דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חלום על הריון, תינוק ומערכות יחסים 

מאת    [ 31/05/2010 ]

מילים במאמר: 1220   [ נצפה 15295 פעמים ]

חלום על הריון, תינוק ו"מאמא דרמה"

מאת: בת שבע דור


אם חלמתם שאתם בהריון או באינטראקציה עם תינוק, זה אינו אומר בהכרח שאתם עומדים להיות אימא או אבא. למרות שחלום אכן יכול להיות תחושה מוקדמת להריון, זה בדרך כלל מסמל משהו חדש שנכנס לחיים שלך. זה גם יכול גם להראות איך אתם מזינים ומטפחים את עצמכם ואת האחרים במערכות היחסים שלכם.

חלום מספר 1 - הכל קשור "ללידת האהבה"
החולמת מספרת: חלמתי שהחבר שלי שוכב בארון מתים, בעוד בני משפחה אחרים ואני נוכחים. אני בהריון בחלום ואני זוכרת שהרגשתי ממש עצובה. אני מסתכלת על כולם שם, חשבתי לעצמי, אני לא מכירה את כל האנשים האלה. מה זה אומר...? האם זה טוב, או רע...? אני חושבת על החלום הזה כל יום ומנסה להבין את משמעותו.

ההריון של  החולמת מסמל את הצמיחה של מערכת היחסים עם החבר שלה. עם זאת, קרוב לוודאי שמותו מסמל אות לשינוי דרמטי שעומד להתרחש. זה עשוי להצביע על פרידה, או שיכול להיות כי חייו או חייה הישנים צריכים "למות" לפני שהשניים יכולים לקחת את האהבה שלהם לרמה הבאה, (כמו למשל להשתחרר לגמרי מקשר למערכת יחסים קודמת....) עם זאת, החולמת מרגישה שעולה בה העצב וזה מבטא חשש תת-מודע בשלב הזה, האם אכן הקשר יתקדם ויתפתח לשלב הבא...? היא "בהריון מאהבה",.אך מרגישה שאין בה תיקווה גדולה שהקשר יבשיל ויניב פרי - האם הקשר ימשיך להתפתח והריון האהבה יגיע ללידה של חיים חדשים...?

במישור אחר, עולה אפשרות אחרת שהחלום מבטא,  יכול להיות שהיא עצמה הפסיקה לצמוח ולהתפתח במערכת היחסים והיא צריכה להמשיך הלאה... החלום יכול להיות גם אזהרה, כי אם היא נכנסת להריון על ידי האיש הזה, ייתכן שהיא תגדל את הילד לבדה.

באשר לאנשים הזרים בחלום, הם חושפים את היכולות בתוכה שעד כה היו זרים לה, היא רק עכשיו נעשית מודעת אליהם. ניראה כי החולמת חזקה ובעלת תושייה, יותר מאשר היא מבינה על עצמה.

עצם העובדה שפנתה למומחית לפתרון חלומות מאפשר לה לעבוד על תהליך עמוק שיחברה ליכולותיה ועוצמותיה האמיתיים, וגם בכך ניכרת תושייתה...

 
חלום מספר 2 -הסערה מתגברת

החולמת חלמה חלום זה בדיוק, שוב ושוב חוזר על עצמו, במהלך השבוע האחרון: שום דבר לא השתנה בחלום.

בחלומות הנשנים הללו, מספרת החולמת שחלמה כי:  אני בהריון ואני אומרת לחבר שלי כי אני בהריון. הוא משתגע מכעס, אבל אני עומדת שם, מחזיקה את הבטן שלי הגדולה מאוד, כמעט באופן מגונן. אני אומרת לו שהוא צריך להיות שמח על כך שאני בהריון ממנו. ואז אני מתעוררת.

בשיחה עם החולמת על מערכת היחסים בינה ובין החבר שלה מתברר שעדיין לא הגיעו לשלב של מחוייבות למערכת היחסים. לכן יש כאן עניין עקרוני לחולמת להחליט עליו, אם תיכנס להריון, האם תהיה מוכנה לקחת את האחריות על לידת הילד וגידולו כאם חד-הורית...? אם לאו,  לא כדאי שאפילו תשקול להיכנס להריון, עד שמערכת היחסים תתגבש למחוייבות הדדית יציבה ביותר עם החבר שלה, כי אחרת סביר להניח, שהריון  יפעל כבומרנג.

מתוכן החלום ברור כי קיימים חילוקי דיעות בין החולמת והחבר שלה על מטרות הקשר שביניהם והריון עדיין אינו מקובל כמטרה משותפת לקשר ויכול להביא לסכסוך בין החולמת ובין הבחור שלה, הנובע מאקט בעל משמעות רבה ביותר שאינו מוגדר ומוסכם עדיים במטרות מערכת היחסים שלהם.

