דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אתרי פלאש 

מאת    [ 27/05/2010 ]

מילים במאמר: 532   [ נצפה 1917 פעמים ]

היום ,בעידן האינטרנט המתקדם כל בעל עסק יודע שללא אתר או דף אינטרנט המייצג אותו ,הוא נשאר בפיגור רב אחרי מתחריו . ציבור הצרכנים כיום פונה מיידית  ולפני הכל למנועי החיפוש באינטרנט בכדי למצוא כל דבר כמעט ומסיבה זו בדיוק חובה על כל בעל עסק גדול כקטן להחזיק ברשותו אתר המייצג אותו באינטרנט והיום זה ידוע ,אתרי פלאש הם הדבר הבא.

כיום אתר אינטרנט הוא חובה ולא מותרות למען קידום העסק שלך . אמנים ,זמרים ,ידוענים , עסקים , בתי מלון ,צימרים , מסעדות , צלמים,מאפרים ,ספרים , כולם הכירו בצורך באתר אינטרנת משלהם והרשימה רק הולכת וגדלה. אתה יכול למצוא היום אתר לכל מקצוע ונושא : אתרי מתכונים ,אתרי תכניות טלויזיה ,אתרי הכרויות , תקשורת , חדשות, אתרי תחזית מזג האויר, אתרי בורסה , בנקים , קופת חולים , אתרי חיפוש ,  פורומים , אתרים של עסקים קטנים ,אתרים של עסקים גדולים ,אתרים של עסקים עצמאיים, אתרי תדמית  ואתריי ייצוג אומנים , אתרי ייצוג חברות ועוד. המשותף לכולם הוא שכולם יודעים שאתר שנבנה על בסיס פלאש , הוא אתר מרשים יותר ומתבלט לעין.  אם אתה לא שם, אתה לא קיים. אם אין לך אתר אינטרנט ייחודי ,המבדיל אותך ומבליט אותך ממתחריך,אתה נשאר מאחור ולכן כל בעל עסק שרוצה לתת לאתר שלו ערך מוסף וע"י כך להתבלט מעל מתחריו ,יודע שעליו לבנות לעצמו אתר פלאש.

הרשו לי להאט את הקצב ולתת הסבר קצר למי שמרגיש קצת מקופח ,בפיגור ועוד לא ממש מבין על מה כולם מדברים . אתר שנבנה על בסיס תוכנת ה פלאש Flash)) הוא אתר המבוסס על גרפיקה ומולטימדיה. כשאתם נכנסים לאתר בו ישנה תנועה של אלמנטים על המסך, אורות מהבהבים ,אלמנטים עיצוביים שיש להם תנועתיות ובכלל אתרים בעליי דינאמיות גם אם היא עדינה .אלו הם אתרי פלאש. הייחוד שלהם הוא שיש בהם חיים , התחושה שהם מעבירים היא תחושה של נשימה ,אוויר ,תנועה וחיות. לאומת אתרים אלה ,ישנם אתרים מבוססי טקסט  הבנויים בשפות התכנות :HTML , PHP ,ASP אתרים מבוססי טקסט אלה הם אתרים סטאטיים ,לא דינאמים ולא תמצאו בהם אלמנטים של תנועה וחיות.

לאתרי פלאש יצא שם רע תחת הסברה שאתרים אלה לא ידידותיים למנועי החיפוש של גוגל או כל מנוע חיפוש אחר . סברה זו נכונה באם מתכנט האתר שלך לא יודע כיצד בצורה חוקית כמובן לגרום לגוגל לקרוא אותו בדיוק כמו שקורא הוא את אתרי ה HTML השונים.

למה בכל זאת בוחרים אנשים לבנות לעצמם אתרים מבוססי טקסט ( אתרי HTML ) ולא אתרי פלאש?

ובכן קודם כל האתרים המבוססים טקסט היו כאן קודם.בעבר לא הייתה קיימת אופציית הבניה בפלאש וכשזו נכנסה לשוק בניית האתרים ,התגלו בה הבעיות השונות עם מנועי החיפוש .דבר שהוציא לאתרי הפלאש שם רע וגרם להרבה מתכנטים לא להמליץ ללקוחות על בניית אתרים מסוג זה . כיום עוד תוכלו למצוא בשוק בוניי אתרים ומתכנטים שעדיין סבורים שעובדה זו היא נכונה ..והיא כנראה נכונה לאותם מתכנטים שלא יודעים כיצד לעבוד כראויי עם אתרי הפלאש.ולכן חשוב מאוד לבחור את החברה הנכונה /האדם הנכון /המתכנט הנכון שיבנה לכם את אתר הפלאש המושלם שלכם. לא כל אחד יודע לעשות את זה כמו שצריך.

באם בניתם לעצמכם אתר פלאש מרשים ,אתם בכיוון הנכון.

 

 

אורי ויסמן
www.luminalweb.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב