דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניקיון בבניין 

מאת    [ 01/06/2010 ]

מילים במאמר: 441   [ נצפה 2186 פעמים ]

שירותי ניקיון

אם אי פעם רציתם לשכור דירה או לקנות דירה יד שנייה וערכתם סיורים בבניינים שונים, אחד הפרמטרים שבוודאי השפיעו על בחירתכם היתה חזות הבניין. כאשר קונים פוטנציאליים מגיעים לבחון דירות בבנייני מגורים, הם לא מסתכלים רק על הדירה עצמה, אלא על הבניין כולו. הם בודקים האם הלובי נקי ומטופח, האם הגינה מוזנחת או מטופלת כראוי, האם חדרי המדרגות והמעליות נקיים, האם יש אור בלובי ובחדרי המדרגות וכדומה. בעלי דירות כבר הבינו מזמן שאחזקת מבנים נאותה של הבניינים מעלה את ערך הדירות בהם.

לכן כדי לשמור על ערכן הגבוה של הדירות בבניין המגורים שלכם, חשוב לשכור את שירותיה של חברה לשירותי ניקיון. חברה לשירותי ניקיון מגיעה לבנייני מגורים פעם או פעמיים בשבוע ודואגת לכל נושא הניקיון והאחזקה בבניין: ריקון פחי אשפה, ניקוי ושטיפת הלובי וחדרי המדרגות ועוד. חברה לשירותי פוליש וניקיון שמבצעת פוליש בלובי הבניין אחת לשנה או בהתאם לדרישת דיירי הבניין. ישנן חברות לאחזקת מבנים שמספקות בנוסף לשירותי פוליש וניקיון גם שירותים אחרים כמו: גינון, תיקוני חשמל, תיקוני אינסטלציה, צביעה ועוד.

חברת שירותי ניקיון מעסיקה צוות מקצועי של עובדי ניקיון, המסוגלים לבצע ניקיון של בנייני מגורים במיומנות וביעילות. בעבור התשלום לחברת  שירותי ניקיון, החברה קונה את חומרי הניקוי וציוד הניקיון הדרוש לניקיון הבניין, והוא נשאר רכוש הבניין. הציוד והחומרים השוטפים מאוחסנים בדרך כלל באחד ממחסני הבניין, ובכל פעם אנשי הניקיון משתמשים בו אך ורק לצורך ניקוי הבניין שלכם. יחד עם זאת, כשמדובר בביצוע פוליש, לחברות לשירותי ניקיון יש מכונות פוליש בבעלותן, שעימן הן מבצעות את כל עבודות הפוליש לכל לקוחותיהן.

בחירה של חברה לשירותי ניקיון היא החלטה משותפת שוועד הבית צריך לקבל. במקרים רבים וועד הבית אינו מאורגן או אינו אכפתי מספיק כדי להקפיד על נושא הניקיון. לכן בבניינים רבים, ובמיוחד בבנייני מגורים קטנים עם דירות בודדות, יש הזנחה ולכלוך רב. ההזנחה והלכלוך גורמים להופעת מזיקים ומכרסמים, ולזוהמה שיכולה להיות מסוכנת גם מבחינה תברואתית. לעיתים משלמים כמה עשרות שקלים לאחת מדיירות הבניין כדי לשטוף את חדר המדרגות, וזהו. אך אין בכך דיי כדי להבטיח שמירה על ערך הדירות.

לדיירים אשר רוצים להבטיח שבבוא היום יוכלו לקבל בעבור דירתם תמורה גבוהה יותר, חשוב להקפיד להשתמש בשירותיה של חברת ניקיון באופן שוטף. אם תזמינו חברה לשירותי ניקיון רק כאשר תרצו למכור את דירתכם, תגלו במהרה שבניין שהוזנח במשך שנים קשה לשקם במספר שבועות. לעומת זאת, אם חברה לשירותי ניקיון תפקוד את בניינכם באופן סדיר וקבוע, תוכלו לשמור על חזות יפה של הבניין לאורך זמן.

לסיכום, שימוש בשירותי ניקיון באופן קבוע ומסודר מבטיח שהבניין שלכם יהיה תמיד נקי ומטופח.  תמיד נעים יותר להתגורר בבניין נקי, שבו הילדים יכולים לשחק אחר הצהריים והדיירים כולם יכולים ליהנות ממנו. לטווח הרחוק, שירותי ניקיון מבטיחים שערך הדירה שלכם לא ירד, ובבוא היום תקבלו תמורה גבוהה עבור דירתכם.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב