דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה מועדון לקוחות? 

מאת    [ 19/06/2010 ]

מילים במאמר: 390   [ נצפה 3427 פעמים ]

עם יד על הלב, כמה פרסומות שכנעו אותך באמת לקנות מוצר או שירות כזה או אחר?

מתוך כל הפרסומות שנחשפת אליהם, על איזו התעכבת?

ומתוך כל אלו, איזו זכרת אחרי שעה, או יממה?

מצד שני, האם אפשר לקיים בעידן התחרותי של ימינו חברה/עסק מבלי לפרסם?

פרדוקס שאין לו תשובה חד משמעית.

אם כן, אנחנו מודעים לכך שההיענות לפרסום היא דלה ביחס להשקעה. מצד שני אי אפשר בלי, כדי לצעוד קדימה.

הפתרון - פרסום חכם!

עובדה:

בעידן המודרני הצרכן חשוף ליותר מ 1,000 מסרים שיווקיים ביממה! (כולל רדיו, טלויזיה, דפוס על סוגיו, סטיקרים, לוגואים, אינטרנט, שלטים ועוד)

הבעיה:

הצרכן מודע ויוצר מחסום מודע לתכנים פרסומיים.

הפתרון:

'פה לאוזן' – השיטה הותיקה שמצליחה להסיר את המחסומים לתוכן פרסומי ולהשיג אחוזי היענות הגבוהים ביותר.

תשאלו את הפדיקוריסטית ברחוב שלכם...

למה?

כי הלקוח/ה מקבל/ת את המידע מאדם קרוב, המוכר לו/ה, אמין/ה שרכש את המוצר/שירות והמליץ/ה עליו.

איך מתרגמים את המדיה הזו לעידן המודרני וכל סוגי העסקים?

התשובה:

מועדון לקוחות.

כללי

מועדון לקוחות משמש מאגר של לקוחות ש'הורידו מחסומים'. קרי, מעוניינים ושמחים לקבל פרסום מהמועדון.

יתרונות נוספים: המועדון מפולח באופן מדויק לקהל המטרה.

במקום לשלם סכום גבוה על פרסום במדיה שפונה גם לגברים גם לאוכלוסיה מבוגרת, גם למתבגרים ועוד. הכסף שהלקוח משלם עבור פרסום מגיע ב 100% ללקוח רלוונטי.

פילוח מדויק יותר: יש לך מבצע למשפחות שבהם יש ילדים בגילאי שנתיים ומעלה? את מוצריך ניתן להשיג רק באזור הצפון? את/ה יכול/ה לפנות רק אליהם ולשלם בהתאם!

כי מדובר בענף של לקוחות שבויות/ים הכופה על הצרכן רכישה של ציוד לפי צרכים מדויקים.

כי 'שביו' של הלקוח כופה עליו מחירים חסרי גמישות.

כי מדובר בקהל שאוהב לקנות, נהנה לקנות ומחפש איכות גבוהה ומחיר הוגן.

כי מדובר בקהל נאמן, איכותי ומעורב, המודע צרכנית, אוהב לקנות, נהנה לקנות ומחפש איכות גבוהה ומחיר הוגן ומוכן ללכת רחוק עבור זה.

 

הכתבה נכתבה ע"י אורנה מלכי ליבנה - עורכת תוכן ומנהלת אתר מועדון אמא -

מועדון הלקוחות הגדול והיחיד לנשים בהריון ואמהות בכל גיל.

 

 

מועדון אמא הינו מועדון לנשים בהריון וןאמהות בכל גילהמעניק הנחות והטבות מחברות ומותגים מובילים בכרטיס אחד.
מטרת מועדון אמא הינה להכיר בכוחן הצרכני של האמהות ולהוקיר להן תודה על ייצור דור העתיד.
במועדון עשרות אלפי חברות ומעל 300 עסקים ונותנים שירות נבחרים בכל הארץ, בתחומי הריון, לידה, תינוקות, ילדים, פנאי ופינוק להורים.
http://www.imaclub.co.il
המועדון הוקם ע"י שתי אמהות, רוני ברון וקרן לוי שוהם, ומעסיק צוות מצומצם ואיכותי של אמהות נפלאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב