דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שלושה יתרונות עיקריים לכתיבת מאמרים ככלי לקידום העסק הביתי 

מאת    [ 02/06/2010 ]

מילים במאמר: 321   [ נצפה 2398 פעמים ]

כתיבת מאמרים היא כלי שיווקי חזק מאוד, בייחוד לעסק הביתי. יש לה מספר יתרונות מאוד בולטים, ואיך שלא מסתכלים על זה, כתיבת מאמרים יכולה לעזור כמעט בכל רובד של שיווק העסק.

פרסום בחינם

אנשים לא אוהבים פרסומות. אנשים לא אוהבים לשמוע סיסמאות שמשכנעות אותם לקנות משהו. מה אנשים כן אוהבים? אנשים אוהבים לדעת. לכן, כבעל עסק ביתי, ככל שתלמד אותם על המוצר שלך, על השוק שלו, על התועלת שבו, על דרכי יצורו, וכו', כך אנשים יתחברו יותר אליו. הצורה הכי טובה ללמד אנשים היא ע"י כתיבת מאמרים. במאמר שלך אתה לא מפרסם את המוצר, אלא מלמד משהו שאף אחד לא יודע. וזו הפרסומת הכי טובה שאתה יכול לעשות למוצר שלך.

קידום אתר בחינם

אפשר לשלם המון כסף כדי להביא את האתר שלך לידיעת הגולשים. ואם יש לך כסף, זוהי דרך מצויינת לקדם את האתר. באמצעות כתיבת מאמרים והכנסת קישור לאתר שלך לתוך המאמר, אתה, למעשה, גורם לגוגל ולמנועי חיפוש אחרים לקדם את האתר שלך בחינם. כמובן, שכדאי שהקישור לאתר שלך יהיה במקומות המתאימים. הניסיון שתרכוש בכתיבת מאמרים תביא אותך, אחרי מעט פעמים, למצב שבו תדע בדיוק מתי ואיפה להכניס את הקישורים, כך שמנועי החיפוש ימצאו אותם.

מיתוג אישי

אחד הדברים החשובים ביותר בעסק ביתי, בייחוד באינטרנט, הוא לבנות את עצמך בתור מותג. אם תתמיד בכתיבת מאמרים בנישה שלך, שמתאימה כמובן למוצר שלך, תהפוך את עצמך למומחה בתחום בעיניי הלקוחות הפוטנציאליים שלך. אנשים מתייחסים אל הכותב כאל סמכות. אם אתה כותב על משהו, אתה בוודאי יודע על מה אתה מדבר. ואם בכתיבת מאמרים אתה יכול לבסס את הסמכות שלך, הרי בתוכן שלהם, אתה מבסס את האמון בך.

לסיכום

באמצעות כתיבת מאמרים אתה עוזר מאוד לעסק הביתי שלך. אתה ממתג את עצמך במומחה בנישה שלך, אתה מקדם את האתר שלך בחינם ואתה מפרסם את האתר והמוצר שלך בחינם. כתיבת מאמרים היא עניין לא פשוט, ואתה חייב להתמקצע בו כדי להגיע לתוצאות טובות. במאמר זה הזכרתי בין השורות כמה יכולות שחשוב שיהיו לך כדי לכתוב מאמר טוב. על יכולות וכישורים אלה ואחרים אכתוב בהמשך.


גולן בורשטיין מוצא דרכים, המתאימות במיוחד להורים, לעבוד מהבית. עוסק במגוון דרכים לשיווק באינטרנט. מדריך הורים באהבה, סבלנות והבנת הצרכים המיוחדים שלהם. כנסו לדף הזה, וקבלו בחינם את הדו"ח המיוחד שלי "איך באמת להרוויח כסף מהבית - 6 דרכים אמיתיות להכנסה נוספת באינטרנט"





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב