דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גימיקים וסוגיהם 

מאת    [ 09/06/2010 ]

מילים במאמר: 542   [ נצפה 2304 פעמים ]

                               גימיקים וסוגיהם

     גימיקים מגניבים, מי לא אוהב אותם? כולנו, לפחות הגברים, אוהבים גימיקים מכל הסוגים והמינים. הם מעבירים לנו את הזמן, גורמים לנו הנאה אדירה ובעיקר זה נותן לנו משהו שאנחנו יכולים לעשות יחד עם הילדים, בלי שנרגיש טיפשיים. הרי בגיל 50 קשה לשחק כדורגל עם הילד, אבל בהחלט אפשר להפחיד את אימא בעזרת ג'וק ענק מגומי. אז, לגברים שרוצים להתעדכן ולנשים המחפשות מתנה, מדריך הגימיקים. כל סוגי הגימיקים:

1. גימיקים הקשורים למחשב- קטגוריה חשובה מאוד לכל הגברים, מכורי המחשב, המבלים את ימיהם מול המסך הקטן. הגימיקים בקטגוריה הזו הם רבים ומגוונים: עכברים למחשב בכל הצורות והמינים, למשל עכבר בצורה של עכבר, מקלדת עם קרניים אדומות, מצלמת רשת עם ידיים שמחזיקות את המצלמה, כאילו יש צלם אמיתי המחזיק אותה, שטיחון לעכבר בצבעים שונים ומשונים כולל שקוף, עכבר שמדבר כשמזיזים אותו. אין ספור גימיקים שונים ומשונים.

2. גימיקים הקשורים לחיות- הגימיקים הללו נועדו להיות מפחידים ומשעשעים: ג'וקים מגומי וסיליקון בכל הסוגים והגדלים והצבעים. תחשבו על לשים ג'וק שחור גדול על הצלחת של הבת שלכם, לפני שהיא באה לאכול, יכול להיות מעניין. דוב שהולך ועושה קולות של דובים, שלל רב של צעצועי חיות, כאלה ואחרות.

3. גימיקים הקשורים לציוד צבאי- אני די בטוח שראיתם את הלייזר האדום, שכל ילדי השכונה כיוונו אחד על השני, הוא מזכיר קצת את רובי הצלפים בסרטים, אלו עם הנקודה. אני לא בטוח אבל, שיצא לכם לראות את הגרסה החדשה של הלייזר הזה, הוא מגיע בצבע ירוק, מרחק הפעולה שלו הוא עד קילומטר. בהחלט ניסיתי את הגימיק הזה, אגיד רק שמדרום תל אביב שיגעתי את יושבי המסעדה בעזריאלי, קומה 50.

4. גימיקים הקשורים למוצרי נשים- מה דעתם על מייבש שיער עם זנב אופנתי, או אולי אשתך תאהב פלאפון עם נרתיק בצורת בובה, זה רק ההתחלה, האם אוכל לעניין את הבת שלך בתיק לבית ספר שאומר תודה רבה בכל פעם שסוגרים אותו ואפילו נותן מחמאה על מראה השיער(המחמאה היא תמיד אותו דבר, לא להתלהב יותר מדי).

5. גימיקים של משחקי חשיבה- קובייה הונגרית כבר פתרתם עד הסוף? אז אולי תנסו את הקובייה עם חמש שורות בכל צלע, נשמע לי קשה יותר. מה עם גימיקים הקשורים לשרשרת של טבעות הקשורות אחת לשנייה, כאשר האתגר הוא לנסות לפרק את הטבעות אחת מהשנייה.

גימיקים כרעיונות למתנות, הם דבר מעולה. בניגוד למתנות בנאליות כמו בושם או חולצה, גימיק הוא מתנה שבטוח יזכרו, כמובן, בתנאי שבחרו את הגימיקים הנכונים לאנשים, המתאימים הרי לא קונים עכבר למחשב עם זנב נוסף לפריק של ספורט...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב