דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיפוץ דירה 

מאת    [ 20/06/2010 ]

מילים במאמר: 521   [ נצפה 2013 פעמים ]

גם בימי קדם היה אפשר למצוא שימוש באריחי קרמיקה. השימוש באריחי קרמיקה, בין אם כפסיפס,בין אם כאבן ריצוף,ובין אם בצורתם המודרנית – כאריחים תעשייתיים, היה מאז ומתמיד חלק בלתי נפרד מעולם העיצוב. גם כיום הם מהווים חלק אינטגראלי חשוב בשיפוץ דירות. בלתי אפשרי כמעט לחשוב על שיפוץ בית או דירה בלי להביא בחשבון שימוש חשוב ורציני באריחי קרמיקה.

אחד היתרונות הבולטים ביותר של אריחי קרמיקה אשר הפך אותם ברבות השנים לחומר גלם כה פופולרי בשיפוץ בתים, טמון בכך שמדובר בחומר טבעי. בכל שיפוץ דירה אנחנו רוצים לקצץ קצת בעלויות, להשיג הרבה במחיר מועט, ולבסוף אף להגיע לתוצאות רצויות. אבל בכל שיפוץ מטבח או שיפוץ חדר אנו רוצים גם לפגוע כמה שפחות בסביבה ולהקפיד ששיפוץ הדירה יהיה ירוק. בשביל אותם אלה שעבודות שיפוץ דירה כל כך קרובות לליבם, אין ספק ששילובם של אריחי הקרמיקה בשיפוץ הוא בחירה נכונה.אריחי קרמיקה ניתנים למיחזור, ומשום שהם עשויים בסופו של דבר מאדמה בלבד, אין חומר טבעי מהם. אין זה רק שהם יפים ומיוחדים, הם גם הופכים כל שיפוץ.

עבור אותם אלה שמעוניינים לשלב אריחי קרמיקה בשיפוץ הדירה,ההיצע הקיים בשוק השיפוצים גדול מאד. ישנם אריחי קרמיקה מכל סוג שיש, וסגנונות וגימורים שונים. יחד עם זאת, אפשר לחלקם לכמה סוגים עיקריים:
אריחים עם זיגוג – אריחים אלה עברו טיפול שהפך אותם לעמידים יותר  ובנוסף מקנים להם מראה מבריק וייחודי. כיום הם משמשים בשיפוץ הבית כתחליף במקום רצפות שיש או אבן. יש אריחים בעלי מראה טבעי, כך שללא בחינה מקרוב לא יהיה ניתן לדעת שלא מדובר באבן טבעית. ריצוף באריחים מעין אלו הפך כיום לכמעט סטנדרט בשיפוץ דירה.

אריחי פורצלן – אריחים אלה באים עם גימור פוליש מחוספס או טבעי,והם יכולים לשמש בנוסף גם כחיפוי קירות כשמדובר בעיצוב האזורים החיצוניים של הבית וגם בשיפוץ דירה פנימי. אריחים אלה עמידים לפגעי מזג האוויר, וכן לא נשחקים בקלות. גם אריחים אלה משמשים כיום כמעט  בכל שיפוץ דירה. שיפוץ וחידוש המראה של הקירות או המשטחים הוא עניין קל ופשוט בעזרת אריחים אלה.

אריחי מוזאיקה – אריחים אלה אריחים קטנים, וייחודם מתבטא בכך שהם משתלבים ויוצרים מראה ייחודי של מעין פסיפס. אריחים אלו יכולים להיות עם זיגוג, בגימורים שונים אחד מהשני,וכן מפורצלן. גם הם מתאימים לשימוש חיצוני פנימי וחיצוני. כמובן שהתקנתם אריחים אלו דורשת מקצועיות  וזהירות רבה. על מנת ששיפוץ הדירה שלכם יצא בדיוק כמו שתכננתם ולא תיתקלו בהפתעות לא כל כך נעימות. כדאי שתקדישו תשומת לב מועדפת לעבודת שיפוצי שכוללת אריחים אלה.

אריחי טרה קוטה – אריחים אלה עשויים עבודת יד או ייצור מיוחד, הם אריחים טבעיים במיוחד שעשויים מאבן חימר אדומה. הם נשארים קרירים גם בקיץ, הם עמידים למים, ובקלות יכולים להיות פיתרון אופנתי וטבעי בשיפוץ הדירה. אריחי טרה קוטה, עם מראם האופייני ישדרגו כל שיפוץ דירה או בית ויתנו הרגשה ואווירה יוקרתית.

אריחי קרמיקה שובים את העין ביופי שלהם. אם תבחר באריחי קרמיקה בשיפוץ הדירה, הבחירה שלך תהייה חכמה ואסתטית. מדובר כאן בעיצוב משובח ואיכותי שלא תפסיקו להתפעל ממנו גם בעוד הרבה זמן אחרי ששיפוץ הדירה יסתיים. אם וכאשר תתעניינו בשיפוץ דירה מיוחד, מומלץ לדעת שאריחי קרמיקה הם אלמנט שפשוט אי אפשר להמעיט בערכו. גם אם מדובר באריחים תעשייתיים וגם במידה ומדובר באריחים מעבודת יד, הקרמיקה תוסיף המון צבע ועניין לדירה. אז שיהיה לכם שיפוץ דירה מוצלח!

שיפוץ דירה יעזור למגורים בבית, להשכרה וליצירת ערך לנכס עבור מכירת הדירה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב