דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדריך לגברים: שופינג - התרפיה של הנשים. 

מאת    [ 09/06/2010 ]

מילים במאמר: 556   [ נצפה 3120 פעמים ]

כמעט כל גבר "נאלץ" להקדיש זמן איכות לבחורה או האישה שאיתו, וללכת איתה לקניות. רובם, אם להודות על האמת, לא ממש אוהבים את הבילוי המשותף הזה. המדריך הבא נותן עצות לגברים איך להתמודד עם ה"גזירה"

10 טיפים לגברים מתוסכלים:

1. "להבין מה זה קניות בשביל אישה"

זו תרפיה, זו דרך חיים, זה הבילוי האולטימטיבי. זה כמו בשבילך לשחק כדורסל עם החבר'ה, ללכת לשתות, או לשחק בגאדג'ט חדש. הקניות הן לפעמים פיצוי על יום קשה בעבודה, לחץ ומתחים, ולפעמים סתם פינוק. נסה להבין זאת!

 

2. "לשבור את רוטינת מסע הקניות"

תכנן פעילויות שאפשר לבצע יחד בין חנות לחנות. לדוגמה, לשבת בבית קפה, ללכת לסרט וכו'. דרך אגב קניות בקרבת בית קפה יכול להיות פיתרון מצויין עבור גברים, שנמצאים על תקן "מלווים" בלבד ולא לוקחים תפקיד אקטיבי בקניות. אם הקניות נערכות ביום שישי בבוקר, זו הזדמנות מצויינת לשתות את הקפה של הבוקר, ולעבור על העיתונים, בזמן שהיא "מלקטת".

 

3. "גאדג'טים ומקום לשבת"

האייפון ודומיו הומצאו בדיוק בשביל גברים שנמצאים בקניות עם החברה או האישה שלהם. חיבור לאינטרנט, נגן מוזיקה, משחקים ואפליקציות יעבירו לכם את הזמן מצוין. בנוסף, עם כניסתך לחנות, אתר את הכיסא או הכורסה הפנויים. מנסיון יש מעט כאלה בחנות, והביקוש אליהם גבוה (אתה לא הגבר היחיד שם!). שים לב לא להתעלם לחלוטין מהחברה. מינון נכון חברה/אייפון.

 

4. "זמן איכות"

בכל קשר ישנו זמן המוגדר כזמן איכות של הזוג. את יכול לנצל את השופינג להגדרה כ"זמן איכות". אבל אז לא מספיק רק להגדיר; אתה צריך להיות שותף פעיל בתהליך, להתייחס, לדבר, ולייעץ (ואז שכח מטיפ מספר 3). בקיצור לתת הרגשה טובה לבחורה ולא הרגשה שבאת לצאת ידי חובה.

 

5. " בחורות אחרות מחוץ לתחום"

זכור מאיפה (ועם מי) באת ולאן אתה הולך. הפיתויים לעיניים גדולים בחנויות האופנה, אך אתה צריך להישאר מרוכז בבחורה שלך.

 

6. "איפוק"

אם יש משהו שיכול להרוס או לחלופין להאריך את מסע הקניות זה גבר חסר סבלנות, עצבני ומלחיץ. תשלים עם זה לפני שאתה מגיע למסע הקניות - זה לא ייגמר בחצי שעה, וגם לא בשעה. אם תשלים עם זה ותכיןאת עצמך נפשית, יהיה לך קל יותר להתמודד עם זה. בחורות לא אוהבות שמלחיצים אותן. זה כמו אמן שלא יכול לעבוד תחת לוחות זמנים מלחיצים. ככה הן לא יכולות להתרכז במלאכתן תחת לחץ.

 

7. "נקודות יציאה"

תחושת הזמן של הבחורה הולכת לגמרי לאיבוד בזמן קניות. יש להגדיר נקודות יציאה. נקודות אלה הן עוגני "לו"ז קבועים מראש שאי אפשר להזיז אותם, או שקשה מאוד. למשל, ארוחה משפחתית, בילוי עם חברים, כרטיסים לסרט או הצגה.

 

8. "מה איתך?"

נכון שרוב הגברים לא אוהבים לעשות קניות בעצמם, אבל מתישהו תצטרך לעשות, נכון? אז למה לשרוף עוד זמן על זה עם ממילא הזמן הנוכחי "שרוף"? אל תפסח על חנויות הגדג'טים ובגדי הגברים, ובנוסף תוכל להסיט את הבחורה ממסע הקניות שלה, ולעזור לך לבחור בשבילך (ביננו, רוב הגברים לא יכולים לקנות לבד ללא עזרה נשית).

 

9. " מתנות "

מתנות הן תמיד נקודות זכות אצל נשים והרבה, אך לצערנו מאוד קשה לבחור אותן. תן לבחורה לעשות עבורך את המלאכה, כלומר תגיעו לצורך העיניין למטרת קניות רגילות, תן לה לבחור, ואז תקנה את מה שהיא בחרה כמתנה. מה השגת? גם הפתעה, גם מתנה , גם היא בחרה. יש יותר טוב מזה?

 

10. "סיילים"

במכירות סוף עונה וסיילים המחירים אמורים להיות שפויים יותר. קביעת תקציב מראש לקניות, הינה החלטה חכמה. כמובן שצריך לראות איך עושים זאת בחכמה מבלי להיתפס "קמצנים". בייחוד בקשר בתחילת דרכו.

 

www.gift-idea.co.il אתר לרעיונות מקוריים, רעיונות לבילוי רומנטי, רעיונות למתנה, מתנות לגבר לאישה, מתנות ליום נישואין,  והרבה הפתעות..........




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב