דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אנטנות גי.פי.אס 

מאת    [ 19/06/2010 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 3910 פעמים ]

איכותו של מכשיר ה גי.פי.אס לא יכולה להיות יותר טובה מאשר אותות ה גי.פי.אס אותן הוא קולט מלווין , אז למה  לא להבטיח שאתה קולט את האותות הטובים ביותר ?
אנטנות למכשיר  גי.פי.אס הינם אביזר אלקטרוני רב חשיבות , אבל לפעמים תנאי השטח קשים ויכולים להשפיע לרעה על ביצועי האנטנה . איכות אנטנות ה גי.פי.אס משתפרת עם הזמן וכעת אפשרי לקלוט בתוך הבית – אבל הדבר לא תמיד בטוח .
אנטנות גי.פי.אס הינם אביזר שעוזר לשפר את קליטת האותות למקלטי גי.פי.אס  בין אם זה מכשיר חיצוני או מכשיר בנוי בתוך רכב . בדרך כלל אנטנת גי.פי.אס נמצאת בשימוש כאשר למכשיר  ה גי.פי.אס אין קו ראייה ישיר לשמיים  (כמו במכונית) והאנטנה כן "רואה" את השמים .  אנטנות גי.פי.אס נמכרות במחירים סבירים .
קליטת גי.פי.אס יכולה להיות רק אמינה אם האנטנה "רואה" את השמים  . אנטנות פאסיביות אינן כוללות מגבר. כאשר האנטנה מחוברת למכשיר ה גי.פי.אס המגבר הפנימי של מכשיר ה גי.פי.אס הוא מגביר את האותות החלשים שנקלטים על ידי האנטנה הפסיבית .
אם כך , מתי להשתמש באנטנה חיצונית פאסיבית - בתנאים שהאנטנה "רואה" לגמרי את כל השמים ( בהם נמצאים הלוויינים) אבל למקלט  הגי.פי.אס  יש רק "ראיה" חלקית של השמים (הוא מורכב בתוך המכונית או "זרוק" במקום אחר) .
ישנם סוגים שונים של אנטנות גי.פי.אס פנימיות .
אנטנה  גי.פי.אס פנימית משמע האנטנה בנויה בתוך מכשיר ה גי.פי.אס . אנטנת גי.פי.אס חיצונית הינה אפשרות הקיימת בדגמי מקלט מסוימים .
כל מכשירי ה גי.פי.אס באים עם אנטנה פנימית . הביצועים של מקלט ה גי.פי.אס הם ביחס ישיר לגודל האנטנה ( ככל שגדול יותר , טוב יותר ) .
סוג אחד של אנטנת גי.פי.אס נקרא  PATCH ANTENNA  שהינו מוליך בצורת ריבוע מעל חתיכת משטח מתכת בצורת ריבוע .היתרון של סוג אנטנה זה שהוא מוצא יותר מהר את האות מלווין אחרי שהאות "הלך לאיבוד" (המכשיר לא מוצא את המקום ). ליעילות מרבית של  PATCH ANTENNA יש להחזיק את מכשיר ה גי.פי.אס עם הפנים למעלה ובמקביל לפני הקרקע .הסוג השני של אנטנת גי.פי.אס פנימית נקרא  Quad Helix  . צורת האנטנה הינה שפופרת עגולה עליה מלופף חוט נחושת . אנטנה זו רגישה מאוד לאותות גי.פי.אס . ליעילות מרבית  יש להחזיק מכשיר עם אנטנה כזאת בצורה שהאנטנה מצביעה למעלה .
אנטנות גי.פי.אס חיצוניות פירושן שהאנטנה לא בנויה בתוך מקלט ה גי.פי.אס יתרונן כאשר מכשיר גי.פי.אס מוצב במקום אשר "המראה" לשמים חסום כמו מכונית סירה או מטוס .
סוג נוסף של אנטנות גי.פי.אס חיצוניות נקרא Reradiating Gps Antennas   (אנטנה זו באה לשימוש כאשר למכשיר ה גי.פי.אס אין חיבור לאנטנה חיצונית) והוא מורכב מ2  אנטנות . אנטנה אחת ש"רואה" את השמים וקולטת את האותות  ואנטנה שנייה שמחוברת לראשונה ומוצבת קרוב למכשיר ה גי.פי.אס. ההשפעה על איכות הקליטה היא כמו שחיברנו את מכשיר ה גי.פי.אס לאנטנה חיצונית .

גמלאי מחברת בזק . אוהב לכתוב מאמרים לאתרים השונים שלי . משתמש נלהב בהליכה נורדית . 


לאתר של הליכה נורדית


 


דו"אל      heinz.articles@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב