שאלת המיליון דולר מתי קונים, וכדי להרוויח את המיליון דולר צריך לדעת מתי מוכרים.
ולכן חשוב לדעת כאשר אנו קונים מוצר, מישהו מצד שני מוכר כדי לכוון למיליון דולר, כך שאסור לנו לחשוב על הצד השני ורק לעשות את הערכות שלנו האם מבחינתנו המחיר נכון ואנו מאמינים (לאחר מחשב מרובה) כי המחיר כדאי לצרכים שלנו (זמניים או ארוכי טווח). מתי יודעים אם המחיר ששילמנו הוא המחיר הכדאי ביותר?.
התשובה לכך מאוד מורכבת כמו כל דבר אחר בעולם שלנו לא משנה אם אנו קונים ירקות, אופנה, מכונית או כל דבר אחר, ישנה הרבה מאוד פסיכולוגיה. פסיכולוגיה של מוכרים ופסיכולוגיה של קונים, כאשר אנו הקונים ולא המוכרים אנו צריכים לחשוב על מספר דברים: זמן, האם אנו מוכנים לשלם (להוציא כסף מהכיס) עבור המוצר, מה אנחנו רוצים להרוויח מהמוצר (להראות מעודכן, הרגשה טובה ועוד).
בואו ניקח לדוגמה את עולם האופנה, מהם הדברים הראשונים, האסוציאציות הראשונות שעולות לנו בראש עם המילה אופנה: ביגוד, הנעלה, זוהר, יופי, מראה, להיראות טוב, רשתות אופנה, מבצעים, סוף עונה עוד ועד.....
אז נשאלת השאלה האם בגד שקניתי בעונה הקודמת עדיין יפה עלי? אם אני קונה בגד של העונה הנוכחית האם עדיין אני אלבש את הבגד מהעונה הקודמת? סביר להניח כי התשובות לשני השאלות הן, כן. לכן החשיבות להחלטה לקנות בסוף עונה או בכל מבצע אחר הינה גדולה. גם אם קנינו בסוף עונה ו/או במבצע אחר ולאחר שבועיים ירד המחיר, אסור לנו לראות זאת כהפסד או חלילה כקניה לא כדאית, שלא נשכח במהלך אותם שבועיים לבשנו את הבגד, קבלנו מחמאות בקיצור נהנינו מהבגד וזה לבד שווא את אותם 50 שקל יותר ששילמנו.
אז בכל זאת מתי כן קונים? והתשובה: צריך לחלק את הקניה למספר תקופות, לא צריך להחליף את כל ארון הבגדים מחר!!!! אבל חלק ממנו כן, ואחר כך עוד חלק ולכן חשוב לעקוב אחר המבצעים כי גם מבצעי סוף עונה מתעדכנים במהלך הימים. ועוד משהו לא צריך ואסור להשקיע הרבה בחיפוש ולא לחכות לפרסומות כדי לדעת מתי מתחיל המבצע. ולא לשכוח מי שמוכר, מכוון למיליון דולר ולכן אנו בתור הקונים ניתן לצד המוכר לעבוד בשבילנו
בברכה והצלחה,
אסף
צוות Selling.
צוות Selling
asaf@selling.co.il
מנוע חיפוש למבצעי סוף עונה בעולם האופנה ברחבי הארץ
למציאת המבצע הקרוב אליכן כנסו
http://www.selling.co.il