מאידך, החולמת מאושרת שהקשר בינה ובן זוגה הולך ומתפתח, למרות שבאותו הזמן ברור לה שבן זוגה אינו באותו מקום ואינו מרגיש אותו הדבר כלפיה, יש לו עדיין הסתייגויות בקשר ואינו בטוח שהוא מוכן למחוייבות מליאה - ודחיפה ע"י הצבת עובדה.

כניסה להריון, עלולה לשבור את תהליך התפתחות מערכת היחסים עד שתגיע לשלמות ומחויבות מרצון, ואולי אפילו תגרום לבן הזוג להרגיש כפוי לתוכה ולהרתע. אפשרות נוספת הבאה לביטוי מהחלום היא שהחולמת מרגישה מאויימת במערכת היחסים, ומרגישה שהיא צריכה הגנה, כי יש איום על מערכת היחסים שלהם. האיום יכול להיות משהו ביניהם, או שזה יכול להיות מאדם, או מצב מחוץ למערכת היחסים.

 הייעוץ לחולמת יחקור לעומק את הרגשותיה וחששותיה בנוגע למצב מערכת היחסים בינה ובין החבר שלה וכן בינה לבין עצמה ויחשוף את פחדיה התת מודעים ואמונות היסוד המפעילים אותה באופן לא מודע ליצור דפוס מסויים של מערכות יחסים שאין בהם בטחון וקבלה, בהם היא שרויה באי בטחון  שאוהבים אותה ורוצים בה, ייתכן החל מהיותה תינוקת בעצמה...,

באשר לקשר שלה - אם  היא רוצה להמשיך את הקשר, היא צריכה לקיים שיחה פתוחה ודיון עם החבר שלה על העתיד שלהם ביחד, לראות אם מטרותיהם מתיישרות יחדיו.

גילוי נאות כזה חייב להיעשות בין כל זוג לפני התקשרות מחייבת, שאחרת עלולים השניים למצוא את עצמם אחרי נישואין פונים לדרכים שונות שאינן נפגשות...  


חלום 3 - לידה של דרך חדשה 

החולמת מספרת: אני מקבלת צירי לידה בכיתה בבית הספר וצריכה להילקח לבית החולים (בחיים האמיתיים ,אני לא בהריון ). מה פשר החלום הזה, מה זה יכול להיות?

בגלל שהחלום מתרחש בבית ספר, זה אומר שהחולמת היא בנתיב של למידה, שיבוא למצוי בהולדת יכולות והזדמנויות חדשות - ודי בקרוב (היא יולדת!). בחינת  הייעוד שלה והאינטרסים שלה במכללה הם בעיתוי ומוקד מצוינים בשבילה עכשיו, החולמת היא קשתית בת 19 , ומזל קשת אחראי על השכלה גבוהה, ומסמל גם את החוקר ובעל החזון.

יפה שהחולמת פנתה לפותרת חלומות מומחית ומטפלת וגם פנייתה מעידה על הפוטנציאל הגבוה שעומד להיפתח כבר בגיל המוקדם של החולמת. בפנייתה איפשרה כר נירחב לעבודה אישית, של גיבוש התובנה וחקירת המודעות של החולמת וליצירת חזון באמצעות תהליכים ודימיון מודרך, לקראת עיצוב התמונה הגדולה של מה שהיא רוצה להיות בחייה, ברור מהחלום שיש לחולמת גם את האומץ להשיג את חלומותיה, היא "תלד"  את הנתיב החדש של חייה מתוך בהירות המטרה!

מאת בת שבע דור (לידור דפן


בת שבע דור - קו חם לייעוץ טלפוני 0525435511 http://www.mysticis5r.info/


 href="mailto:batsheva@bat-sheva.combatsheva@bat-sheva.com">">batsheva@bat-sheva.com


מאמנת אישית-לפרט, לזוגיות, למשפחה ולעסקים - חברה בלשכת המאמנים בישראל


יועצת טראנספרסונלית,הילרית,פותרת חלומות  מאבחנת הוליסטית בכף יד, בתקשור עם התת מודע, בנומרולגיה, בתדרים ובטארוט.


מרצה ומנחה סדנאות (בעברית ובאנגלית)במגוון נושאים, בכנסים, פסטיבלים,ארגונים,משרדי ממשלה וקבוצות פרטיות,ארועים ומסיבות פרטיות,העצמת נשים,מנהיגות מעצימה


מפעילת המרכז הישראלי לסדנאות,יועצת בקו המומחים


, LIFE COACHING, HOLISTIC DIAGNOSIS,  SPIRITUAL HEALING  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב