דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משפט הפתיחה האולטימטיבי 

מאת    [ 07/03/2007 ]

מילים במאמר: 692   [ נצפה 5066 פעמים ]

בכתבה הבאה אני הולך לגלות לכם מהו משפט הפתיחה האולטימטיבי להתחיל עם בחורות. כן, כן – מה שכולנו מחפשים כבר שנים, אותו משפט שישיג לכם כל בחורה בכל מקום. אבל לפני שאני מגלה לכם את המשפט עצמו בואו נבין רגע מהן חלק מהסיבות שבגללן משפטי פתיחה לרוב לא עובדים:

א. מבוכה - תחשבו שאתם קבוצה של אנשים שיושבים במקום כלשהו – פאב לצורך העניין, ולפתע ניגש בן אדם זר אליכם ומתחיל לדבר איתכם – קצת מוזר לא - אני מניח שמחשבות כמו "מה הוא רוצה ?" או "מתי הוא כבר ילך מפה ?" הן לגיטימיות בסיטואציה כזאת. וזאת אחת הבעיות העיקריות של משפטי פתיחה – הם הופכים את הדינמיקה החברתית למוזרה ובעיקר מביכה. עכשיו כיוון שאף אחד לא אוהב להיות מובך – בנות מנפנפות אותנו על ימין ועל שמאל כשאנחנו ניגשים בצורה לא יעילה שכזו.

ב. פיתוח משיכה בכח – יצירת משיכה זהו תהליך שיכול לקחת מעט זמן – לא הרבה זמן, משהו כמו שתיים שלוש דקות, אבל הוא זקוק לזמן שלו. ולכן מי שחושב שבמשפט אחד הוא יצליח לבוא, לפתח מספיק משיכה ולקבל תשובה חיובית מהבחורה שעומדת מולו – לרוב טועה. משפט הפתיחה כאילו בכח מנסה לפתח משיכה אצל הבחורה תוך זמן קצר מדי במקום לתת מרחב לתהליך ולהוריד את רמת הלחץ מהבחורה (כדי שהיא באמת תוכל לשים לב שאתה מושך אותה). לכן ב-99% כשאדם ייגש לבחורה ובמשפט אחד יבקש את הטלפון שלה – הוא יקבל לא – או כי הוא לא יצר מספיק משיכה, או כי כל התהליך יותר מדי הלחיץ את הבחורה והיא בחרה באופציה היותר בטוחה בשבילה. אז מה כן עושים ?המנע ממבוכה ותן זמן לתהליך יצירת המשיכה – ישנן כמה דרכים אשר ישפרו את התקשורת הראשונית שלכם עם בני המין השני. 

  1. דחיית הצהרת הכוונות – אין צורך שעל המשפט הראשון הבחורה שעומדת ממולך תבין לחלוטין שאתה מעוניין בה. היא כבר ככה חושדת בזה כי ניגשת אליה, עכשיו תשמור קצת על מסתורין ואל תחשוף את כל הקלפים ישר על ההתחלה.
  2. חוסר תלות ו"מוכנות לעזוב" – בשביל להוריד את החשש של "מתי הוא הולך לעזוב" מהעומדים מולכם ועל מנת שיתרכזו יותר בהשיחה תשתדלו לתת אילוצי זמן מילוליים או פיזיים. אילוץ זמן מילולי יהיה לשאול משהי שאלה ואז לומר לה "אבל תשתדלי לקצר בתשובה כי אני פשוט מייבש את חברים שלי בצד שם. אילוץ זמן פיזי ישודר ע"י שפת גוף – אל תדברו ממרחק קרוב מדי (פלישה למרחב האישי – מאוד לא נח), אל תעשו משהו שיתפרש כ"אני הולך להישאר כאן הרבה זמן" בתחילת האינטראקציה (כגון לקחת כסא ולהתיישב ליד מי שאתם מדברים איתו).
  3. סטאטוס גבוה – בסיטואציות בהם אנחנו ניגשים להתחיל עם אדם אחר תמיד אנחנו עושים את הטעות של למצב את עצמנו בסטאטוס נמוך משלו. עמידה זקופה, דיבור איטי ולא מהוסס, ידיים לא בכיסים, על כל אלה ניתן לשלוט מכאנית גם אם אנחנו לא מרגישים בעלי בטחון באותו רגע – אבל האפקט שדבר זה משדר לסביבה הוא מאוד חזק.

 אבל על מה מדברים ? בשביל ששיחה תתפוס צריך למצוא נושא שיחה כמובן.  אבל לא כל נושא שיחה יתפוס, לכן חשוב לדבר על משהו שאו שממש מעניין אתכם (בשביל שההתלהבות שלכם תדביק אותה) או משהו שממש מעניין את הבחורה – נושאי זוגיות, דייטים ואיך להתחיל עם בחורות הם בדרך כלל נושאים שמאוד תופסים בשיחה עם נשים.

עכשיו כל מה שנשאר לעשות זה לצאת החוצה ופשוט להתחיל לתרגל – ואני לא מדבר על ללכת ולהתחיל עם בחורות על ימין ועל שמאל. אני מדבר על לתרגל מיומנויות שיחה עם אנשים שאתם לא מכירים, ובשאיפה בני המין השני . ותזכרו, אתם יכולים לשבת ולקרוא אלף ואחד מאמרים בנושא, אבל ללא תרגול, בכל מקום – בסופר, בתור בבנק, בעבודה ואיפה שזה לא יהיה, לא תגיע לתוצאות. 

אז כמו שאולי כבר הבנתם, אין דבר כזה משפט פתיחה אולטימטיבי – ואם תשאלו את אותם חברים שלכם שתמיד ניגשים לבחורות ותמיד מצליחים עם בחורות אתם תראו שהרבה ממה שהם עושים בצורה טבעית כתוב כאן למעלה. המשפט שתגידו לא כזה משנה – המסביב עושה המון הבדל בהורדת הלחץ מהסיטואציה ונותן קרקע פורייה ליצירת משיכה– גברים רוצים לתקשר עם נשים, ונשים רוצות לתקשר עם גברים, כולנו פשוט קצת מפחדים זה הכל..... 

נ.ב.

אם אתם מתבאסים שלא נתתי לכם את משפט הפתיחה האולטימטיבי, ייתכן וזה סימן שאתם פחות מדי עושים ויותר מדי מהססים...

מתמחה בתחום התקשורת הבין אישית בכלל והתקשורת הבין מינית בפרט. מנהל את ביה"ס לתקשורת בין אישית "נקודת המבט".




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב