דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המדריך המלא לבחירת צלם לאירוע 

מאת    [ 09/06/2010 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 2258 פעמים ]


זכרו שאם אתם בוחרים בצורה נכונה ומחושבת צלם אתם יכולים ליהנות מכל רגע באירוע ללא צורך בחלוקת הוראות לצוות הצילום וללא דאגה לתוצר הסופי.

להלן מספר טיפים לבחירת צלם אירועים מקצועי ואמין

- טיב ואיכות הצלם לא נקבעים לפי מחירו. אתם יכולים להשיג לחתונה צלם מקצועי ואיכותי גם במחירים הגיוניים וריאלים.

- אסור לשכוח שבחירת צלם זאת החלטה שאסור להקל בה ראש. לא צריך להתבייש לדרוש לראות עבודות קודמות עיצובים של אלבומים וכו´... זכרו – צילום ועיצוב זה אומנות ולכן חשוב לוודא שהטעם האומנותי של הצלם תואם לטעם האומנותי שלכם.

- כשמדובר בצלמים ניסיון ותעודות זה דבר חשוב מאוד שוק צילום האירועים הוא שוק פרוץ ומכיל הרבה חובבנים שאינם באמת בעלי ניסיון וידע בצילום מספיק ונכון לכם שוב אין צורך להתבייש ולבקש לראות תעודות או לשאול לגבי מקומות שהצלם עבד בהם בעבר.

- למרות שסביר להניח שהקשר עם הצלם יתנתק לאחר האירוע חשוב מאוד לשים דגש על אישיותו ואופיו של הצלם. תזכרו שאתם עומדים לעבוד איתו בשיתוף פעולה מלא לאורך כל האירוע ולכן חשוב שהצלם יהיה אדם חיובי ונוח לעבודה משותפת.

- חשוב לסגור מראש עם הצלם על מספר אנשי צוות ומצלמות שיהיו באירוע. צלם מקצועי מספיק יוכל לכוון אתכם בצורה הטובה והחסכונית ביותר לכמות המצלמות הנחוצות לכם. זכרו שתוספות מיוחדות מעבר למקובל כמו כמות גדולה יותר של מצלמות או מצלמות רחף כרוכות בעלויות נוספות ואינן מתאימות לשימוש בכל אולם.

- אם הגעתם לצלם מסוים על-פי הכוונה ספציפית חשוב להודיע מראש על דרישתכם שהצלם ספציפית יגיע לאירוע שלכם ואפילו בקשו לציין זאת בחוזה לעיתים לצלמים יש יותר מאירוע אחד בערב ולכן לאירוע השני הם ישלחו צוות צילום אחר.

- בשעת סגירת החוזה מול הצלם חשוב לבקש מסמך עם הסבר מפורט של מה שסגרתם לדוגמא: 250 תמונות אלבום מעוצב גדול במידה 60*50 לחתן כלה. 2 אלבומים מעוצבים זהים להורים במידות: 30*20 . סרט באורך מלא ב- 3 העתקים קליפ חתונה מקוצר ב- 3 העתקים .

- חשוב מאוד לסגור מראש את תאריך קבלת האלבומים והסרט. היום בעידן האלבומים הדיגיטאליים והמעוצבים עבודת העיצוב והעריכה אחרי האירוע רבה זמן ממוצע בשוק זה חודש. חשוב לסגור מראש בחוזה את תאריך סיום העבודה כדי לקבל את הכול בזמן המינימאלי .

- בפגישה לפני האירוע עם הצלם רצוי להציג את האנשים שאמורים לככב בתמונות ובסרט כמו המשפחה הקרובה וחברים קרובים. זה יקל עליכם אחר כך את שלב המיון לאלבום הדיגיטלי / מעוצב. מאמרים נוספים ב לולולו פורטל האירעים של ישראל  WWW.LULULU.CO.IL

לולולו- פורטל האירועים של ישראל. תקליטנים, צלמים, אטרקציות, להקות,  כנריות, לחתונה לבר מצווה, לברית בקיצור - כל מה שצריך לאירוע במקום אחד www.lululu.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב