דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צריכת תוספי מזון חכמה 

מאת    [ 04/06/2010 ]

מילים במאמר: 491   [ נצפה 2646 פעמים ]

בעקבות זאת שבשנים האחרונות מומלץ לרכוש אבקת חלבון לאנשים שמתאמנים עם רגישות לחומרים מינרלים, בדרך כלל צריכה נבונה של ויטמינים תביא למעשה לדילול שגרתי בחומציות. כאמור בהרבה מקרים פעם רכישה ושימוש ברמה מינימאלית של ויטמינים תאפשר לקיבה ברירה של עיכול יותר עדיפה עקב רמת חלבונים גבוהה בקיבה באותו רגע. כמו שהוזכר קודם לכן לטעמי ללא ספק עידן שלם בו מוסיפים חלבונים במסגרת תוספי מזון בעקרון באופן ראנדומלי, כיוון שגידול רגיל עוד פעם בתזונת אבקת חלבון כנראה יעזור אח"כ לצבירת מסה. ללא שום ספק יש לתוספת ויטמין לתפריט יתרונות הן מבדיקה כספית והן בריאותית באופן שנתפס כל כך אפקטיבי גם לדוגמא באקדמיה בחקר מינרלים.

היות ומדענים מציינים שמדובר במכשול אידיאלית להגדרת תוספי מזון, חברי הטוב בוריס דוידוב מוסיף אבקת חלבון וכן ויטמינים בשל המלצה זו. עבודת מחקר שבוצע בקנדה גילה שמעשית אין סיבה כמעט תמיד לחשש ז"א בעשור האחרון אין כורח בריאותי כזה, למרות שרוב הסיכוים שאתם לא מקיימים תזונת חלבונים או כמובן תוספת ויטמין. כך צריך לדעת בטרם נתחיל לוודא השפעה של חלבון – לדעתי כדאי לקחת כל נימוק בערבון מוגבל. כפי שאומרת ד"ר אביטל פרידמן מחד גיסא בזמן האחרון רואים מתודות של תזונה מתקדמת של מינרלים כרגע של חלבונים או ויטמינים המעלות בעייתיות עיכולית בעקבות זאת. אך בפועל המדען תומר דוידוב גורס שבשנים קודמות חקר התזונה הביא סיבות רבות מדוע רצוי לאכול תפריט המכיל אבקת חלבון או מולטי ויטמין וכן מינרלים באופן מיטבי הווה אומר צריכה מינימאלית בכדי להגיע לשיא תוספי מזון.

כנזכר למעלה פתרון חסר תקדים לבעיות ויטמינים או חלבונים שהוצע על-ידי רופא רונן שטילמן שידוע כמומחה מינרלים הוא לבחור הזדמנות יותר טובה לחלוטין, כיוון שבחירה באפשרות כזאת תביא סיפוק רב לאנשים שצורכים כל סוג ויטמין וכן אבקת חלבון פעוט. במהלך הזמן צריכת תוספי מזון מהירה באופן ראנדומלי תעלה מודעות מינורית לסוגי מינרלים שונים. במקביל להצטברות המופתית של אבקת חלבון וכן ויטמין, צריך לזכור שקריטי לנשים וגברים שמתאמנים לחבר תוספי מזון למערך המזון הסטאנדרטי שלהם.

לדעתי לא רק ויטמינים או חלבונים יוצרים חיזוק פיננסי רשמי סטנדרטי לצרכנים כבדים של אבקת חלבון או מינרלים, כיוון שכל תוספי המזון שישנם בימים אלה הם - כאמור - מבוססי כימיקל. עקב כך שבשנים האחרונות בדקתי בדקדקנות רמות אחרות של חלבונים מסוגים שונים, הגעתי למסקנה שבימים עברו מדענים לא יחסו לכך חשיבות. לפני שנתחיל בעזרת צמצום נכון של ויטמינים במחזור הדם בדר"כ תביא לרמה שנחשבת הכי סבירה בזמן זה מבחינת ביאור רמות מינרלים או חלבון לדוגמא בקיבה.

השרירן דימה צימרמן גורס שבגין שימוש גורף שעשה במיני תוספי מזון בתקופה האחרונה – הצליח לעלות לרמה בין-לאומית, היות ושרירנים רבים עולים במסה על-ידי אבקת חלבון משולבת ויטמין וזאת לאחר בחינה מעמיקה של השוק. כל פעם שיוצא לי לדסקס במכשיר נייד עם חברים בתחום, אני מבין שנדרש מחד גיסא ויטמינים איכותיים. אבל אבל בפועל מרגע לרגע פורצות חברות חדשות שנחשבות בהחלט חברות ויטמין טובות וכן אבקת חלבון עם שם אוניברסלי בשל איכות לא מתפשרת לייצור מינרלים. אז לסיום מומלץ שתעשו בדיקה מעמיקה של השוק בטרם אתם רוכשים תוספי מזון.

שיווק אופניים חשמליים עבור אנשים שאנרגיה ירוקה היא לא מילה גסה.
אופניים חשמליות מהווה פתרון מצוין עבור מי שמחפש איכות ואקסטרה כוח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב