דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכרויות בגיל הזהב - איפה אפשר לצאת לדייט ראשון? 

מאת    [ 14/06/2010 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 3029 פעמים ]

הרעיון  של הכרויות בגיל מבוגר גורם לך לחרדות ומעלה חששות? זו הרגשה לגיטימית ומובנת המתרחשת אצל אנשים בכל הגילאים, בייחוד אם כבר יצאתם מכושר, ועולם הדייטינג רחוק אלפי שנות אור.

בין אם אתה 16 או 65,  הדרך הטובה ביותר ליהנות מהכרויות חדשות ומדייטים הוא לשמור על ראש פתוח, ולהתמקד בתחומי עניין משותפים, ולזכור שהמטרה העיקרית שלך היא פשוט לבלות.

כדי לעזור לך בדרכך, ריכזנו 10 רעיונות מועילים למקומות עבור הכרויות בגיל מבוגר :

חלוץ עצמותיך וצא לרקוד. בין אם את רקדנית מקצועית בעברך או אם יש לך שתי רגליים שמאליות, הריקוד הוא דרך מצוינת להתקרב, להינות, ולבדוק אם יש כימיה.

פורסים את שמיכת הפיקניק. אין דבר יותר רומנטי מפיקניק בנקודה נסתרת עם נוף עוצר נשימה בחיק הטבע.כדי להפוך את האירוע למיוחד, צאו יחד לקנות את המאכלים ובקבוק היין שימלאו את סלסלת הפיקניק שלכם. זאת הזדמנות מצוינת לשתף כמה מהדברים החביבים עליך עם מישהו שאתה רק מתחיל להכיר.

תרומה לקהילה. אם אתם תומכים באותן פעילויות חברתיות, או חברים באותו ארגון צדקה, זו הזדמנות מצוינת להתרועע עם אנשים אחרים, באופן שיפחית את הלחץ המלווה הכרויות חדשות, תוך כדי תרומה למטרה הקרובה לליבכם.

ספורט. יתכן ששניכם תיהנו ממשחק גולף או טניס, או ממשהו פשוט יותר כמו יציאה להליכות ארוכות בפארק. פעילות גופנית בדייט ראשון עשויה ליצור קשר המבוסס על תחום פעילות משותף ולהיכנס לכושר תוך כדי.

האם זו אמנות? צרו חוויה אמנותית וצאו לחוויית הכרויות ראשוניות בגלריה או סיור אמנותי במוזיאון. לכל אחד יש דעה על אמנות, אז היו בטוחים שזהו מתכון בטוח לשיחה ערנית ותוססת.

פעילות אתגרית. שכרו קיאק או קאנו וצאו לשיט או מיני –קרוז סביב אגם מקומי. השהות במים תספק הסחת דעת ועשויה להקל על סיטואציות מביכות כדוגמת היכרויות ראשוניות.

לשוק, לשוק. בדוק את שוק הפשפשים באזור שלך. ביקור בין הדוכנים יספק כ"כ הרבה מראות חדשים ותעזור לך לשמור על שיחה קולחת.

פרי הגפן. בין אם אתה בקיא יין או שמא מתקשה להבדיל בין קברנה למרלו, ביקור ביקב המקומי או השתתפות בסדנת טעימות יין יחד היא דרך נהדרת להכיר אחד את השני תוך לימוד משהו חדש והתנסות  באחד מתענוגות החיים הטובים.

אתנחתא ספרותית. אם שניכם נהנים מקריאת ספרים, הטיפ הבא לדייט יהיה רעיון טבעי למפגש משותף. השתתפו בערב קריאה בחנות ספרים מקומית, ולאחר מכן עיינו במדפי הספרים והשוו הערות ודעות על הסופרים האהובים עליכם. את הדייט תוכלו לקנח עם קפה בבית הקפה הסמוך . מי יודע, אולי הדייט הזה יכול להיות התחלה של פרק חדש בחיים, אולי אפילו נישואין מפתיעים...


הלנה עמרם שדכנית בינלאומית, שמצאה את הדרך לאושרם של אלפי בני זוג, אחראית על 11,000 חתונות מוצלחות במהלך 40 שנותיה כשדכנית. סייעה לאלפי אנשים למצוא אושר דרך שידוכים מוצלחים, להינשא ולקיים חיי נישואין מאושרים וממושכים.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב