דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק באינטרנט 

מאת    [ 05/06/2010 ]

מילים במאמר: 509   [ נצפה 3418 פעמים ]

היום כשהתחרות בין עסקים היא כל כך גדולה ועל כל עסק שקם קמים מיד עשרות מתחרים, אז מה עושים כדי לבלוט טוב יותר? מה ניתן לעשות כדי להבדיל אותנו מן המתחרים שלנו.

עבודת שיווק היא באמת הדרך ליצור בולטות, אבל איך ובאלו אמצעים? אז יש את האמצעים הקונבנציונלים כמו: פליירים, עיתונים, טלויזיה, שלטי חוצות, רדיו ומודעות בילבורד שמתנוססות בגאון על מגדלי עזריאלי.

אבל אני מדבר דווקא על האמצעים שתופסים היום תאוצה ואין כמעט סיכוי להצליח מבלי להשתמש בהם, מדובר במיתוג ושיווק באינטרנט מה שאומר להפוך את שם העסק שלי או אותי כבעל העסק לאוטוריטה, להפוך למקצוען מספר 1 בתחום שלי ובכך להבדיל אותי מהמתחרים שלי.

אם אני אומר לכם לחפש לי מידע על אדם מסויים , עסק או כל נושא אחר, אני בספק אם מישהו מכם יגש לדפי זהב או לאנציקלופדיה, מה שיותר בטוח הוא שתגשו מיד לאינטרנט ותכנסו לאחד ממנועי החיפוש (לרוב גוגל) ותקלידו את השם של העסק, האדם או הנושא שאותו אתם מבקשים למצוא.

שיהיה ברור אני לא פוסל שימוש באמצעי הפרסום הקונבנציונלים, אבל מה שאני אומר הוא שאתם חייבים נוכחות חזקה באינטרנט. מעל ל95% מבתי האב בישראל מחזיקים מחשב בבית  וליותר מ50% מהם יש יותר ממחשב אחד בבית. ליותר מ3,400,000 איש (כן, שלוש מליון וארבע מאות אלף) מהאוכלוסייה בישראל יש פרופיל בפייסבוק מה שאומר שלכל אדם שני שנפגוש ברחוב יש נוכחות בפייסבוק.בנוסף אנו עדים למהפכה שהביאו לנו הסמארטפונים שמאפשרים לנו להישאר צמודים לאינטרנט בכל מקום והיום כבר ניתן לומר ש 40% מהכניסות לאתרים שונים באינטרנט מתבצעות דרך הסמארטפונים.

אם אתם בעלי עסק ואין לכם נוכחות באינטרנט אתם פשוט מאוד מפסידים לקוחות.

אז הנה אנו רואים מה החשיבות של הנוכחות באינטרנט לבעלי עסקים קטנים כגדולים, לבעלי מקצועות חופשיים וממש לא משנה במה אתם עוסקים, אתם רוצים נוכחות ונוכחות חזקה באינטרנט. לרוב מה שמרחיק עסקים ובעלי מקצועות חופשיים מהאינטרנט הוא שלרבים מהם זה נראה מסובך ואין להם מושג איך ומהיכן מתחילים. אז זהו שהאמת היא שאפשר ללמוד את נושא השיווק באינטרנט ונכון שצריך זמן מה שלרוב בעלי העסקים תמיד חסר. בכל מקרה תמיד תוכלו למצוא חברות ששיווק, קידום ומיתוג עסקים באינטרנט הוא תחום התמחותן והן תוכלנה לעשות עבורכם את כל העבודה הקשה. אני מקווה שהצלחתי ולו במעט ליצור מודעות לכוחו של האינטרנט וכוחו בקידום העסק שלנו בפרט.

יש לי חבר טוב שעוסק באופן עצמאי בזיפות גגות וכששאלתי אותו אם יש לו אתר באינטרנט הוא החל לצחוק ואמר מה לי ולאינטרנט, הלקוחות שלי הוא הוסיף ואמר לא מגיעים מהאינטרנט. הסברתי לו שיכול להיות שהוא צודק אבל המשכתי ושאלתי אותו איך הוא היה מרגיש אילו היה נחשב למקצוען מספר 1 בתחום שלו (זיפות גגות), הוא חשב קצת ואמר לי הייתי מסודר. ומה אם הייתי אומר לך שאתה יכול להפוך בזמן די קצר לאחד כזה או לפחות לאחד המובילים בתחום, הוא חייך ואמר לי, תוכל להראות לי איך? 

זה בדיוק מה שהאינטרנט יכול לעשות לעסק שלכם ובהוצאה יחסית קטנה מאד בהשוואה לאמצעי פרסום ושיווק אחרים.

יותר מזה אני יכול לומר לכם שכל אחד יכול ללמוד ולעשות את זה בעצמו ואם אין לכם את הסבלנות הנדרשת כדי ללמוד את תחום השיווק באינטרנט אז יש אנשים וחברות שזו המומחיות שלהם והם יוכלו לעזור לכם אם בבניית אתר, פרסום ממוקד, שיווק בפייסבוק, קידום במנועי החיפוש ועוד כלים נוספים שיוכלו להפוך אתכם לאוטוריטות בתחומכם.

אז קדימה לעבודה ושיהיה בהצלחה.

שי חסון - יעוץ ואימון עסקי


http://www.shaihasson.co.il


050-8642409




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב