דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לקנות מוצרי חשמל במבצע באינטרנט? 

מאת    [ 07/06/2010 ]

מילים במאמר: 475   [ נצפה 6099 פעמים ]

מה היינו עושים בלי מוצרי חשמל?

מוצרי חשמל הם דבר שנמצא כיום בכל בית - או לפחות בכל בית בעולם המערבי. אין ספק כי הם מהווים חלק מרכזי ומשמעותי בחיים שלנו וקשה לתאר איך היינו מתמודדים בעולם של היום בלעדיהם. עם זאת, מוצר חשמלי בפעמים רבות אינו דבר זול ועלינו להוציא כסף רב על מנת שנוכל לאפשר לעצמנו את השימוש במוצרים כמו מקרר, טלוויזיה תנור ועוד.

מוצרי חשמל זולים עלולים לעלות לנו ביוקר

באופן טבעי, נרצה לחסוך בעלויות ולחפש את המוצרים הזולים ביותר. כאן בדיוק אנו עלולים ליפול למלכודת. שימו לב שפעמים רבות מוצר חשמלי זול יהיה באיכות ירודה יותר מן המוצר היקר. בהחלט לא בכל המקרים (ומיד נדון ביוצאי דופן אלו), אך במקרים רבים. משמעותה של קנייה בזול, היא שתשלמו לאחר מכן ביוקר.

אז איך קונים מוצרי חשמל בזול?

אז איך בכל זאת ניתן לרכוש מוצרי חשמל איכותיים בלי למשכן את הבית שלנו? ישנן מספר דרכים לעשות זאת. ראשית- הדרך הפשוטה ביותר היא כמובן לחפש מבצעים. אם יש לכם זמן וסבלנות עדיף שתחכו לרגע המתאים, כי כמעט כל מוצר חשמלי כזה או אחר שאתם זקוקים לו ייכנס למכירת מבצע ותוכלו לרכוש אותו במחיר מוזל.

הסיבות למבצעים הן רבות ומגוונות. יכול להיות לדוגמא שהחנות לא מצליחה למכור את המוצרים בקצב מספק או שנכנסו דגמים חדשים של אותו מוצר ולכן יש צורך למכור את הותיקים יותר במחיר מופחת.

כמו כן, לקראת תקופת החגים ישנם עשרות מוצרי חשמל למטבח כמו גם מוצרי חשמל לבית באופן כללי, שניתן למצוא ולקנות בהנחות ענק. כל שעליכם לעשות הוא לעקוב אחר הפרסומים בטלוויזיה ובעיתונות ולאתר את אותם מוצרים מבוקשים.

קניית מוצרי חשמל באינטרנט

דרך נוספת לאתר מוצרי חשמל מבוקשים במחירים מוזלים היא כמובן באמצעות האינטרנט. יש כיום אינספור אתרים המציעים השוואת מחירים בין החנויות השונות. בלחיצת כפתור אחת אתם יכולים לראות מה יש לעשרות חנויות להציע לכם.

וזו השיטה לבצע סקר שוק אפקטיבי בצורה מדהימה מבלי לזוז מהבית. כמו כן, אם תחליטו לערוך קניות באינטרנט, תוכלו לחסוך עד עשרות אחוזים ברכישת מוצרי חשמל לבית בלי שניגשתם לחנות. רק חפשו.

יצרן אחד- מותגים שונים

כאשר אתם נכנסים לחנות במטרה לקנות פירמה מסוימת, מומלץ לשאול את המוכרים האם יש מוצרים דומים של אותו יצרן הנמצאים תחת מותג אחר. בשל שיקולים שאין טעם לכנס אליהם כאן, יצרנים רבים משווקים לעיתים מוצרים זהים תחת שני מותגים שונים: האחד הוא המוכר והיקר. השני, למרות שאינו נבדל מן הראשון באיכותו, נמכר בזול. כך אתם מרוויחים משני הכיוונים. שאלו את המוכרים לגבי העניין, משום שהם לא תמיד ינדבו את המידע הזה.

על ועדי עובדים ומוצרי חשמל

המבצעים החמים והלוהטים ביותר של מוצרי חשמל נמצאים כמובן בועדי העובדים הגדולים. אלו הם גופים עם כוח קנייה גדול, המסוגלים להשיג הטבות מצוינות מהיצרנים השונים. אם אתם מעוניינים לקנות מוצר מסוים, בדקו אם יש לכם חבר הנמצא בארגון עובדים גדול כזה כמו 'חבר', 'הסתדרות המורים' ועוד. בקשו ממנו לבדוק האם הוא יכול להשיג לכם מבצעים והנחות ברשתות השונות של מוצרי חשמל ברחבי הארץ. בדרך כלל השיטה הזו עובדת.

המאמר פורסם על-ידי חברת SEO ישראל קידום אתרים במנועי חיפוש ושיווק באינטרנט. למידע נוסף אודות מוצרי חשמל ואלקטרוניקה בקרו בבלוג GreenShops.freeguide.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב