דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ערכות בר מצווה 

מאת    [ 09/06/2010 ]

מילים במאמר: 581   [ נצפה 2378 פעמים ]

                                                ערכות בר מצווה

בר מצווה היא טקס משמעותי מאוד בחייו של כל גבר צעיר, כל אחד ואחד עבר את הלימוד המפרך לקראת הטקס הזה, שינון של פרקים מהתורה, כדי להיות מוכן לטקס החשוב הזה. הטקס הזה הוא דבר נפלא ונקודת ציון בחייו של כל אחד ואחד. הבר מצווה היא גם מצווה גדולה להורים המאושרים של הגבר שבדרך, הם אלה שמוציאים אותו לדרך עצמאית בתור גבר.

אך למרות כל הדברים הנפלאים הללו, לערוך בר מצווה היא גם נטל לא פשוט על הורי חתן הבר מצווה, האירוע עולה הרבה כסף, עם המון הוצאות נלוות לזה, אפילו התפילין עצמם, בהנחה שמשקיעים במשהו איכותי ולא הפשוט ביותר, הם הוצאה כבדה על הורי הגבר הטרי. אז מה ניתן לעשות, כדי לתת לחתן הבר מצווה את התפילין והאביזרים הטובים והמשובחים  ביותר, אך עדיין לא לפשוט רגל, תוך כדי התהליך הזה?

ערכות בר מצווה- הפיתרון:

קצת מוזר לדבר על דברים שבקודש יחד עם דברים שבחול, אך לפעמים אין ברירה. בר מצווה היא הוצאה כבדה בשביל המשפחה הממוצעת, כך גם קנייה של כל אביזרי התפילה, להם יזדקק הילד, לכן הפיתרון הטוב ביותר הוא כנראה לקנות את כל הדברים יחד בערכה אחת. הכוונה היא לערכות בר מצווה. ערכות בר מצווה מאחדות יחד את כל המוצרים שהחתן בר מצווה יזדקק להם, במחיר שהוא זול בהרבה מאשר לקנות את כל האביזרים הללו בנפרד. זה באמת מוזר לי לדבר על צרכנות וערכות בר מצווה באותה פסקה, אך אין ברירה, אלא לקנות ערכות בר מצווה על מנת להוזיל לפחות חלק מהרכישות הנדרשות.

ערכות בר מצווה לקבוצות:

בדרך כלל, נער לא עולה לתורה לבדו, הוא עושה את זה עם חבריו הקרובים, בני כיתתו, בני משפחתו או עם נערים שעולים לתורה באותו היום באותו בית הכנסת. פיתרון מעולה שיכול להוזיל את העלויות משמעותית, לכל המעורבים בדבר, היא קנייה קבוצתית של ערכות בר מצווה, הרי אם אמרנו שקנייה של ערכות בר מצווה בודדות היא פיתרון זול מאוד לקנייה נפרדת של כל הרכיבים, אז קנייה מרוכזת של ערכות בר מצווה למספר נערים העולים לתורה יכולה להפוך את הקנייה לזולה בהרבה ולהוריד במעט את הנטל הכספי מכתפי ההורים המאושרים, הרי למה לקנות תפילין זולים? ניתן להביא לילד רק את המשובח ביותר במחיר שהוא יותר מסביר ונוח. באותו נושא, אני בטוח ששמעתם על קבוצות רכישה של דירות ומכוניות. כל דבר בעצם שקונים במספר יחידות, יהיה זול יותר מקנייה בודדת, גם ערכות בר מצווה, יכולות להיות זולות יותר עם קונים כמה מהן יחד.

ערכות בר מצווה – סיכום:

פעם שלישית אני מבין ומציין שמוזר לחשוב על צרכנות וקנייה מרוכזת של ערכות בר מצווה, במקום על חשיבות האירוע הקדוש. אבל אין ברירה, קנייה של ערכות בר מצווה מורידה את העלויות ומוזילה את הרכישה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב