דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיקולי עובדים בבחירת קבוצה לרכבים מליסינג 

מאת    [ 09/06/2010 ]

מילים במאמר: 495   [ נצפה 3291 פעמים ]

בשנים האחרונות, במסגרת שיטת הליסינג, שהופכת נפוצה יותר ויותר, חברות רבות ויתרו על ציי הרכב שהיו להן עד כה והן החלו להשתמש בשירותי חברות שמשכירות להן את הרכבים לתקופות ארוכות. זו הסיבה שהיום אנו יכולים לראות בכבישי ישראל הרבה מאוד רכבים מליסינג, אפילו יותר ממה שתוכלו לשער.

שוני החברות בדרך ההבנה של רכבים מליסינג

כל חברה עובדת עם מדיניות אחרת ותהליכי קבלת ההחלטות יכולים להיות שונים מאוד בין חברה וחברה. לפיכך, ניתן להבין שכל חברה מגבשת לעצמה דרך ייחודית לשכור רכבי ליסינג. כל דרך כזו כוללת בתוכה שיקולים רבים, בהם כמובן שיקולי התקציב ותנאי ההעסקה של העובדים בחברה.

לכל חברה יש גם מספר שונה של עובדים ויחסי העבודה בכל חברה יכולים להיראות אחרת. רכבים מליסינג נחשבים להטבה משמעותית מאוד בתנאי העובדים ולכן יש מקום להבין כיצד מתבטאים השיקולים בתהליך בחירת חברת הליסינג שדרכה תיעשה העסקה המבוקשת.

מה אומרים שיקולי העובדים בבחירת רכבים מליסינג?

השימוש ברכבי ליסינג במסגרת עסקאות ליסינג תפעולי מלא הם טרנד מאוד נפוץ וכל עובד בארץ שיש לו רכב חברה, יודע היטב להתגאות בכך. השיקולים בבחירת החברה שתספק את רכבי הליסינג תלויים גם במשקל שיש לעובדים מול ההנהלה וגם מספר שיקולים כלכליים, שההנהלה חייבת להבין בטרם תבחן את כל הנושא לעומק.

מעבר לשיקולי העובדים, יש גם שיקולי הון וממון, שיקולי מס וכמובן שיקולי בטיחות. רכבים מליסינג מגיעים בעסקאות שונות ויש להחליט מהי הדרך הטובה ביותר. צריך להבין גם את ההבדל בין ליסינג תפעולי וליסינג מימוני. לכל אחת מהשיטות יש יתרונות וחסרונות וכאן לעובדים תהיה פחות אמירה, משום שהשיקול הכלכלי של החברה משמעותי יותר כאן.

כשזה נוגע לרכבים מליסינג, תחושת העבדים חשובה

הרי מדובר כאן בעובדים שרוצים תמיד את תנאי העבודה הטובים ביותר. אחד התנאים המשתלמים הוא רכב מהעבודה. אך איזה רכב כדאי לקחת? מהו ההיצע? מהם תנאי העסקה? אלו שאלות שצריך לשאול ולהבין לפני שמזמינים רכב כלשהו מליסינג.

הנהלה שמכבדת את דעות העובדים שלה תוכל לשאול ולסמוך גם על שיקול הדעת שלהם. בסופו של דבר, מדובר באנשים שישתמשו בהטבה הזו בעצמם, אז למה שלא ייקחו חלק בשיקולים הללו? לעיתים, יהיו להם עצות טובות לגבי אילו רכבים מליסינג מומלץ להזמין.

יתרונות וחסרונות של הזמנת רכבים מליסינג

עולם הליסינג נמצא בתחרות מתמדת וככל שעולה הדרישה לעוד ועוד רכבים, כך העסקאות שמוצעות לחברות השונות ולעובדיהן נראות טובות יותר. כל אחד צריך לדעת מה לבדוק והיכן לבדוק זאת, על מנת שיוכל לקבל את עסקת הליסינג הטובה ביותר.

רכבים מליסינג מגיעים במספר קבוצות, ולכל קבוצה יש את היצע הרכבים שלה. העובדים יכולים לבקש מן ההנהלה להיכנס למשא ומתן עם חברות שמציעות רכבים מסוג מסוים או מקבוצה מסוימת. רכב ליסינג הוא תענוג גדול של רבים והשאיפה היא לקבל את הרכב הכי טוב שאפשר במסגרת העסקה עליה סיכמה החברה.

הליסינג כובש את ישראל

לא בכל חברה אנו יכולים למצוא ועד עובדים שידאג לזכויות שלהם, אך בחברות שבהן ההנהלה מבקשת את טובת עובדיה, השיקולים הללו נכנסים גם בקבלת החלטה חשובה מאוד, כמו עם חוזה ארוך טווח עם חברת ליסינג. עם או בלי קשר למה שתחליט כל חברה, אנו צפויים לראות יותר ויותר רכבים מליסינג על הכבישים בישראל.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב