דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כרטיס מטפל ככלי שיווקי 

מאת    [ 29/05/2010 ]

מילים במאמר: 769   [ נצפה 1723 פעמים ]

אז בכל זאת איך עושים זאת ?

כל מטפל שמכבד את עצמו ורוצה להתפרסם מעוניין ב"כרטיס ביקור” , או יותר נכון בימינו פרסום באינטרנט ,פרסום באינטרנט  הוא כלי שיווקי חשוב ביותר אבל יש צורך ליצור כרטיס נכון.

כל הטיפים ליצירת כרטיס עסקי אפקטיבי ומועיל - במאמר שלפניכם.

מיסטי – מציעה למטפלים לא מעט אפשרויות בכרטיס המטפל שלך , והרבה מעבר לזה ..

וכמובן שהמטרה הסופית - פרסום ברחבי האינטרנט (כולל במנוע החיפוש גוגל)


כיום, בעידן האינטרנט עמוד אינטרנט פרסומי אישי הוא הכרטיס ביקור ההכרחי בעסק שלנו.

הפרסום והאפשרות לחשיפה בלתי מוגבלת מהווה את הדרך הנוחה והיעילה ביותר לספק את כל המידע הרלוונטי לקהל היעד הרצוי . וכמובן ישנם את כל האפשרויות ליצירת קשר (הודעות,צ'ט ופורום)

היינו ממליצים לכם להשוות בין כל האתרים השונים,ולבדוק מה מקבלים מכל אתר ואתר ולבצע את מבחן הכדאיות !

 

  

הכרטיס כולל:

 

  • סווג מקצועות טיפוליים רחב (לפי קטגוריות)
  • הזנת פרטי העסק, פרטים אישיים של המטפל
  • אודות המטפל , פרטים מקצועיים (טקסט חופשי,אינפורמציה ...מה אני בעצם עושה?)
  • כל אפשרויות ליצירת קשר (מערכת הודעות או התקשרות און-ליין)
  • פרסום גלריית תמונות לבחירת המטפל (תמונות אישיות,קליניקות וחדרי טיפולים..)
  • הצגת דיפלומות מקצועיות
  • פורום אישי לניהול המטפל עצמו
  • פרסום מאמרים אישיים לקהל הרחב ואפשרות פרסום לעמודים השונים
  • עידוד רשת עסקית –  ע"י שימוש בפייסבוק וטוויטר

 

שיתוף קהל היעד:

 

  • שיתוף הקהל הפורומים
  • תגובות לקוחות
  • דרוג משתמשים

 

ככל שהכרטיס מטפל שלכם יהי פעיל יותר ועשיר יותר – כך תקודמו בגוגל מהר יותר !

וע"י כך תגדילו את החשיפה שלכם לעולם ...

 

 

חשוב תמיד שבכיס שלנו, יהיו לנו בכרטיסי ביקור את הלינק לפורטל למקרה ש...

הרי ברור שכשאנחנו מסיימים טיפולפגישהייעוץ , עם מטופל חדש או עם שותף חדש, אנו משאירים אצלם את כרטיס הביקור שלנו.וכמובן בחלק התחתון – את הלינק של מיסטי

 

 

בסופו של דבר – מה שמעניין זה איך אני נראה?

 

אז השקיעו לא מעט מחשבה ביצירת הכרטיס ,השקיעו בתמונות ותוכן מעניין,

השאירו את כל הפרטים הנדרשים מבלי לחסוך מאיתנו שום פרט .... הרווח כולו שלכם !

ולסיכום,
עמוד באינטרנט הוא כלי עבודה חשוב וחיוני. השתמשו בו בתבונה, ראו בו את סוכן המכירות שלכם והרחיבו את עסקיכם.

 

בהצלחה!

 

צוות פורטל מיסטי באינטרנט

www.mysti.co.il

 

 

יניב | מנהל קשרי לקוחות | פורטל מיסטי אתר :  www.mysti.co.il אימייל :  support@mysti.co.il  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב