דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הנקת תאומים - מדוע כדאי לנו להתכונן אליה ? 

מאת    [ 31/05/2010 ]

מילים במאמר: 399   [ נצפה 2273 פעמים ]

הנקת תאומים – מדוע כדאי לנו להתכונן אליה ?

חשיבותה של הנקה עבור התפתחותו של התינוק היא עצומה, על אחת כמה וכמה הוא המצב כאשר מדובר בתאומים. עבור מי שהתברכה בתאומים הנקה נכונה היא הכרחית ולשם כך חשוב לבצע הכנה לקראת הנקה שתאפשר לאם הנקת תאומים לאורך זמן, באופן שיספק את התאומים ואת האם גם יחד.

החשיבות של הנקה נכונה עבור תאומים

הנקה של תינוק בודד היא עניין מאתגר ומורכב עבורנו, לכן הנקת תאומים נשמעת כמו משימה מאתגרת כפליים. למעשה, הנקת תאומים היא בעלת חשיבות עצומה, הן עבור התינוקות והן עבור האם. עבור התינוקות, שעל פי רוב נולדים טרם זמנם, הנקה נכונה של תאומים היא קריטית משום שהיא מותאמת לצרכי הגדילה שלהם.

בכל הנקה מקבלים התאומים חלב אם המכיל כמות גדולה של נוגדנים וחלבונים התורמים להתפתחותם של התאומים הקטנים באופן ניכר, ומגדיל את הסיכויים שלהם להתחסן כנגד מחלות ולהתפתח היטב. הגוף החכם של האם לאחר לידת תאומים מכוון הנקה ומייצר כמויות כפולות של חלב כדי לאפשר הנקת תאומים מלאה.

במידה ואת נושאת ברחמך תאומים, ומתלבטת האם כדאי לבצע הנקת תאומים וכיצד לשמור על הנקה נכונה לאורך זמן, חשוב מאוד לבצע הכנה מוקדמת, ללמוד על הנקה נכונה וחשיבותה, ולהכיר את היתרונות של הנקת תאומים ואת התנוחות האפשריות.

 יתרונות הנקה של תאומים

היתרונות של הנקת תאומים הם אדירים, כך שכדאי לא לוותר על הנקה מראש, אלא להיפך, להתכונן מראש וללמוד כיצד לבצע הנקה נכונה לתאומים. היתרונות של הנקה נכונה לתאומים הם רבים ושונים: היא משמשת כזמן איכותי בין האם ובין התאומים, שלומדים מהר מאוד כי הם לא לבד, ועליהם להתחרות על זמנה של האם, ובזכות הנקה הם מקבלים זמן של קרבה ואינטימיות עם האם, בנוסף להזנה החיונית להתפתחותם.

בזכות הנקת תאומים זוכים ההורים לחיסכון כספי אדיר בהוצאות על תרכובות מזון לתינוקות. בנוסף, הנקה היא האופציה הקלה והזמינה ביותר להאכיל שני פיות רעבים, בכל שעה ובכל מקום, מבלי להשקיע זמן ואנרגיות ברחיצת בקבוקים, בסטריליזציה, במדידת כמויות אבקה ובארגון החלב.


איך מתבצעת הנקה נכונה של תאומים?

ניתן לבצע הנקה של כל תינוק בנפרד, או לבחור הנקת תאומים משותפת. עבור מי שמעוניינת ללמוד הנקה נכונה של תאומים במקביל, הרי שישנן מספר תנוחות הנקת תאומים אותן תוכל לבחור, בהתאם לנוחיות שלה ושל תאומיה: ישנה הנקת תאומים בתנוחת הצלבה,  וישנה הנקת תאומים בתנוחת כדורגל, שבה אחד התינוקות נמצא בתנוחת כדורגל והשני בתנוחת עריסה.

בעזרת מפגש עם יועצת הנקה מומחית IBCLC תוכל האם המניקה ללמוד, מהי הנקה נכונה עבורה, וכיצד לשמור על הנקת תאומים מוצלחת לאורך זמן.

לילך שי : יועצת הנקה IBCLC עם רישיוןבינלאומי לייעוץ הנקה ואחות מוסמכת בעלת ניסיון ויידע מקצועי רב שנים כאחות ובייעוץ הנקה. לייעוץ התקשרו 050-5765597 
פרסום ברשת ע"י אסי גולדברג




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב