוצאה ותשלם עבורה. החברה תדאג שהנכס שלכם יהיה מוכן למגורים במהירות תוך מזעור עליות. חברה שתוכל לסיים את ההכנה מהר תקצר את הזמן בו הנכס עומד ללא דייר ותחסוך לכם כסף.

חברת הניהול תמליץ על שכר דירה אפשרי לנכס, תציג אותו למתעניינים, תקבל בקשות מצד מתעניינים ותכין ותחתום על חוזה מול הדייר המתאים. חברה שיודעת לקבוע נכון את שכר הדירה, חברה שיודע היכן לפרסם את הנכס וכיצד לייצר תנועה של מתעניינים דרכו תקצר את הזמן בו הנכס עומד ריק.  בשלב בו הדייר נמצא בנכס תדאג חברת הניהול לגבות את שכר הדירה, תשלם את החשבונות השונים עבורכם ותעביר את היתרה לחשבונכם.  בנוסף, תשמש חברת הניהול איש קשר מקומי לדייר לצורך מתן מענה לבעיות שונות הקשורות בנכס. חברת ניהול שתדע לספק את דרישות הדייר ותהפוך את השהות שלו בנכס לנעימה יותר תוכל לגרום לו להישאר בנכס לפרק זמן ממושך יותר.

מידי פעם צצות בעיות שונות מול הדיירים. לחברת הניהול הכלים לטפל בהן. גבית שכר הדירה ישירות מול הדייר או דרך בית המשפט כולל פינוי דיירים הן חלק מהשרותים של חברת הניהול. פעולה מהירה של חברת הניהול תוך הכרת החוקים השונים תתורגם לרווח טוב יותר מהנכס.

כתושב זר נדרשים משקיעים לתשלום מס במקור על ההכנסה משכר דירה.  השימוש בחברת הניהול המקומית מאפשר הגשת דו"ח מס בסוף השנה ותשלום של מס על הרווח בפועל ולא על ההכנסה. חברת הניהול משמשת במקרה זה כגוף אשר מבטיח לשלטונות המס שליטה על הכספים דרך גוף עסקי מקומי אשר חייב בדין וחשבון.

חברת ניהול מקצועית בארה"ב תדע לנהל את הנכס שלכם לא פחות טוב מכם וזאת בעזרת ניסיון רב, קשרים טובים לבעלי מקצוע שונים והכרה של השוק המקומי. חברת הניהול הנכונה הנה המפתח להשקעה טובה יותר בחו"ל.  חשוב מאוד לקחת בחשבון את נושא הניהול לפני הרכישה הוא יכל להפוך השקעה טובה למצוינת ולהפך.  אנו עוסקים בניהול נכסים מזה כעשור בקנדה ובארה"ב צרו איתנו קשר עוד היום לקבלת הצעה לטיפול גם בנכס שלכם.

חברת REO פעילה בתחום הנדל"ן בקנדה ובארה"ב משנת 2002. אנו עוסקים במכירה, תפעול, ויעוץ בנושא נדל"ן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב