דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גיוס והשמה באמצעות חברת השמה 

מאת    [ 05/06/2010 ]

מילים במאמר: 442   [ נצפה 3725 פעמים ]

אנשים רבים מתבלבלים ונוטים לחשוב כי חברת כוח אדם וחברת השמה הם ביטויים נרדפים שבאים לייצג את אותו תחום עיסוק. הדבר אינו נכון. חברת כוח אדם הינה חברה בעלת מספר גדול מאוד של עובדים, אותם היא מפעילה בחברות ובתי עסק שונים. העובדים הם עובדי חברת כוח האדם עצמה- הם מקבלים את תלוש המשכורת ואת כל התנאים הסוציאליים מחברת כוח האדם ולא ממקום העבודה שלהם.

חברת השמה, להבדיל מכך, היא חברה שנועדה לגייס עובדים לטובת בתי עסק אחרים, כאשר חברת ההשמה עושה עבור הלקוח - בעל העסק - את כל תהליך הסינון וההתאמה של המועמדים למשרה המבוקשת. חברת ההשמה תקבל תגמול כספי על הטרחה שלה רק ברגע שמצאה עובד מתאים וזה נשכר לעבודה על ידי הלקוח.

 

חברת השמה לאיתור דרושים בהייטק

ניתן לזקוף חלק גדול מן הפריחה בתחום ההשמה בישראל לזכות חברות ההייטק הרבות. מדובר בחברות אשר מתפתחות וגדלות בקצב מהיר ביותר ולכן כמעט תמיד דרושים בהן עובדים חדשים. חברות השמה באות לתמוך בחברות ההייטק הגדלות באחד התחומים החשובים ביותר לחברה מתפתחת והוא כמובן גיוס העובדים.

לא בכל החברות קיימת מחלקת כח אדם גדולה ומקצועית, אם בגלל שהחברה עדיין בחיתוליה ואם בגלל שהיא מגייסת עובדים רק מספר פעמים בשנה. בשני המקרים, משתלם יותר לחפש דרושים בהייטק בעזרת חברת השמה. חברות ההשמה מבצעות עבור בתי העסק את כל הגיוס והמיון ולמעסיק נותר רק להחתים על חוזה העבודה.

 

תהליך סינון העובדים על ידי חברת השמה

כאשר חברות ההשמה מבטיחות לנו שיסננו עבורנו המועמדים הפוטנציאלים, הן לא מתכוונות רק למעבר על קורות חיים. זהו כמובן עניין חשוב, אך הוא רק השלב הראשון. ממנו למעשה מתחיל כל התהליך.

לאחר סינון ראשוני של קורות החיים, יזומנו המועמדים לראיון במשרדי החברה, זאת על מנת לוודא שהם אכן מתאימים לתפקיד. ישנן חברות השמה אשר בתיאום עם המעסיק הפוטנציאלי גם ישלחו את העובדים אל מרכז הערכה בכדי לוודא שהוא מתאים.

 

חברת השמה מגייסת עובדים גם כשלוח הזמנים דוחק

לחברות ההשמה ישנם מאגרים עצומים של עובדים, דרכם ניתן לדעת את מידת התאמתם לתפקידים השונים על בסיס עבודות קודמות ואת זמינותם בכל רגע נתון. בנוסף לכך, לחברה יש מערך גיוס גדול, מנוסה ומשומן היטב- בדיוק מה שאתם צריכים בכדי לגייס כמות גדולה של עובדים טובים בזמן קצר.

 

חברת השמה- ההון האנושי

אחד הדברים החשובים ביותר בכדי להפוך חברה למצליחה הוא ההון האנושי שלה. לא סתם קוראים לצוות העובדים 'הון'. אין כל ספק שצוות איכותי מתבטא בכיס המעביד. ישנן חברות השמה במרכז הארץ בצפון ובדרום והתפקיד של כולן הוא להביא לכם את העובדים הטובים ביותר.

כוח אדם איכותי בחברה שלכם הוא זה שייצר עבורכם את המאזן שרציתם בסופו של כל רבעון. הדרך הטובה ביותר להבטיח שתגיעו לאנשים הללו, היא באמצעות שיתוף פעולה עם חברת השמה איכותית ומקצועית, בעלת ניסיון רב בתחום.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב