דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע מעדיפים מוצרים תוצרת ארהב על פני מוצרים תוצרת טייוואן 

מאת    [ 14/06/2010 ]

מילים במאמר: 448   [ נצפה 2087 פעמים ]


בתחום אביזרים לחדרי שירותים ציבוריים והן בתחום אביזרים לשירותים ואמבטיות ללקוח סופי בהמון מקרים אנו נתקלים בתור יבואנים לדרישות לקוחות בין אם זה דרישת משרד אדריכלים או קבלנים ובין אם זה לקוח סופי למוצרים תוצרת ארצות הברית.


חשוב להבין כי כיום, בשל העובדה כי הייצור בטייוואן או בסין זול משמעותית מייצור מקומי, גם יצרנים גדולים ונחשבים העבירו את מפעל הייצור שלהם לחברות בטייוואן ולעיתים גם לחברות הממוקמות בסין.

בשל עובדה זו אנו נאלצים בתור יבואנים של מתקנים, אביזרים סניטריים וגם אביזרי אמבטיה למצוא את המקור שמייצר את אותם המוצרים ומוכר אותם ל"יצרנים" הגדולים בחול וזאת על מנת להוזיל עלויות וכפועל יוצא מזה, למכור בזול יותר או להתחרות במחירי השוק.
כך למשל אנו נתקלים לא פעם בדרישות אדריכלים למוצרים תוצרת ארה"ב של חברה מאוד ספציפית שידועה במוצריה, באיכות המוצרים ואף במחירים הגבוהים אשר דורשת עבורם. כמובן וללא כל ספק אין הצדקה במרבית המקרים למחירים המופקעים שדורשת חברה זו גם אם נניח שהמוצר אותו היא מוכרת בארץ הוא מוצר בעל שם, מותג ואיכותי ככל שיהיה.


במקרים רבים נציג חברתנו מגיע לאדריכל לאישור מוצר כלשהו ומראה לו דוגמה של המוצר. האדריכל יודע כי מדובר במוצר שאינו תוצרת ארה"ב אלא תוצרת טייוואן ובשל כך, מראש שולל מוצר זה ותמיד יידע למצוא את הפגם הכי קטן שיש במוצר על מנת לא לאשרו. חשוב לציין ולומר כי לא כל האדריכלים נוהגים כך וחלקם מאשרים מוצרים אלו אך מרבית האדריכלים נוהגים בצורה זו.


נתקלתי לא מזמן באדריכל שהגעתי למשרדו עם דוגמה של מתקן נייר טואלט מעוגל תוצרת טייוואן שהוא שווה ערך למוצר שנחשב למותג בשוק האביזרים ונראה דומה לו ב-100%. מעבר לכך, המוצר שלי הינו מוצר משודרג יותר ובשל כך המנגנון הפנימי שלו מוצלח יותר מהמקורי. האדריכל ידע כי המוצר שלי אינו תוצרת ארה"ב ושמחירו זול יותר. קשה לי לשים את האצבע ולומר מדוע האדריכל בסופו של דבר לא אישר לי את המוצר מאחר ולא הייתה כל סיבה ברור לכך. מסתבר שלא תמיד איכות המוצר היא זו שקובעת. יתכן כי סיבות נוספות שאותן אנו לא יודעים בוודאות אלא רק יכולים להעריך או לשער הן אלו שמנעו ועדיין מונעות בעדנו מלמכור מוצרים טובים יותר בשוק אביזרים לחדרי שירותים ציבוריים. אני אמנע מלהזכיר סיבות אלו אך אני חושב שאדם משכיל יוכל לדעת מהן הסיבות אותן אינני מעוניין לציין.
מעבר לכל הנאמר עד כה ובתור יבואן של אביזרים לחדרי שירותים ציבוריים שמייבא גם מוצרים תוצרת ארה"ב, אני חייב לומר כי גם כאשר אנו מייבאים מוצרים מחברות שטוענות כי הן מייצרות אביזרים אלו בארה"ב אנו מקבלים מוצרים אשר מודבקת בגב כל מוצר מדבקה ובה כתוב: "Made In Taiwan".

לסיכום,
בפעם הבאה שאתם מעוניינים במוצר תוצרת ארה"ב תחשבו פעמיים האם בכלל כדאי לרכוש מוצר כזה ולשלם סכום גבוה יותר עבור מוצר זהה ולעיתים גם טוב יותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב