דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


באיזה שלב בהקמת אתר אינטרנט חדש חשוב לשלב כותב תוכן מקצועי 

מאת    [ 10/06/2010 ]

מילים במאמר: 501   [ נצפה 3022 פעמים ]

האם יש זמן אופטימאלי לשילוב כותב תוכן מקצועי - אם אתם בתהליך הקמת אתר חדש - מאמר זה רלוונטי מאוד עבורכם

זה קורה פעם אחר פעם ומפתיע אותנו כל פעם מחדש. חברה מכובדת משקיעה הון ועשרות שעות מזמנה היקר של מנהליה, בישיבות אודות בחירת לוגו חדש לחברה, גווני הכחול שיעטרו את עיצוב האתר, שליחת צלמים לתיעוד פרויקטים שביצעו ועוד. כל פגישה כזו מנוהלת בדרך כלל על ידי אחד משלושה גורמים : אחראי על האינטרנט בחברה (במקרה הטוב), חברת בניית האתרים שמקימה את האתר או על ידי מנכ"ל החברה.

לכולם יש מטרה אחת והיא להעלות את אתר האינטרנט לאוויר בתוך מספר שבועות. המטרה ברורה אך היישום הרבה פחות ברור ובינתיים ביצוע התוכן כלל אינו מוזכר. בפועל, מנכ"ל החברה עסוק ואינו "חי" אינטרנט, מקים חברת האתרים נתון ללחצים מצד הלקוח ואחראי על האינטרנט בארגון (אם יש כזה), כפוף להחלטות המנכ"ל ובמקום להוביל את התהליך, מחזיר למנכ"ל את מושכות ההובלה.

הקמת אתר רציני ושיווקי המקודם במנועי חיפוש עשויה להגיע לאפלי ועשרות אלפי שקלים וכוללת : אפיון, עיצוב גראפי, תכנות, כתיבת תכנים שיווקיים, רכישת תמונות, אחסון, רכישת דומיין (שם מתחם), תמיכה טכנית, תחזוקה שוטפת ועוד. לחצו כאן לקבלת הצעה להלוואה להקמת אתר אינטרנט.

הגורם הנכון ביותר לניהול הקמת אתר אינטרנט הוא גורם מנוסה הנותן שירותי ניהול וייעוץ אסטרטגי באינטרנט או לחליפין חברת קידום אתרים בעלת ניסיון בניהול הקמת אתרי אינטרנט. רק גורם חיצוני המחויב לתהליך וללוחות זמנים מוגדרים והגיוניים, מסוגל לנווט בין חברת בניית האתרים, העיצוב הגרפי, חברת קידום אתרים וכמובן כותב תוכן שחייב להיות בקשר אישי עם אנשי מפתח בחברה לטובת כתיבת תוכן שיווקי באופן הנכון ביותר עבורם.

לכותב תוכן מקצועי יש חשיבות גבוהה מאוד בשלב האפיון והגדרת מטרות האתר ומקרים מסוימים בשלב האפיון כולם עסוקים בבחירות העיצוב ודוחקים את הטיפול בתוכן הצידה.    

בשלב זה אנשים מתוך הארגון מתחייבים לכתוב את התכנים הקשורים בתחום שלהם, בידיעה שיש סיכוי קלוש עד אפסי שזה יקרה. הסיבות לכך אובייקטיביות לחלוטין: כל אחד עסוק בעיסוקיו השוטפים והתובעניים, לרובם חסרה ההבנה הנדרשת לכתיבה לאינטרנט ולרובם אין ידע וניסיון בכתיבה ל- SEO שמטרתה הצלחת האתר על ידי קידום במנועי חיפוש (ובראשם גוגל).

בינתיים כולם רוצים אתר מושלם וממשיכים לדהור בפול גז בניוטרל בניסיון לסיים את האתר. לאחר חודשים נוספים של ישיבות, הגהות, עיצובים נוספים ולוח זמנים חדש, מבינים שמה שמעכב את עליית האתר לאוויר הם התכנים ומחליטים להוציא את התכנים לכותב תוכן מקצועי.  במקרים שחוזרים שו ושוב פונים אלינו לאחר חודשים של עבודה על אתר ורוצים את התכנים "לאתמול". בחברות המשווקות מספר מוצרים זהו תהליך הכרוך בפגישות, כתיבה, הגהות ושינויים טרם עליית התוכן לאוויר. היות ועכשיו המטרה נראית קרובה מתמיד, מופעל על כותב התכנים לחץ (כמעט פיזי ולא מתון בכלל).

בטוחני שזה עניין של זמן בלבד עד שתהליך בניית אתר יהיה מובנה וברור, ויכלול מראש את כל הגורמים (כולל עורך תוכן) שיתרמו להצלחתו של אתר ועלייתו לאוויר בלוח זמנים מוגדר. 

לסיום מילה אישית ממני, אם אתם שותפים להקמת אתר או שדרוג אתר חדש, אל תחכו לרגע האחרון. הקדימו ליצור קשר עם עורך תוכן שישתלב כבר עכשיו בפרויקט ותופתעו לגלות שהתהליך יהפוך להרבה יותר פשוט.

שירי הירש write4u - כתיבת תוכן לקידום עסקים במנועי חיפוש, יחסי ציבור לחברות באינטרנט.כתיבת מדריכים שיווקיים לעסקים, מאמרים מקצועיים, דפי נחיתה,   תוכן לקידום אתרים. www.write4u.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב