דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חווית רכישה באתר מכרזים 

מאת    [ 17/06/2010 ]

מילים במאמר: 474   [ נצפה 3023 פעמים ]

 

בסך הכל רציתי לקנות אייפון אז נכנסתי לזאפ השוואת מחירים וראיתי שהאייפון עולה 4000 ש"ח
אז מיד הסתייגתי והתחלתי לחפש מציאות ביד 2 וגם שם המחירים אומנם פחות מהמחיר בחנות

אבל עדיין המוצר לא שווה את הכסף אחרי שלא שמרו עליו כל כך ואז נזכרתי שראיתי באחד הפעמים מכרזים כאלה שאפשר לקנות מוצרים יוקרתיים בשקלים בודדים בהתחלה לא ייחסתי לזה חשיבות אבל אחרי שראיתי את מחירי האייפון בחנויות וביד 2 החלטתי שאני אנסה את המכרזים ההפוכים אולי אני אצליח בזה ואזכה באייפון ב16 ש"ח?!

כן ממש פליאה אייפון שעולה 4000 ש"ח עולה רק 16 ש"ח באתר מכרזים כמעט חינם זה אשכרה כמעט בחינם נכנסתי לאחד מאתרי המכרזים והחלטתי להירשם ההרשמה הייתה קצרה ובחינם!

אחרי שנרשמתי נכנסתי למכרז לדוגמא שיש באתר והתחלתי ללמוד את השיטה במכרז לדוגמא אפשר להציע כמה הצעות שרוצים והמחשב משחק מולך ומאמן אותך איך לנצח במכרזים.

אחרי שהתאמנתי עשיתי סטטיסטיקה על מכרזים שנסגרו כבר באיזה הצעות אנשים אחרים זכו במכרזים ובאיזה טווח הצעות כדאי לי להציע הצעות ולקחת את המוצר הנכסף אלי הביתה.

בשלב הזה החלטתי לאזור אומץ וללכת על מכרז אמיתי ולקחת את המכרז בכל הכוח אחרי הכל התנסתי למדתי וגם עשיתי סטטיסטיקה אז למה שלא אזכה?

נכנסתי למכרז אייפון 4 האייפון החדש מבית אפל אני כל כך רוצה את המכשיר הזה ועכשיו הוא פה מונח לידי במכרז ב16 שקלים בלבד אני הולך לנצח פה ויהי מה!

נשאר שעה לסגירת המכרז כל ההצעות כבר ניתנו הצעתי הצעה והגעתי למקום 12 חיכיתי עשר דקות וההצעה עלתה למקום 9 חיכיתי עד 10 דקות אבל היא נשארה במקומה החלטתי שאני נותן עוד הצעות כדי לפסול את ההצעות שמעלי ולקדם את ההצעה הראשונה ההצעה הבאה שנתתי נפסלה אבל קידמה באמת את ההצעה שנתתי ראשונה ועליתי למקום השמיני פה כבר נותר חצי שעה לסגירת המכרז נתתי עוד כמה הצעות אך הן נפסלו באחת מהן פסלתי עוד הצעה מעלי ועליתי למקום ה7 חיכיתי כבר לחמש דקות האחרונות והתחלתי להציע המון הצעות בטווח הסטטיסטיקה שעשיתי היו לי כבר שלוש הצעות בין המקומות הראשונים אחת במקום ה2 אחת במקום ה6 ואחת במקום ה7 שזאת הראשונה שהצעתי פתאום אני שם לב שזה שהיה במקום הראשון נשרף וההצעה שהיית במקום השני והיא שלי כן שלי עלתה למקום הראשון 2 דקות לסיום המכרז כולי באדרנלין מטורף 2 דקות מרחק מאייפון 4 ב16 ש"ח זה פשט מדהים הזמן יורד ואני עדיין במקום הראשון 10 שניות לקראת הסוף הלב דופק בחוזקה אני מחזיק אצבעות והמכרז נסגר אני במקום הראשון אני פשוט לא מאמין אני בהלם טוטאלי זכיתי באייפון ב16 ש"ח ההרגשה פשוט מדהימה איזו חווית קניה מדהימה אין מילים לתאר את ההרגשה שעוטפת אותך  זאת הרגשה של ווינר פשוט הרגשתי את הווינר שבי להרגיש את הווינר שבך זאת החוויה וזאת המילה שמתארת את החוויה בזכיה באתר מכרזים שמחתי לשתף אתכם בחווית הזכייה שלי באתר מכרזים כמעט חינם רק שכחתי לציין שזאת לא היית הזכייה האחרונה שלי...

 

ניפגש במכרזים ושיהיה בהצלחה!  

 

מכרז WIN1 ווין1 מכרזים לווינר שבך!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב