דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח נסיעות באמצעות חברת ביטוח 

מאת    [ 08/06/2010 ]

מילים במאמר: 489   [ נצפה 2043 פעמים ]

בעידן המודרני לעתים מתקבל הרושם כאילו כולם מטפלים בהכל: בסופר אפשר לקנות DVD, להחליף שלט מקולקל לממיר בסניף הדואר, או לרכוש ביטוח נסיעות דרך חברות האשראי. בין אם מדובר ב- DVD, שלט לממיר או פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל, הרכישה עצמה עוברת ללא תקלות מיותרות, הבעיות מתחילות לצוץ מאוחר יותר כאשר מסתבר כי ה DVD אינו תקין, השלט אינו עובד, ופוליסת הביטוח אינה מכסה מקרים אשר התרחשו בעת הנסיעה, או אשר גובה הכיסוי אינו מספק עבור מקרים אלו.

ביטוח נסיעות לחו"ל נעשה על מנת להבטיח שהטיול לו חיכינו, הביקור המיוחל או נסיעת העסקים לא יהפוך לסיוט כלכלי אם חס וחלילה ניקלע לתאונה בעת שהותנו בחו"ל, או ניפול למשכב, וכן להקל במקרים בהם אבדו המזוודות בדרך ליעד המיוחל או איבדנו את המצלמה.

למרות הפיתוי בקבלת ביטוח נסיעות לחו"ל חינם מחברות האשראי, לעתים קרובות מדי, ומאוחר מדי מתברר כי הכיסויים להם זכאים במסגרת הפוליסות החינמיות המוצעות אינם מכסים על הצרכים האמיתיים בעת טיפול רפואי בחו"ל. עלויות טיפולים בחו"ל עלולות להצטבר לסכומי כסף גבוהים מאד, ובתי חולים רבים אף יבדקו בשבע עיניים את הביטוח אשר ברשותכם בטרם ימליצו על בדיקה או טיפול יקרים, אף במידה ובדיקה כזו עשויה להקל ואף להציל את חייכם.

פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל מורכבות מכפי הנגלה במבט ראשוני. על פי רב, העין הלא מיומנת תשלח לעבר גובה הכיסוי כמדד עיקרי לאיכות הפוליסה. אמנם, גובה גבול אחריות הכיסוי חשובה, אך קיימים שיקולים רבים נוספים החשובים לא פחות. ניתן כדוגמה את סעיף אבדן גניבת או נזק למטען. פוליסות ביטוח שונות יציעו גובה כיסוי כולל שונה כמובן, אך רק בדיקה קפדנית של האותיות הקטנות בפוליסה עצמה תגלה הבדלים העשויים להיות משמעותיים ביותר בין פוליסה אחת לרעותה. הבדל לדוגמה בסעיף זה יכול להיות הערך המקסימלי עליו תפוצה עבור המזוודה או התיק עצמו. הבדלים בסעיף זה עשויים להיות גדולים מאד החל מ-50$ וכלה ב-300$, גם אם הסכום הכיסוי הכולל למטען דומה.

האותיות הקטנות בפוליסה עשויות להיות משמעותיות אף יותר כאשר מדובר בכיסויים הרפואיים. בחלק ניכר מפוליסות חברות האשראי הכיסוי עשוי להראות גבוה, אך האותיות הקטנות מגלות כי הכיסוי מחולק על פי סעיפים שונים (הוצאות במסגרת אשפוז, הוצאות שאינן במסגרת אשפוז, שכר מנתחים, החזר מקסימאלי ליום אשפוז בודד וכו'). כיסוי של 600,000$ למשל, נראה כיסוי גבוה למדי, אך במידה וכיסוי זה מוגבל ל-2396$ ליום אשפוז ועד 300 ימי אשפוז, בתוספת של 1000$ להוצאות רפואיות שאינן כרוכות באשפוז אזי נגלה במקרים רבים כי כיסוי זה אינו מספק כלל כיוון שמרבית האשפוזים אינם נמשכים 300 יום אלא 1-10 ימים, ובדיקה רפואית אחת במסגרת זמן זה עשויה להגיע גם לעלות של 10,000$.

האותיות הקטנות שבפוליסת הביטוח הן המוטיווציה העיקרית לא לסמוך על תחושות בטן או מראית עין ולהעזר באנשי מקצוע כגון סוכני ביטוח מיומנים, למשל של חברת מגדל. רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל באמצעות סוכן ביטוח מבטיחה לא רק מקצועיות ויסודיות בבדיקת האותיות הקטנות שבפוליסה אלא גם התאמה אישית של פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל לנוסע, ובכלל זה כיסוי למצבים רפואיים קיימים או פעילויות מיוחדות המתוכננות לעת הטיול. בנוסף, קיום סוכן ביטוח מבטיח שירות מיטבי במקרה אשר בו נאלץ להפעיל את הפוליסה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב