דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קמפינג 

מאת    [ 17/06/2010 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 3399 פעמים ]

קמפינג

 

קמפינג או מחנאות בעברית הוא סוג של בילוי פנאי שמאד התפתח בכמה העשורים האחרונים. קמפינג פירושו לינה מחוץ לבית, בחיק הטבע, בשק שינה, אוהל או קרוון. קמפינג מתאים לכולם, ליחידים, זוגות, משפחה או קבוצות מכל הגילאים, בכל מקרה, קמפינג הוא סוג של חוויה שידובר בה שנים. השינוי ומעבר מחיי השגרה בבית בעיר ליציאה לשטח גורמת לחופשת קמפינג להיות ייחודית ומיוחדת, מלאת חוויות מכל הסוגים שילוב של חוויות מצחיקות, אתגריות, אחרות . אחד הדברים המרכזיים ביציאה לחופשת קמפינג הוא הצורך בשיתוף פעולה והתחשבות בין המשתתפים מה יוצר גיבוש, בין עם בין חברים או בין ילדים להורים.

 

קמפינג בישראל

 

החוק קובע שניתן לעשות קמפינג בכל שטח שאינו מוגדר כשטח פרטי. בישראל  רוב השטחים שייכים למישהו, בין אם מדובר על שטח של העירייה, מועצה אזורית, שטח פרטי או של קיבוץ או מושב. לכן הוגדרו במקומות רבים ברחבי הארץ שטחים המיועדים לאתרי קמפינג. אתרי קמפינג מסודרים קיימים בכל איזורי הארץ ברמות שירות שונות. אתרי קמפינג מסודרים הם בתשלום והמחיר תלוי במיקום ושירותים הניתנים. אתרי קמפינג זולים מאפשרים שירותים בסיסיים כגון ברזיות מים , מקלחות, שירותי גברים ונשים, תאורה בסיסית וגידור.ישנם אתרי קמפינג הרמה בינונית שכוללים עוד מספר שירותים מעבר לשירותים בסיסיים כגון מקום במקרר, אזורי מנגלים וישיבה, אזורים מוצלים וכדומה ויש אתרי קמפינג ברמה גבוהה. אתרי קמפינג אילו יכולים לכלול שירותים כגון פעילות לילדים, בריכת שחיה, מנגלים גדולים לצליית בשר ומקום במקרר. אתרי קמפינג אילו משלבים בין חופשת בית מלון לחופשת קמפינג ולעיתים משלבים בין אורחי המלון  צימרים ואילו שעושים קמפינג.

 

מה לוקחים לחופשת קמפינג.

 

אין ספק שחופשה שכוללת קמפינג בחוץ דורשת יותר תכנון ויותר דברים לקחת מחופשה רגילה בבית מלון. מומלץ להתחיל ולהכין רשימה מסודרת כמה ימים מראש וכל פעם להוסיף דברים שנזכרים בהם. קחו איתכם את הרשימה לקמפינג כך שתוכלו לבדוק שלא שכחתם כלום בשטח. מצד אחד צריך הרבה ציוד לחופשת קמפינג, מצד שני השתדלו לא לקחת דברים מיותרים. דווקא בביגוד אפשר לחסוך מאד, בין כה וכה תנאי קמפינג הם לא סטריליים ומותר להיות גם עם בגדים פחות נקיים. מה שכן, מומלץ לקחת משהו חם לשעות הלילה המאוחרות. באזורים רבים בארץ הלילה יכול להיות קר גם ביולי אוגוסט.

אוהל – ישנם היום סוגים שונים של אוהלים פשוטים לתפעול וזולים יחסית המיועדים לחופשת קמפינג. אם קניתם אוהל חדש לחופשת קמפינג, מומלץ לפתוח ולהרכיב אותו פעם ראשונה בבית כך תוודאו שיש את כל החלקים ושאתם מסתדרים עם תהליך ההרכבה. קחו לפחות פנס אחד לכל אוהל בערב יורדת החשכה ובמיוחד בתוך האוהל.קחו אתכם אוכל, חטיפים ובמיוחד הרבה מים. דאגו לשתות הרבה יותר מהרגיל.

 

מוטי תרדיון
מנהל פרויקטים - SEO
אלקטרו קידום אתרים
www.elektro.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב