דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מספרת כלבים ניידת 

מאת    [ 16/06/2010 ]

מילים במאמר: 342   [ נצפה 4306 פעמים ]

 

אם אתה מתכוון לקחת את כלבך לתחרות כלבים, כנראה תצטרך קודם לקחת אותו למספרת כלבים שתיתן לו את הטיפול והתספורת המתאימה לפי התחרות. במקרה שלנו, לא תצטרכו אפילו לטרוח ולהגיע עד המספרה, אלא מספרת הכלבים פשוט תגיע אליכם לבית. במספרת כלבים ישנם ספרים ומעצבי שיער לכלבים בעלי ניסיון רב, אשר יתנו את חוות הדעת שלהם לעיצוב השיער המתאים ביותר לכלב.

 

כאשר הכלב יגיע למספרה לכלבים ינקו ויסרקו לו את השיער. לאחר מכן יעשו לו אמבטיית קצף מפנקת. אין להכניס כלב עם שערות מסובכות לאמבטיה, שאז הסירוק קשה ומכאיב יותר לכלב. לאחר מכן יערוך לו ספר בליווי וטרינר מקצועי את התספורת הרצויה. ישנם גזעים מסוימים אשר שיערותיהם ארוכות, במקרים כאלו, כאשר הם מתכוננים ללכת לתחרות כלבים, יצטרכו לרוב לקצץ להם את שערותיהם ולעשות להם תספורת קצרה ומתאימה.

 

ישנם כלבים שאינם זקוקים לתספורת ועיצוב מיוחד אלא באים למספרת כלבים לתספורת תקופתית. בדרך כלל אלו גזעים מיוחדים בעלי שיער ארוך הזקוקים לתספורת לפני הקיץ. כאשר מזג האוויר מתחמם יש צורך בתספורת לכלב על מנת להקל עליו את חום הקיץ הגדול. פודלים יצטרכו להגיע למספרת כלבים אפילו לעיתים תכופות יותר.

 

ישנם סגנונות עיצוב שיער שונים לכלבים. ישנו עיצוב המכונה בשם "הכבש". רבים עושים אותו לפודל שלהם. התספורת היא כזו שגוזרים את השיער ויוצרים סלסול באופן אחיד. ניתן לעשות זאת באורך קצר או ארוך יותר. ישנו עיצוב בסגנון הולנדי, שהוא אטרקטיבי יותר. כאשר הגוף כולו מסופר קצר, ורק שיער הרגלים נותר ארוך. ישנה תספורת הנקראת "אריה", בתספורת זו כל הגוף מסופר, ורק על הראש נותרת רעמה. תספורת זו ניתן למצוא יותר בתחרויות כלבים.

 

הזמנת מספרת כלבים ניידת לביתכם ועשיית תספורת לכלב יכולה להיות גם מסיבות רפואיות, כמו למשל שלשול. כאשר הכלב משלשל השערות סביב פי הטבעת עלולות להתלכלך, ואז למשוך עליהם זבובים אשר יטילו שם את ביציהן וכך לגרום לזיהום קשה.

 

מתי צריך להתחיל לספר כלבים - תספורת לפודל יכולה להתחיל בגיל 12 שבועות. הם צריכים להתרגל לצליל המכונה ולהרגשה של התספורת בזמן שהם עדיין גורים. את הפודל הצעיר מומלץ לספר בתספורת המכונה "הגור" שהיא דומה מאד לתספורת "הכבש" אך מיושמת על כלבים צעירים.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב