דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איביי - כמה כסף ניתן להרוויח? 

מאת    [ 20/06/2010 ]

מילים במאמר: 434   [ נצפה 4129 פעמים ]

האם קראת אי פעם מאמר בנושא איביי? על הרווחים הענקיים שאנשים מרוויחים דרך האתר? זה לא נדיר לשמוע על אנשים שמרוויחים אלפי דולרים ויותר כל חודש ממסחר באיביי.

בפעם הבאה שאתה באיביי, תסתכל כמה powersellers יש, בוודאי תמצא כמה. כל אחד ואחד מהם מרוויח לפחות 1000$ בחודש אם לא יותר, בגלל שזה סף המינימום של איביי כדי להפוך ל-Powerseller.

Powerseller כסף, מרוויח לפחות 3000$ כל חודש, בעוד שPowerseller זהב מרוויח לפחות 10,000$. והפלטינום מרוויח 25,000$. המדרגה הכי גבוהה היא טיטאניום, וכדי להגיע אליה עליך להרוויח לפחות 150,000$ בכל חודש.

העובדה שאנשים אלו באמת קיימים נותנת את האפשרות להסיק, שניתן להרוויח סכומים אלו באיביי. רבים מהם מעולם לא תכננו להקים עסק באיביי. הם פשוט התחילו למכור  באיביי כמה דברים, ומאז לא הפסיקו. ישנם אנשים רבים שמוכרים באיביי במשרה מלאה זוהי הזדמנות עסקית נדירה,להכנסה נוספת מהבית. רבים מהם עוסקים בכך שנים רבות. רק דמיין זאת. לעבוד בבית מאחורי המחשב, שעות ספורות כל יום, ולהרוויח משכורת מלאה מכך. לא צריך לשלם על ההקמה, העובדים, או כל דבר אחר. יש עסקים של מיליארדי דולרים שמרוויחים בנטו פחות מהעסקים האלו, מכירה באיביי.

אז אמנם, לא כולם מעוניינים לעסוק בזה במשרה מלאה. חלק מהאנשים באמת מעדיפים את העבודה שלהם. אבל אפילו אם אתה לא רוצה להפסיק את עבודתך ולעבור למשרה מלאה באיביי כעסק עצמאי, אתה עדיין יכול לעשות שימוש באיביי כהכנסה נוספת. אתה יכול לארוז הזמנות במהלך השבוע ולקחת אותם ביחד לסניף הדואר במהלך הסוף שבוע או בכל זמן  שאתה פנוי. אין דברים רבים שניתן לעשות בזמן הפנוי שלנו, שהם בעלי פוטנציאל רווחי כזה גבוה כמו איביי.

יותר מכך, באיביי אין חשיבות למי אתה, היכן אתה גר, או איך אתה נראה. ישנם מוכרים  זקנים מאוד וחלק צעירים מאוד. חלק גרים במקומות שבהם מכירה באיביי היא אלטרנטיבה ללא להפוך לחוואי או לעני. איביי שוברת את המחסומים שהעולם האמיתי שם בפניך. אין ראיונות כדי להתקבל לעבודה, אין התחייבות – כל עוד אתה יכול לשלוח דברים , אתה יכול למכור באיביי.

בצורה פשוטה, אם אתה יודע היכן למצוא מוצר במחיר זול מאוד שביכולתך למכור,  אתה יכול למכור ב אי ביי. קנה סחורה של מוצר שהוא זול או מבוקש, מכור אותו באיביי ועשה כסף, ללא עלויות נוספות.

אם אתם רוצים לדעת יותר על המים לפני שאתם קופצים לתוכם, תוכלו למכור מספר דברים הנמצאים ללא שימוש אצלך במחסן או בבית, חפשו דברים ישנים ועתיקים או דברים שמעולם לא השתמשתם בהם. כך אפשר לעשות בהתחלה כמה מאות דולרים.

זה כוחו של איביי: תמיד יש מישהו שרוצה את המוצר שאתה מוכר, ומאחר והם הגיעו אליך, אינך צריך לעשות דבר כדי לגרום להם לקנות.

אז אתה רוצה למכור באיביי?

נהדר. קח את הזמן הקרוב לניסיון, אתה לא תתאכזב.

 

המאמר נכתב על ידי יעל גלזר.סוחרת באיביי  מזה 3 שנים ומדריכת קורס איביי לאימון במכירה וקניה  מוצלחים בפלטפורמת המכירה  EBAY.בעלת חברת הופלה למסחר באיביי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב