דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ספות נפתחות מתקדמות 

מאת    [ 01/06/2010 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 5135 פעמים ]

 

ספות נפתחות

כשרובנו חושבים על ספות נפתחות, עולה במוחנו תמונה של ספות מכוערות ולא נוחות לשינה המאפיינות חדרים בבית מלון. זה אמנם היה המצב בעבר, אך כיום תחום הספות הנפתחות עבר שדרוגים ושיפורים רבים, הן מבחינת העיצוב והן מבחינת נוחות השינה.

הודות לשיפורים בתחום הנוחות והעיצוב, הפכו ספות נפתחות לפתרון פונקציונאלי ויעיל בהרבה בתים ודירות שבהם יש בעיית מקום. ספות נפתחות נראות ככל ספת סלון רגילה, ולכן הן יכולות להוות חלק בלתי נפרד ממערכות ישיבה בסלונים. כאשר מגיעים אורחים לישון ללילה אחד או יותר, אפשר לפתוח עבורם את הספה מיטה. במקום להקצות חדר מיוחד לאורחים, במקום לאלתר פתרונות כמו שינה במזרונים מתנפחים, בשקי שינה או על הרצפה, הספות הנפתחות הן הפתרון המצוין לכל מי שיש בעיית מקום, ועדיין רוצה לארח בבית.

ספות נפתחות הן גם פתרון מצוין עבור חדרי שינה למשפחות מרובות ילדים. יש לא מעט משפחות גדולות שמתגוררות בדירות קטנות, וכל הילדים נאלצים לחלוק חדר שינה אחד. ספות נפתחות מאפשרות ליצור חלל פתוח למשחקים וללימודים בחדר במהלך שעות היום, ובלילה ניתן לפתוח אותן כדי שכל הילדים ישנו יחדיו באותו החדר.

ספות נפתחות יתגלו כפתרון יעיל גם במקרים אחרים. סטודנטים רבים, שמשאביהם הכלכליים מוגבלים, נאלצים להתגורר בדירות חדר קטנות, שבהן הסלון, חדר השינה, חדר העבודה ולעיתים גם המטבח נמצאים באותו חלל. במגבלת מקום שכזו, כל מ"ר הוא קריטי. לכן ספות נפתחות מהוות פתרון טוב במיוחד. ביום הספה הנפתחת נמצאת במצב סגור, ומשמשת כמערכת ישיבה בסלון, לאירוח, לצפייה בטלוויזיה, ללימודים וכדומה. בלילה, פותחים את הספה וישנם עליה בנוחות, כמו על כל מיטה רגילה. כך יש בדירה מספיק מקום גם לכוננית ספרים, לשולחן עבודה ועוד.

גם אם יש לכם חדר שינה בדירה, ובו מספיק מקום למיטה זוגית, ספה מיטה יכולה להתגלות כמועילה במקרה שאחד מבני הזוג חולה. במקום להישאר לישון באותה מיטה ולהסתכן בהידבקות, אפשר לישון על הספה הנפתחת בסלון. אין צורך לסבול ולישון באי נוחות על ספה רגילה. כיום ספות נפתחות מעוצבות בעיצובים מודרניים המשתלבים היטב עם כל סגנון עיצוב של סלון. כך שבמצבה הסגור, איש לא יבחין שמדובר בספה נפתחת ולא בספה רגילה. 

יחד עם העיצוב המודרני, הספות הנפתחות הן גם נוחות מאוד. הימים שבהם ספות נפתחות היו שם נרדף למיטה עם קפיצים רעועים שגורמת לשרירים תפוסים, עברו מן העולם. כיום ספות נפתחות הן מיטה לכל דבר. המזרונים שלהן נוחים לשינה, וישנן גם ספות נפתחות עם מזרון אורטופדי לאנשים שסובלים מבעיות אורטופדיות בגב.

לסיכום, ספות נפתחות כיום אינן מזכירות כלל את הספות הנפתחות הזכורות לנו מהעבר. הן נוחות לשינה ממש כמו מיטות רגילות, ומעוצבות בעיצובים מודרניים המשתלבים בכל סלון. לספות הנפתחות יתרונות פונקציונאליים רבים, ולכן הן מתאימות עבור כל אחד.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב