דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהפכה בשולחן העבודה - מוצר מדף בתחום ה CTI לכל תקציב. טכנולוגיה ישראלית 

מאת    [ 01/06/2010 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 2687 פעמים ]

מבין פריצות הדרך האחרונות שנעשו בתחום ה CTI , הרי שהבולטת שבהן היא מערכת ה PCC ,ראשי תיבות:  Personal communication center או בעברית: מרכז תקשורת אישי ( לכל משתמש)    ITCTECH  ניפצה את הגישה המסורתית בתחום ה CTI , מסורת שהציעה פתרונות  למוקדי שרות או למחלקות יעודיות בארגונים גדולים. הגישה המסורתית התעלמה מהמגזר העסקי הקטן והבינוני, ומשאר הפעולות הארגוניות הקשורות בשיחות טלפון מהסיבה הפשוטה של מגבלות טכנולוגיות ותקציבי ענק שנדרשו לפתרונות כאלו.   פריצת דרך טכנולוגית, שינתה את פני הדברים, וכיום מוצעת מערכת משוכללת ומהירה להטמעה החיונית לכל עסק המטפל בנושאי שיווק, גבייה, ניהול, שרות, ואיזה עסק לא מטפל בנושאים אלו? .   את הגישה החדשנית הזו מגבה טכנולוגיה מתקדמת, זמינה לכל גודל של תקציב, לכל עסק ולכל מטרה , ברמת ה ROI גבוהה שע"פ דיווח משתמשי המערכת מדובר על חיסכון של 2 ימי עבודה לעובד המטפל ב10 שיחות טלפון לשעה.    

 מה PCC יודע לעשות?      

     א. השיחות היוצאות  - 

  1. מטלפן בקליק מכל מסך ומסמך
  2. מטלפן מ: EMAIL /  EXCELL /  WORD / WEB
  3. מטלפן משם בתוכנת הניהול : מכרטסת, ממשימה, מיומן, ממסר
  4. טלפנית אוטומטית - עובדת ברקע וסורקת תור חיוג מבלי להפריע בעבודה השוטפת
  5. ניהול רשימת חיוג – תכנון שיחות ע"פ עדיפויות וזמנים לחיוג. 
  6. חלון התראה לפני השגת שיחה – הכוללת פרטי הנמען, ואפשרות כניסת לכרטסת
  7. נודניק / דחיית שיחה למועד אחר  

ב. השיחות הנכנסות

  1. זיהוי פרטי שיחה נכנסת: שם, שם שלוחה שהעבירה, מקור כניסת השיחה (מקו מקמפיין )
  2. זיהוי פרטי שיחה ממגוון בסיסי נתונים בזמן אמת
  3. כניסה לתוכנת הניהול מחלונית זיהוי :  לכרטסת המתאימה בתוכנת הניהול
  4. מוסיף קונקטקט חדשמחלון שיחה שאינה מזוהה 

ג. הסטוריה אישית לכל משתמש

11.    תיעוד שיחות יוצאות ונכנסות עם פרטים מזהים.

12.   הצגת השיחות הנכנסות שלא נענו

13.    מטלפן מההיסטוריה

 

ד. חיווי מיידי לכל משתמש על שיחות שלא נענו בשלוחה

14.  דיווח מיידי על פרטי השיחה שלא נענתה בשלוחה – ל מייל ולסלולאר        

15.  חיוג מהמייל בלחיצה על שם.  

 ברירת המחדל של עבודת המערכת היא: OFFICE . המערכת יודעת לזהות ולחייג מספרים גם אם לא נרשמו ע"פ כללי מיקרוסופט.  היא ניתנת להתקנה מרחוק, ואין צורך בהדרכה שהיא יותר מ 15 דקות.

ממשקים נוספים של המערכת:

IN-TOUCH  /   MS-OFFICE  /   DYNAMIC /   SAP B1 /   SAP CRM /   LOTUS-NOTES CEMATRIX  /  FOLLOW-UP  /  CEMAX  / CONTROL   /  GAL   /  ACTIVE DIRECTORY

מרכזיות: דיגיטליות, היברידיות, IP תדיראן -קורל, טלרד, סיסקו, אוויה, LG, פנסוניק,נורטל, EYPG  

 

 

דריה אהרוני בלדינגר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב