דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יום גיבוש לעובדים - יוגה צחוק או סדנת מגע? 

מאת    [ 27/05/2010 ]

מילים במאמר: 305   [ נצפה 2363 פעמים ]

כשחושבים על זכייה בלוטו מאמינים כי הרגע שזה יקרה לא יהיה יותר צורך ללכת לעבודה. הרי בעבודה לרובנו המוחלט היא מטלה ולא תענוג גדול. גם מי שאוהב את מקור פרנסתו ונהנה ממנו לעיתים צריך שינוי אווירה. מי שמעוניין שעובדיו לא יהיו ממורמרים מוטב שיחשוב על פתרונות יצירתיים. מחקרים מוכיחים כי עובד שמרגיש מוערך במקום עבודתו יהיה בעל סיכוי נמוך יותר לזייף יום מחלה ולהישאר בבית ויהיה פרודוקטיבי הרבה יותר במהלך היום.

בכדי שעובדים ירגישו מוערכים חייב להיות לכך ביטוי מובהק - לא מספיק לאהוב את העובדים מרחוק ולחשוב לעצמך כמה הם טובים ויעילים, בדיוק כמו בכל מערכת יחסים חייב שיהיה תן וקח פיזי. העלאה במשכורת היא לרוב נדירה ועל כן יום גיבוש לעובדים על בסיס קבוע הוא תמריץ מצוין (וזול יותר מהעלאה קבועה לכל סגל העובדים). חברות שרוצות לחשוב מחוץ לקופסא ולבחור ביום לא סטנדרטי יכולות לבחור בסדנת יוגה צחוק או סדנת מגע ליום העובדים.

סדנת יוגה צחוק מאפשרת לעוברים אותה להתחבר למקום הפנימי ממנו הם צוחקים באמת. כל אחד מאיתנו הוא יחיד ומיוחד - גם בצחוקו וגם במה שמצחיק אותו. בסדנה מעניקה לעוברים אותה כלים המאפשרים להם בעזרת יוגה לערוך התבוננות עצמית שתוביל אותם למצוא את מקור צחוקם. כאשר קבוצה עוברת סדנת יוגה צחוק היא אפקטיביות ביותר - הרי ידוע שצחוק מדבק כך שלמרות שכל אחד צוחק מבדיחה פרטית שלו כולם צוחקים ביחד ומדביקים זה את זה בצחוק מתגלגל.

סדנת מגע לעובדים תוודא כי הם זוכים לשלל טיפולים מפנקים לצד חוויה לימודית על כוחו של מגע. את אופי הסדנא ניתן להתאים במיוחד לאופי החברה ועובדיה. חברות קטנות כגדולות יכולות ליהנות מסדנא כזאת אשר לא רק משאירה העובדים רגועים ושמחי לבב אלא גם מקנה להם כלים ליכולים שישמשו אותם בחייהם הפרטים.

זכרו - אם אתם רוצים שהעובדים שלכם יפנקו אתכם בתוצרים איכותיים עליכם לפנק אותם בתמלוגים איכותיים - עובד שמעסיקו משמח אותו ידאג גם הוא לשמח את המעסיק.

 

המרכז למודעות מנוהל על ידי רונית מנשורי, מטפלת הוליסטית שעושה שימוש בשיטות אנרגטיות מגוונות, כגון רייקי והילינג. ניתן לשלב את מגוון הסדנאות במסיבת רווקות, יום הולדת יום גיבוש לעובדים עוד.


שיווק באינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב