דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע מאגרי מיקרוסטוק חשובים כל כך לגרפיקאים פרילנסים? 

מאת    [ 15/06/2010 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 1824 פעמים ]

גרפיקאים פרילנסים מאבדים שעות עבודה יקרות בחיפוש אחר מקורות ויזואליים. בין אם מדובר על חיפוש פרטני ברשת האינטרנט העצומה אחר התמונה המושלמת או לחילופין חיפוש אחר תמונות זולות או בעלויות נמוכות, הרי שהרבה מהאנרגיות שצריכות להיות מופנות כלפי היצירתיות מתבזבזות על הגישוש והסריקה הללו. 

 

זו הסיבה שאותם גרפיקאים פרילנסים הפכו לדלק שמניע את תעשיית תמונות המיקרו סטוק: מדובר על הפיתרון האופטימאלי והאידיאלי עבור כל מעצב שלא יושב במשרד עשיר ומנוי על בנק תמונות יקר. עבור גרפיקאי כזה, החיפוש אחר תמונות לעיצוב לא אורך זמן רב והוא נמצא אצל החברה במאגר. לעומת זאת, אצל הגרפיקאי הפרילנס האפשרות להיות חשוף למאות אלפי תמונות בעלות מצחיקה של דולר לתמונה חשובה כמו חמצן.

 

נשאר רלוונטי בעלות מינימאלית

רק באמצעות מאגר מיקרוסטוק אמין ונגיש יכול הגרפיקאי להמשיך לקחת חלק בעולם העיצוב הדינאמי, ולהישאר רלוונטי בתחרות שהופכת קשה מיום ליום. אין כל ספק, כי פתיחת מאגרי התמונות עבור אוכלוסיית הגרפיקאים העצמאיים שינתה את דרך ההתייחסות אל התחום. 

צריך לזכור שעד לפני מספר שנים החזיקו רק החברות הגדולות במאגרי תמונות איכותיים. הפורמט של בנק תמונות עשיר, שהקנייה דרכו נעשית באופן ספציפי על פי דרישה ובעלות מינימאלית הפכה כל גרפיקאי חובב לבעל אפשרויות בלתי נגמרות. במילים אחרות, הגרפיקאי העצמאי כבר אינו מוגבל במשאבים, ויכול להשתמש בדיוק באותם כלים כמו אלו שבידי החברות הגדולות על מנת להשיג את התוצאות שהוא מעוניין בהן. 

 

מה המחיר?

בסופו של דבר, רוב הסיכויים שמרבית הגרפיקאים העצמאיים אינם רוצים או אפילו מעוניינים לממן לעצמם תמונות בעלות גבוהה. למרות שהחישוב נעשה על פי כל פרויקט באופן ספציפי, המחיר של אחזקת מאגר תמונות בעלות חודשית, שנתית או תקופתית אחרת, אינו מצדיק את ההשקעה. האופציה שנפתחה בפני הגרפיקאים העצמאיים היא לגשת למאגר תמונות איכותי ולהשתמש רק בתמונה אחת שמעניינת אותם, ובעלות המינימאלית ביותר שאפשר לבקש. גיוס התמונות הטובות והזולות של מיקרוסטוק משאיר לכל גרפיקאי עצמאי את כל הלגיטימיות הנדרשת, על מנת לספק את התוצאות שמצופות ממנו. היות והמחיר לא מהווה בעיה, הרי שמדובר בפיתרון מושלם.

 

בלי התחייבויות

הרבה גרפיקאים מתחילים עושים את צעדיהם הראשונים בעולם הפרסום באמצעות משרה עצמאית. עבור פרילנסים כאלו, כמו בכל תחום אחר, מאוד קשה להשתלב בתעשייה שמונעת על ידי סכומים גדולים של כסף. העובדה שמאגרי תמונות מיקרוסטוק פתוחים לכל מי שמעוניין בכך, ובהתאם לדרישה מיידית, הופכת אידיאלית בשבילם – ללא כל צורך מצידם לשאת בעלויות כבדות יותר ממה שהם יכולים להרשות לעצמם. מלבד העובדה שכל תמונה נמכרת בדולר אחד בלבד, הגרפיקאי העצמאי אינו מחויב לכמות מסוימת של תמונות, ואינו מוגבל באפשרויות העומדות לפניו. אם זה לא הפיתרון המושלם, מה כן?

 


**************************
מיקרוסטוק ישראל - מאגר צילומים
מגוון תמונות ענק | החל מ- 1$ לתמונה
הצטרף עוד היום למאגר המיקרוסטוק הישראלי הראשון www.microstock.co.il
טל: 1-700-70-80-12




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב