דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות למתנות לנשים 

מאת    [ 03/06/2010 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 2796 פעמים ]

מתנות לנשים יכולות להיות שונות באופן מהותי למתנות שמעדיפים גברים. מחקרים מצביעים על שוני פיזיולוגי וריגשי בין גברים לנשים. גם אם יקפצו כל האירגונים הפימיניסטיים, עובדה ברורה היא כי יש הבדל בין גברים לנשים. גם אם ישנן נשים יוצאות דופן שמעדיפות אביזרים גבריים עדיין רוב הנשים יתרגשו מהמחוות הרכות יותר והרומנטיות. נשים מנתחות תמיד כל דבר, כך שאפילו מתנה שניתנת לאשה יכולה להפתרש על ידיה ועל ידי חברותיה (כמובן) כאלמנט המביע אהבה ותשומת לב או כמתנה שניתנה כלאחר יד.
קיבצנו מבחר רעיונות של מתנות שנשים היו מעדיפות לקבל ממילים שנשלחו לנו על ידי הגולשות ועל ידי איסוף מידע מאנשי המכירות ברשת הסניפים:
מכתבי אהבה וברכות:
ללא ספק נשים יתרגשו לקבל פתקים קטנים או כרטיסי ברכה ובהן מילות אהבה רומנטיות. מכתבי האהבה מרגשים ומראים למקבל אותן את הנכונות לחשיפת והבעת הרגשות. מתאים במיוחד לגברים שמתקשים להביע את עצמם בעל פה.
הלבשה תחתונה:
למרות שגברים רבים בטוחים שנשים חושבות שרכישת אביזרים של הלבשה תחתונה זו מתנה יותר בשבילם, טעות. נשים שמחות לקבל כותנות לילה סקסיות, לבנים סקסיים, בייבידולים למינהם ועוד.
משחקי סקס למבוגרים
מגוון משחקי סקס שיעשירו, ילמדו ויהפכו את חוויית הסקס שלכם למהנה ומסעירה. המשחקים מומלצים לזוגות אך ניתן לשחק אותם גם בקבוצות. המשימות מגוונות, נועזות ומאתגרות (חלקן לקוחות מעולם הטנטרה) חוויה מיוחדת. ניתן למצוא את המשחקים במגוון חנויות למבוגרים ואף באתרי אינטרנט מסויימים ברשת.
קוסמטיקה איפור ובישום
חלקים בילתי ניפרדים מהרעיונות למתנות לנשים הם מוצרי הקוסמטיקה, האיפור והבשמים. רצוי לפני הרכישה לבדוק בארון של החברה/אשה מהם המוצרים המועדפים עליה באילו חברות קוסמטיות מדובר. כדי שהמתנה תהייה מוצלחת חשוב לרכוש מוצרים של החברה אותם האשה מעדיפה.
פרחים
מיתוס נוסף שיישבר כאן עכשיו. נשים אוהבות מאוד פרחים, נכון. אבל... נשים רבות חושבות שמדובר בבזבוז של כסף לרכוש זר יקר שייבול אחרי שבוע לכן, פרחים זה רומנטי ואוהב, אבל חשוב מאוד לרכוש זר ברמת מחיר נמוכה עד סבירה ולהוסיף לזר מתנה "אמיתית" (כהגדרתן של נשים רבות)
תכשיטים
נשים רבות אוהבות לקבל תכשיט במתנה. הבעיה העיקרית הקיימת ברכישת מתנות היא הטעם השונה. תכשיטים, במיוחד שרשראות, דורשים התאמה לאשה, לסגנונה, לסיגנון הלבוש, לצבעי העור וכו'
לכן, קשה להתאים תכשיט אך המתנה נתפשית כאטרקטיבית.
הפתעות רומנטיות
הפתעות רומנטיות מצביעות על מחשבה ורצון אמיתי לפנק. הרעיונות מתנות רומנטיות הינן בילתי מוגבלות (יש מאמר נפרד בנושא) כמו: ארוחות רומנטיות, רכיבה על סוסים בשקיעה, שיט רומנטי, טיסה זוגית, ארוחת ערב במסעדת יוקרה, סדנאת טנטרה און ליין, סדנת מסג' אירוטי און ליין, סדנת ריקוד אירוטי ועוד....
ספרים
בין כל ההצעות והרעיונות צצו מידי פעם תזכורות לגבי ספרים. נשים רבות אוהבות ספרים: חלקם ספרי בישול (נו... מה לעשות?), חלקם ציינו ספרות רומנטית, סיפרי קריאה או ספרי מידע בתחומים המעניינים אותן כמו לדוגמא ספרי מיסטיקה.

הרעיונות למתנות לנשים הן רבים ומגוונים, החוכמה היא להכיר את האשה, להבין מה היא אוהבת ולהשקיע מחשבה אמיתית וכנה ברצון לשמח אותה. מובטח למי שמשקיע מחשבה שהמתנה תהייה מוצלחת.

מאמרים נוספים על סקס, הפתעות, מתנות לנשים ועוד באתר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב