דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הרמת חזה לנשים 

מאת    [ 30/05/2010 ]

מילים במאמר: 454   [ נצפה 1902 פעמים ]

ניתוח הרמת חזה מיועד לנשים עם חזה נפול, הסיבות העיקריות לצניחת החזה הן גנטיקה, מבנה השד, גיל, לידות והנקות וירידה דרסטית במשקל. בדרך כלל ככל שהחזה יותר קטן השד יהיה זקוף יותר, מכיוון שיש פחות משקל על החזה. ניתוח הרמת חזה שאינו כולל הגדלה מיועד לרוב לנשים עם גודל חזה מעל הממוצע, ניתוח הרמת חזה גורם להקטנת גודל החזה מכיוון שבמהלך הניתוח מסירים רקמות עודפות בשביל להרים את השד.

 

אז מה זה בעצם חזה נפול? דרגת הנפילה של החזה נקבעת לפי מיקומה של הפיטמה, את מיקום הפיטמה בודקים ביחס לקפל שנמצא מתחת לחזה שנקרא קפל תת שדי, הרמת חזה לנשים מטפלת במקרים של צניחת הפיטמה. ישנן 4 דרגות של צניחת פטמה. את ניתוח הרמת החזה ניתן לבצע ללא הגדלה או עם הגדלת חזה. ניתוח הרמת חזה משולב עם הגדלת חזה מיועד לנשים עם נפח חזה קטן יחסית. הטכניקה הנפוצה ביותר בניתוח הרמת חזה היא הרמת חזה על ידי ביצוע חתך מסביב לפיטמה בשילוב חתך אורכי לכיון קפל השד, שיטה זו מתאימה לכל דרגת צניחה. בשיטה הזו אפשר אם מעוניינים להחדיר גם שתל סיליקון במהלך הניתוח. בשיטה כזו של חיתוך סביב הפטמה ניתן להקטין גם את גודלה של העטרה הנמצאת סביב הפטמה. הניתוח אורך בסביבות שעה וחצי וכמו ניתוחים פלסטיים רבים אחרים הוא נעשה תחת הרדמה מלאה. בניתוח הרמת חזה בדרך כלל תשאר צלקת נראת לעין סביב הפטמה ולאורך השד, אולם כיום הצלקות הן עדינות מאוד והן נראות כקו בהיר לאורך השד.

 

במצבים בהם דרגת הנפילה נמוכה, זאת אומרת שצניחת הפיטמה מינימלית, ממומלץ לבצע את ניתוח הרמת חזה באמצעות שתלים של סיליקון. ישנם שתלי סיליקון מיוחדים המשמשים למטרה זו, לרוב מדובר על שתלים אנטומיים או שתלים בעלי פרופיל גבוה. ניתוח עם שתלים כאילו יעניק לנשים עם נפילת שד מינימלית, חזה מעוצב יותר וגם קצת גדול יותר.

 

ממולץ לעשות ניתוח הרמת חזה לאחר הריונות ולידות בעיקר בגלל שיכולת ההנקה לאחר הניתוח עלולה להיפגע- וזו נקודה קריטית למי שרוצה להניק, וגם בגלל שהריונות ולידות משפיעים על מבנה השד גם כאשר השד מנותח. תקופת ההחלמה של ניתוח הרמת חזה היא קצרה יחסית לעומת שאר ניתוחי החזה, אבל אם משלבים בניתוח גם הגדלת חזה, תקופת ההחלמה מתארכת מעט. את התוצאות הסופיות של הניתוח לא ניתן לראות מיד, אלא רק אחרי מספר חודשים לאחר שהנפיחות נעלמת לחלוטין ומתקבלת הצורה הרצויה. יכולים להיות סיבוכים ותופעות לוואי לאחר ניתוח הרמת חזה אבל הם נדירים מאוד. תופעות הלוואי כוללות זיהום בחתך הניתוח, שטפי דם, איבוד תחושה מסויים באיזור הפטמה (5% מהנשים מדווחות על כך אבל לרוב התחושה חוזרת לאחר שנה). סיבוך נוסף נדיר מאוד הוא נמק מלא או חלקי בפטמה.

הרמת חזה מהווה פתרון לנשים רבות שרוצות ליהנות יותר מגופן, להעלות את ביטחונן העצמי ובעיקר להרגיש יותר סקסיות ונשיות.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב