דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות למתנות במונדיאל 

מאת    [ 19/06/2010 ]

מילים במאמר: 480   [ נצפה 2172 פעמים ]

 

רעיונות למתנות קשורים, למרבה הפלא, לגביע העולם בכדורגל שעיני רוב העולם נשואות אליו בימים אלה.

האם זה בכלל הזמן לחפש רעיונות למתנות? האם בשעה שחלק גדול מאוכלוסיית העולם שקוע בענייני המונדיאל אפשר בכלל לחפש רעיונות למתנות? גברים רבים (וגם לא מעט נשים) מבלים בימים אלה שעות לפני הטלביזיה, האם הם באמת יכולים למצוא זמן לחפש רעיונות למתנות מיוחדות? נשים רבות, אלו שלא צופות במונדיאל, עסוקות בלהתלונן על הגברים שמזניחים אותם לטובת המשחקים בדרום אפריקה הרחוקה. האם הן בכלל רוצות לחשוב על רעיונות למתנות? מי שאינו צופה במשחקי גביע העולם בכדורגל עסוק בביקורת ובבוז. הוא מנתח את האנשים שאוהבים כדורגל, מפתח תיאוריות בנושא ומוצא דרכים חדשות ללעוג לצופי המונדיאל. את החיפוש אחרי רעיונות למתנות בכלל או מתנות לעובדים שלו בפרט הוא שומר לזמן אחר, פחות מרתק.

אבל המונדיאל, למרות כל האמור לעיל, הוא תקופה מצוינת לחיפוש רעיונות למתנות. ראשית כל, דווקא תקופה זאת מחייבת חיפוש אחרי רעיונות למתנות כדי לפצות ולשחד. מי שמעוניין לראות את כל משחקי הכדורגל צריך לפצות את אלו שהוא מזניח או לשחד אותם כדי שהוא יוכל לצפות בשלווה במשחקים. לכן הוא זקוק נואשות למיני רעיונות למתנות מיוחדות שיעמדו לרשותו בימים אלו. מתנגדי המונדיאל יכולים להגות תוכנית מקיאבליסטית שתתבסס על נתינת מתנה לחובב הכדורגל כדי להסיט את תשומת ליבו מהמשחק ולגרום לו לפספס גול וירטואוזי. גם הוא צריך לחפש רעיונות למתנות מיוחדות שיוכלו לעמוד במשימה קשה זו.

הסיבה העיקרית שבעטייה יש לחפש רעיונות למתנות בזמן המונדיאל היא שהצפייה באליפות העולם ובמה שסובב אותה יכולה לספק שפע רעיונות למתנות מיוחדות. רעיונות למתנות שקשורות לתחום הספורט למשל. דוגמאות של רעיונות למתנות מתחום זה הן חולצות של קבוצה אהודה, מזכרות מאירועי ספורט בכלל ומהמונדיאל בפרט, ספרים וסרטים על כדורגל, ואולי פשוט כדורגל איכותי. אפשר גם לחשוב על רעיונות למתנות שייושמו בעתיד: כרטיסים לאירוע ספורט מעניין ואלי אפילו למונדיאל הבא. גם מנוי לחדר כושר או קורס באומנות לחימה יכולים להיות רעיונות למתנות מיוחדות שיקבלו השראה ממשחקי הכדורגל: במקום להסתפק בצפייה באנשים אחרים שעושים ספורט, אפשר גם לעשות ספורט בעצמך. מנוי לחדר כושר הוא דוגמה של רעיונות למתנות בעלי תועלת כפולה. הכרס שגדלה בעקבות בליסת פיצות, פיצוחים ובירה לא תעלם מעצמה.

אפשר להתעלם מהכדורגל ועדיין למצוא הרבה רעיונות למתנות מיוחדות תוך כדי צפייה במשחקים או בחדשות שמסביב למשחקים. המראה של המוני אוהדים מארצות שונות יכול לעודד רעיונות למתנות שכוללות נסיעה לארץ אחרת. דרום אפריקה עצמה היא מקום שיש בו שפע של רעיונות למתנות כמו טיול לשמורת טבע או בילוי על החופים המדהימים שיש בארץ זו. אוהדי הכדורגל שבאים מארצות שונות מעוררים גם הם השראה, מבלי לדעת ומבלי להתכוון, בקרב המחפשים אחרי רעיונות למתנות מיוחדות.

כזה הוא המונדיאל. יש בו משהו לכול אחד ואחת; ממשחקי כדורגל ועד רעיונות למתנות. קשה לפעמים להשתחרר מהתגובה הראשונית שיש לנו לאירוע המיוחד הזה. עם זאת מי שידע לחרוג לרגע מהאהבה לכדורגל או מהבוז לו, מההתמכרות לצפייה למשחקים או מהכעס על אלה ששקועים רק במשחקים ושוכחים את העולם, יוכל למצוא רעיונות למתנות שיתאימו לאירועים אחרים, פחות בינלאומיים אך לא פחות חשובים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב