דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מינוקסי למניעת נשירה 

מאת    [ 06/06/2010 ]

מילים במאמר: 468   [ נצפה 6240 פעמים ]

מינוקסי הינו תכשיר שמתאים לטיפול מקומי ומטפל באנשים שסובלים מבעיות כמו התקרחות ונשירת שיער. התכשיר מחזק את השערה ועוזר לשיער לצמוח מחדש. ישנם הרבה גברים ונשים שסובלים כיום מבעיות כאלו. התכשיר הייחודי הזה מסייע בעצירת התופעות הללו ועוזר לשיער שלנו להיראות טוב יותר.

מה יש בתכשיר שעוזר לי?

קודם כל, חשוב לדעת שישנם שני סוגים של תכשירים אשר מותאמים - לפי רמת הריכוז בהם - לגברים וגם לנשים. ישנה תמיסת מינוקסידיל בריכוז של 2% המותאמת לנשים וכזו בריכוז של 5% המתאימה לשימוש עבור גברים.

בנוסף, התכשיר מכיל חומר בשם פנטנול. חומר זה מגביר את הברק בשיער, הופך אותו לך יותר ועוזר לעיבוי השערות. הפנטנול חודר לזקיק של השערה וכך למעשה משפר את מצבו ודואג לכך ששיער חדש יצמח ביתר קלות.

מינוקסי המקורי- אופן שימוש

מכיוון שבשנת 2001 פג הפטנט של התכשיר מינוקסי, נוצרו גרסאות רבות אחרות לתמיסה- שנקראת גם מינוקסידיל, אך כמובן התכשיר המקורי הינו המינוקסי. חשוב לקרוא את ההוראות לפני השימוש ולמי שמתעצל, אלו הן, באופן כללי: יש למרוח את התכשיר פעמיים ביום ישירות על הקרקפת כאשר העור והשיער יבשים ותוך כדי כך לעסות את הקרקפת בכדי שהחומר ייספג.

מי יכול להשתמש במינוקסי?

לפני שאתם מתחילים להשתמש בתכשיר, כדאי שתבדקו האם הוא מתאים לכם מכיוון התכשיר מתאים למי שסובל ממקרה של נשירה תורשתית. רוב האנשים שמשתמשים בתכשיר נעים בין הגילאים 18 ל-65.

אם נשירת השיער שלכם אינה עקב מצב תורשתי או שאתם סובלים מגירויים בקרקפת לפני שהתחלתם להשתמש בתכשיר, כדאי שתתייעצו מראש עם רופא. כך תדעו האם מותר לכם להשתמש בתכשיר או לא.

עם מינוקסי רואים תוצאות

לא מומלץ להפסיק בפתאומיות את הטיפול בתכשיר מינוקסי, מכיוון שכך הנשירה תחזור לבקר במחוזותינו. צמיחת שיער זה תאריך שלוקח זמן ובכדי להתחיל לראות תוצאות יש להשתמש בתכשיר ארבעה וחודשים ברציפות ואפילו שישה חודשים במקרים מסוימים. בזמן הזה השיער שלנו מתחזק וצומח מחדש. לשימוש בתכשיר יש תוצאות חיוביות רבות:


    • בראש ובראשונה: הפסקת נשירת השיער
    • סיוע בצמיחת שיער חדש
    • חיזוק השיער
    • היעלמות שיער מפוצל
    • לחות, ברק טבעי, רכות ועיצוב קל
    • גמישות ושערות עבות יותר

האם מינוקסי כולל תופעות לוואי?

התכשיר קל לשימוש ובטוח, לכן ניתן לרכוש אותו עצמאית בבתי המרקחת. בכל זאת, כמו בכל תכשיר, ייתכן ואנשים מסוימים יסבלו מתופעות לוואי בעת השימוש בו, תופעות שכדאי לכולנו להכיר, כדי לא להיות מופתעים.

מכיוון שהתכשיר מסייע במצבים של נשירת שיער ותורם לצמיחת שיער חדש, ייתכן ועקב השימוש בו, נשים יסבלו מצמיחת שיער יתר באזורים בגוף בהם נגעה התמיסה. לכן, חשוב לשטוף ידיים אחרי השימוש. נוסף לכך, ייתכנו גירויים בקרקפת כיוון שמדובר בחומר פעיל.

כמה זמן יספיק לי בקבוק מינוקסי?

בבקבוק אחד יש תמיסה בכמות של 80 מיליליטר. זהו למעשה ספריי שניתן לרסס כדי לכסות חלקים רחבים בשיער. בקבוק אחד יספיק לכם ל-40 ימים. כיום אפשר להשיג את התכשיר אפילו בבתי המרקחת ללא מרשם רופא, כך שהתכשיר יותר זמין ונגיש לנו. אז אם גם אתם סובלים מבעיות כמו התקרחות או נשירת שיער, כדאי לכם לקנות מינוקסי.

המאמר פורסם על-ידי חברת SEO ישראל קידום אתרים במנועי חיפוש ושיווק באינטרנט. למידע נוסף אודות מינוקסי, נשירת שיער והתקרחות בקרו באתר www.hairloss.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב