דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ריצוף אמבטיה בקרמיקה 

מאת    [ 01/06/2010 ]

מילים במאמר: 435   [ נצפה 4562 פעמים ]

 

קרמיקה

כשמדברים על חדרי אמבטיה מיד חושבים על קרמיקה. אריחי קרמיקה הם פריט חובה בכל חדר אמבטיה, שכן הם בעלי כושר איטום ובידוד גבוה ומגנים על קירות החדר מפני רטיבות ולחות. אך לאריחי קרמיקה יש גם חשיבות עיצובית מלבד תפקידם הפונקציונאלי.

בעבר לא היה נהוג להשקיע מחשבה רבה או מאמצים רבים בעיצוב חדר האמבטיה. רבים העדיפו להשקיע בעיצוב הסלון, המטבח או חדרי השינה, מתוך מחשבה שהם החדרים המרכזיים והחשובים בבית, ובהם אנו מבלים את מרבית זמננו. אולם לאחרונה גוברת ההכרה שגם חדר האמבטיה הוא חדר חשוב בבית, וגם בעיצובו כדאי להשקיע. חדר האמבטיה הוא אחד החללים הבודדים בבית בה אנו זוכים לפרטיות מוחלטת, מתנקים, מתרעננים וצוברים כוחות מחודשים לקראת עוד יום. לכן חדר אמבטיה חייב להיות מעוצב באופן שישרה רוגע, תחושה נעימה ומפנקת על השוהים בו. אחד האלמנטים החשובים בעיצוב חדר האמבטיה הוא בחירת אריחי הקרמיקה.

אריחי הקרמיקה צריכים להשתלב עם יתר העיצוב של החדר, הן מבחינת הצבע, העיצוב והטקסטורה. כך למשל יש חדרי אמבטיה שהצבע השולט בהם הוא התכלת. האמבטיה בצבע תכלת בהיר, וגם אריחי הקרמיקה יהיו בגווני כחול. ניתן ליצור הדפסים על אריחי הקרמיקה, כמו למשל הדפסים של דגים, צמחים או עיטורים גרפיים אחרים. ישנה אפשרות גם ליצור טקסטורות על אריחי הקרמיקה, כמו למשל באמצעות צדפים. אפשר אפילו להזמין ציור ייחודי בהזמנה אישית על אריחי הקרמיקה, אצל אומנים המתמחים בציור על קרמיקה. שירות זה אומנם יקר, אך התוצאות המתקבלות הן מרהיבות ומבטיחות שיהיה לכם חדר אמבטיה יחיד במינו. אם אינכם יכולים להרשות לעצמכם להזמין ציור בעיצוב אישי על אריחי קרמיקה, תוכלו בעצמכם ליצור עיצוב ייחודי באמצעות שימוש בשבלונות ובצבע מיוחד שניתן להשיג בכל חנויות ה"עשה זאת בעצמך".

קרמיקה משמשת לא רק לייצור אריחים לחיפוי הקירות. ישנם אריחי קרמיקה המיועדים לריצוף חדר האמבטיה, וישנם גם כיורים העשויים מקרמיקה. גם בתחומים אלו אפשרויות העיצוב בקרמיקה הן רבות ומגוונות. הפופולאריות של מוצרי הקרמיקה נובעת הן מזמינותו הגבוהה של חומר הקרמיקה, ומקלות העבודה עימו.

בשנים האחרונות רבים בוחרים לשלב בין עיצוב עם קרמיקה יחד עם גרניט פורצלן. ישנם גם מי שמעדיפים את הגרניט פורצלן על פני הקרמיקה. גרניט פורצלן הוא חומר יקר יותר מקרמיקה, ומשמש הן לחיפוי קירות והן לריצוף. גרניט פורצלן מעניק מראה יוקרתי יותר לחדר האמבטיה, ולכן הוא פופולארי במיוחד בחדרי מלון ובסוויטות יוקרתיות. אט אט העיצוב עם גרניט פורצלן מחלחל גם לבתים פרטיים ולדירות רגילות, משום שהחומר הופך לזמין יותר, נגיש יותר ושיטות העבודה עימו הולכות ומשתכללות.

לסיכום, אם אתם עומדים בפני שיפוץ של חדר האמבטיה כדאי שתקדישו מחשבה גם לפן העיצובי של החדר ולא רק להיבט הפונקציונאלי. שלל אפשרויות העיצוב באמצעות קרמיקה לאמבטיה או גרניט פורצלן יכולות להתאים לכל חלל ולכל טעם אישי. כך תוכלו לעצב לכם את החלל המושלם עבורכם עבור הירגעות והתחדשות.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב