דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לקנות חכם מוצרי חשמל באינטרנט? 

מאת    [ 07/06/2010 ]

מילים במאמר: 481   [ נצפה 4640 פעמים ]

שוב נשרף הטוסטר, מכונת הכביסה החליטה שנמאס לה לסחוט והקומקום פולט אבנית כמו שיננית מתוסכלת. ושוב פעם אתם עומדים מתוסכלים למראה הכאוס הביתי הישן והטוב, מחשבים בראשכם היכן נמצאת חנות מוצרי חשמל קרובה. אם רק הייתם יודעים שהיא נמצאת ממש מתחת לאף, במרחק כתובת וירטואלית אחת, לא הייתם אוחזים עכשיו בראשכם בייאוש מוחלט.

לקנות חכם- לקנות מהר

לפני שקונים מוצר חשמלי כלשהו ולו הפשוט ביותר, רוב האנשים מבצעים סקר שוק. כאלה אנחנו הישראלים- לא פראיירים. פעם, כדי לבצע סקר שוק ראוי, היינו מפנים יום שלם מהלו"ז העמוס, נכנסים לאוטו וחוצים חצי עולם בחיפוש אחר הדיל המושלם. היום, כל מה שאנחנו צריכים הוא אתר להשוואת מחירים.

מפנים חצי שעה מהלו"ז העמוס, מכינים כוס קפה וסקר השוק יצא לדרך. השוואת מחירים הוא אחד הכלים החזקים ביותר הנמצאים בידי הצרכן הנאור, בייחוד כאשר מדובר ברכישת מוצרי חשמל. בלעדיו אנחנו חשים עירומים ומרומים. מזל שיש אינטרנט, אחרת היינו מבזבזים יותר מעשור רק על בירורים ונסיעות ממקום למקום.

להתייעץ, להתלבט, להתרשם- מבלי לצאת מהבית

לא קל לקנות מוצרי חשמל לבית. חשוב לנו שהם יהיו חדישים ואמינים, מעוצבים ופרקטיים, ובעיקר- שווים את המחיר או במילים אחרות- זולים. בסופו של דבר, קניית מכשיר חשמלי היא השקעה לטווח הארוך, לא משהו שקונים כל יום. ולכן חשוב שנדע בדיוק מה אנחנו קונים, והאם זה באמת שווה את הכסף.

אתרים ברשת המוכרים מוצרי חשמל מציעים לנו מגוון דרכים לברר את טיבו של המוצר מבלי לצאת מהבית או להרים טלפון. ליד כל מוצר חשמלי הנמכר ברשת אנחנו יכולים למצוא בנוסף למפרט טכני מדויק, גם דירוג גולשים והמלצות.

כל החנויות, כל המוצרים, במרחק נגיעה

החנויות המקוונות, בדומה לחנויות האמיתיות, מחולקות לקטגוריות ותתי קטגוריות. אם למשל אתם מחפשים טוסטר חדש, חפשו תחת הערך מוצרי חשמל ולאחריו מוצרי חשמל לבית ושם בחרו את המוצר שאתם רוצים.

אך אל תיבהלו מריבוי המוצרים ואל תתנו לכמות לבלבל אתכם. פה כבר תוכלו לעשות סינון לפי מחיר, חברה ושלל פרמטרים שונים המעניינים אתכם כאשר אתם קונים מוצרי חשמל. אין שום מצב לטעויות.

קניות באינטרנט- ליהנות מכל העולמות

אנחנו חיים בתקופה מאוד עסוקה. בין הילדים לעבודה אנחנו לרוב בקושי מספיקים אפילו לנוח, שלא לדבר על להקדיש יום שלם לקניות. וקניית מוצרי חשמל לבית בהחלט דורשת יום פנוי שכזה, בסגנון של מה שהיינו עושים בעבר.

קניית מוצרי חשמל ובייחוד מוצרי חשמל למטבח היא עסק ארוך ומסובך. על השוואת מחירים כבר דיברנו ועל הזמן שהיא גוזלת. אך גם ההובלה לוקחת זמן, בחירת המוצר, התייעצות עם אנשי מכירות, כל זה תופס לנו המון זמן, זמן שאין לנו.

קניית מוצרי חשמל באינטרנט- למען החיסכון בזמן

ולכן, המציא האדם את הגאולה בדמות הקניות המקוונות. הקניות יגיעו אליכם עד הבית ואילו אתם אפילו לא תאלצו לצאת ממנו. במקום זה תוכלו להקדיש קצת זמן איכות לילדים. מי אמר שאי אפשר להשאיר את העוגה שלמה?

ישנם דברים שאי אפשר לתרגם לאינטרנט. הרי לא נוכל לאכול לישון או לשתות דרך האינטרנט. אך כל השאר כבר מזמן עבר לרשת העולמית. קניות באינטרנט היא רק עוד דרך להקל על חיינו. וכל המקל הרי הוא מבורך.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב