דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הגדלת חזה לנשים 

מאת    [ 27/05/2010 ]

מילים במאמר: 670   [ נצפה 1931 פעמים ]

לעיתים אישה לא מרוצה מאחד מחלקי גופה, והרגשה זו מערערת את בטחונה העצמי וגורמת לה לחוש פחות נשית. עבור חלק מהנשים ששותפות לתחושה זו הגדלת חזה היא פיתרון מתאים. ניתוח מסוג זה אינו מומלץ לרוב לנשים מעל גיל 40.

 

הגדלת חזה- השוואה לנשים אחרות

בני אדם הם יצורים המשווים כמעט באופן טבעי את עצם לאנשים אחרים בסביבתם. לא סתם נטבעה האמירה "הדשא של השכן ירוק יותר". האם גם החזה של השכנה גדול יותר? לעיתים חוסר שביעות הרצון של אישה ממבנה גופה ומהחזה שלה נובע מהשוואה של עצמה לאחרות בסביבתה. חלק מהנשים מוצאות עצמן מייחלות לחזה כמו של ההיא או אחרת, אולי כמו של שחקנית מפורסמת. על מנת לפתור את הבעיה הן פונות לאפיק של הגדלת חזה.

גודל החזה האידיאלי המבוקש הוא סובייקטיבי ומשתנה בין נשים שונות. גורמים המשפיעים על ההחלטה בדבר גודל החזה המבוקש בניתוח כוללים טעם אישי, סגנון, תרבות ועוד.

 

התהליך עצמו

אנו חיים בתקופה בה ניתוחים פלסטיים הופכים יותר ויותר למקובלים וכך נשים רבות יותר מוצאות פיתרון בניתוחי הגדלת חזה. בעבר נחשב ניתוח זה ליותר מסוכן ומורכב, אולם כיום הוא נחשב ליחסית פשוט ונטול סיבוכים. מי קהל היעד? לרוב נשים המגיעות לעבור הגדלת חזה מתחלקות לקבוצה אחת של נשים צעירות שלא התפתחו במידה בה היו מעוניינות, והקבוצה השנייה של נשים מבוגרות נשואות ואמהות שרוצות לשפר את מה שהדרדר לתפישתן לאורך השנים.

בעקבות הפופולאריות הגוברת של ניתוחי חזה ושל הגדלת שדיים, השתכללו והתפתחו עד מאוד הטכניקות השונות בהן נעשה שימוש בתחום. ישנו מגוון רחב יותר של שתלי חזה, הן מבינת גדלים והן מבחינת טיב השתל והחומרים.

להחלטה בדבר גודל השתלים צריכים להשתתף מספר גורמים ביניהם כמות העור העומדת לרשות המנתח, רוחב הכתפיים והפרופורציה הכללית של גוף כל אישה בפני עצמה. תנודות קיצוניות במשקל עשויות לפגום בשתלים ולסכן את הצלחת הניתוח לאורך זמן ממושך.

בנוגע לצלקות וסימנים מניתוח הגדלת חזה, מנתחים משתדלים לקבוע את מיקום החתך להכנסת השתלים בניתוח הגדלת חזה במקומות אשר בהן הצלקות יהיו פחות נראות לעין. לדוגמא: באזור בית השחי. הכנסת שתלי סיליקון היא הטכניקה המקובלת ביותר כיום  בניתוח הגדלת חזה.

יש להבחין בין ניתוח הגדלת חזה שתפקידו הוספת נפח לשדיים לבין ניתוח להרמת חזה שתפקידו החזרת השד למיקומו הטבעי. הרמת חזה היא אופרציה הנהוגה בעיקר אצל אמהות לכמה ילדים שהניקו את ילדיהן לאורך כמה שנים.

 

 

סיכונים ותופעות לוואי בהגדלת חזה

לאחר ניתוח הגדלת חזה, במהלך תקופת ההתאוששות, צפוי להתפתח אודם סביב החתך ואף שטפי דם תת עוריים. תיתכן גם נפיחות של השדיים שאמורה לחלוף לאחר כיומיים. כמו כן מומלץ לדלל בפעילות גופנית למשך החודשיים הראשונים שלאחר הניתוח, בעיקר פעילות הדורשת הפעלת שרירים באזור החזה. בנוסף יש להימנע משיזוף באזור המנותח לאחר ניתוח הגדלת חזה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב