דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אינטל הכשירה 300,000 תלמידים בישראל בתוכנית לומדים עם אינטל 

מאת    [ 02/06/2010 ]

מילים במאמר: 613   [ נצפה 2314 פעמים ]

סגנית נשיאה בחברת אינטל והאחראית על הפעילות החברתית וקשרי החוץ של אינטל העולמית, הגב' שלי אסקיו, השתתפה אתמול (יום שני 31 במאי )2010, באירוע מיוחד לציון הכשרת 300,000 תלמידים בישראל בתוכנית "לומדים עם אינטל" אשר מופעלת בארץ  על-ידי אינטל בשיתוף  Appleseeds Academy (לשעבר: עמותת תפוח).

 

האירוע התקיים במרכז הידע הקהילתי בעיר רמלה, בהשתתפות בכירים בחברת אינטל, ראש עירית רמלה ונציגי משרד החינוך. במהלך האירוע הושקה תוכנית לימודים חדשנית המשלבת לימודי יזמות עסקית וטכנולוגיה – "יזמות עסקית וטכנולוגיה".

 

תוכנית "יזמות עסקית וטכנולוגיה" פותחה על ידי אינטל העולמית, עברה התאמה מקומית לישראל, ומופעלת בארץ  על-ידי Appleseeds Academy (לשעבר: עמותת תפוח).

התוכנית, המיועדת לגילאי 13 ומעלה, כוללת 36 שעות הדרכה בנושאים: אסטרטגיות שיווק, מיתוג ופרסום, הבנת המרחב העסקי, ובניית תוכנית עסקית והצגתה.

 

"לומדים עם אינטל" הינה תוכנית לימודים חדשנית ההופכת את העתיד הטכנולוגי לבר השגה עבור עשרות אלפי בני נוער וצעירים ממגוון מדינות ורקעים סוציו-אקונומיים. התוכנית נועדה להקנות מיומנויות טכנולוגיות חשובות, באמצעות למידה מעשית וחווייתית ועידוד חשיבה פורצת גבולות.

 

"לומדים עם אינטל" מופעלת החל משנת 2004 ברחבי הארץ, בשיתוף פעולה של חברת אינטל,Appleseeds Academy  ומשרד החינוך. התוכנית מועברת בהצלחה מרובה בקרב כל הפסיפס האנושי של החברה הישראלית: יהודים, מוסלמים, בדואים, נוצרים. מאז ועד היום הוכשרו בתוכנית מעל 300,000 משתתפים ברחבי ישראל, כשבשנים האחרונות הושם דגש על פעילות בחברה הערבית ושילוב מתנדבי השירות האזרחי-לאומי כמדריכי התוכנית בכ- 40 יישובים ברחבי הארץ, ביניהם תל שבע, נצרת, ערערה בנגב, רמלה, אבו סנאן ועוד.

 

הגב' שלי אסקיו סגנית נשיאה בחברת אינטל והאחראית על הפעילות החברתית וקשרי החוץ של אינטל העולמית, אמרה: ישום התוכנית "לומדים עם אינטל" בישראל מהווה דוגמה מצוינת לשיתוף פעולה פורה בין כל הגורמים המעורבים: עיריה, Appleseeds Academy (לשעבר: עמותת תפוח), משרד החינוך ואינטל. להגיע למספר 300,000 תלמידים שקיבלו את ההכשרה, זהו השג אדיר. אתם יכולים להיות גאים בהצלחה זו ומקומות אחרים בעולם, שבהם התוכנית קיימת, יכולים ללמוד מהצלחה זו".

 

מר ליאון רקנאטי, יו"ר עמותת תפוח אמר:

"עמותת תפוח פועלת מזה עשור לגישור על פערים חברתיים בישראל, באמצעות הקניית מיומנויות טכנולוגיות ופיתוח כישורי חיים.

 

אינטל הינה  שותף אסטרטגי מרכזי לפעילות תפוח ולפיתוחה של תוכנית הלימוד "לומדים עם אינטל" המקדמת שינוי חברתי באוכלוסיות השונות בישראל.

 

בסיפוק רב אנו מציינים את המספר המרשים של 300,000  תלמידים, שהשתתפו ולמדו בתוכנית, ועשו את הצעד הראשון שלהם לעולם המידע בזכות הפעילות המשותפת הזו".

 

ראש עיריית רמלה, מר יואל לביא, הודה לשותפות עם אינטל  ו- Appleseeds Academy. "ללא העזרה שלכם כיזמים", אמר, "לא היינו מצליחים לבנות ולהריץ את הפרויקט הזה".

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב