החדרת מותג לשוק הסיני - מיליארד סינים לא טועים
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

החדרת מותג לשוק הסיני - מיליארד סינים לא טועים 

מאת    [ 08/06/2010 ]
מילים במאמר: 508   [ נצפה 2349 פעמים ]

 
 

מיליארד סינים לא טועים" אמר פעם איש חכם, היום כשמספר הסינים עבר את המיליארד ברור לנו שגם אם אנחנו בטוחים שאנחנו צודקים, כדאי מאוד לאשר את זה קודם איתם. השוק הסיני נמצא בשנים האחרונות במגמת צמיחה מואצת ואם בעבר חברות היו מגיעות לסין עם מוצר / מותג מוגמר לאחר שהושק במספר יבשות, היום רבות מהן בוחרות להתחיל את ההחדרה בשוק האסייתי והסיני בפרט ואף, להתאימו לצרכי קהל היעד המקומי. מיתוג לחו"ל חשוב שבעתיים כשמדובר בשוק הסיני.

 

פריחה בתחום ציוד רפואי

אחרונה דווח כי התחום הרפואי בסין צומח בשנים האחרונות בקצב מהיר. צמיחה זו נשענת על רפורמה ממשלתית ותקציבים רבים המיועדים לשיפור, קידום ורכש טכנולוגיות מתקדמות ופתרונות שיסייעו לשיפור שירותים רפואיים הקיימים במדינה.  הנספחות המסחרית של ישראל בבייג'ינג הביע עניין לסייע לחברות ישראליות הפועלות בתחום המכשור הרפואי לחדור לשוק הסיני. זאת תוך השענות על הפרוטוקול הפיננסי הקיים בין ישראל לסין, אשר מאפשר לחברות ישראליות לספק תנאי אשראי מועדפים ללקוחות בסין. עבור חברות ציוד רפואי זו הזדמנות פז.

 

 

נספחות ישראל בביג'ין מנהלת שיתוף פעולה מסחרי עם חברת Chindex (www.chindex.com) , חברה הנסחרת בבורסת ה NASDAQ ופעילה בסין מזה קרוב לשלושים שנה. החברה פיתחה ידע וניסיון בבניית חבילות מימון מגובות הסכמים ממשלתיים, דוגמת הפרוטוקול הפיננסי ישראל - סין. Chindex מעוניינת לעבוד מול חברות ציוד רפואי ישראליות ולסייע בשיווק והחדרת מוצריהן לשוק הסיני, כולל סיוע ברישום המוצרים בסין (SFDA) וטיפול בחבילות המימון במסגרת הפרוטוקול הפיננסי.

 

 

 

 

השוק והתרבות הסינית

 

סין מציגה שוק  מהיר, הנמצא בפיתוח מתמיד. בכדי לחדור בצורה יעילה לשוק הסיני חובה להכין "שיעורי בית" וללמוד אותו לעומק ומבפנים, במקביל יש לפעול מהר ולא להתמהמה.  לצמיחה המהירה יתרונות רבים אך מעצם הגדרתה' היא לא תמיד יציבה וסובלת משינויים תדירים. הסינים כצרכנים וכשותפים עסקיים מעריכים ומצפים לכנות ושקיפות כבסיס לבניית נאמנות למותג, וחשוב להבין שסין מערבת תפיסות דתיות עם עסקים. לכן, יש להכיר ולכבד את מערכת האמונות המקומית הן מבחינת התנהלות עסקית,מסרים שיווקיים, ושפה ויזואלית בעיצוב מותג.

 

 

דוגמאות להבדלי תרבות נוכל לראות לדוגמא בשימוש בצבע הלבן המתקשר בתרבות מערבית עם טוהר וניקיון אך אצל הסינים הוא מסמל מוות ואבל. עוד יש לדעת שסיני מונע על ידי רגש, מיתוג המבוסס על חוויה וגירוי חושי כולל, מניע את הסיני לפעולה ולרכישה. מראה, מגע, ריח ,כל אלו חשובים. אל תוותרו על יצירת קשר אישי ובלתי אמצעי עם הצרכן הסיני משלב המיתוג דרך ההשקה ולכל אורך הפעילות השיווקית. הצרכן הסיני צריך לדעת שהוא חשוב למותג על מנת לפתח אליו נאמנות .

השוק הסיני מעריך וניזון ממותגים זרים בעלי זהות יוקרתית ואיכותית לכן חשוב להכיר ולכבד את צרכי המקום אך לא להתאים את המותג למקום. שימור המוצא המערבי של המותג תוך שמירה על הערכים ומניעים של השוק המקומי ימצבו את המותג שלכם כגבוה ואיכותי.

 

טיטאן עורכת 

מחקרי שוק בארצות היעד בשיתוף חברת מחקר בינלאומית ומתאימה 

את שפות המותג לקהל היעד . 

טיטאן מלווה חברות הייטק , קוסמטיקה וציוד רפואי במיתוג לחו"ל ותשמח לסייע גם לכם בהחדרת מותג לשוק הסיני.

 

מיכל תשמח לספק לכם מידע נוסף : michal@titan.co.il


 

טיטאן מיתוג |  Titan BrandWise | www.titan.co.il


איסרליש  22  תל אביב,  67014,  טל. 03-5617636

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב