דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום במנועי חיפוש 

מאת    [ 25/05/2010 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 1738 פעמים ]

קידום במנועי חיפוש מהווה חלק חשוב מהפרסום באינטרנט והוא מתחלק לשני תחומים עיקריים:

קמפיין Adwords (קישורים ממונים ) ב Google - בתקציב שייקבע, על מנת לשמר את המיקום בחיפוש האורגני, וכן על מנת לבלוט בכל החיפושים הרלוונטיים בצד שמאל.
קמפיין זה מאפשר חשיפה מיידית לאתר שלכם בכך שהוא מופיע בכל מילות החיפוש שתבחרו ובכל שפה שתבחרו. ביכולתנו לנהל מספר קמפיינים במקביל למספר שווקים שונים ובשפות שונות. היתרון המהיר בקמפיין קידום בגוגל מסוג זה הוא הגעה למקומות ראשונים במיידית ובמילות מפתח מאד תחרותיות, בתחילת קידום אתרים מומלץ אפילו להתחיל עם קמפיין אחד.

קידום אורגני - ביצוע פעולות למיקום גבוה של האתר, בחיפוש האורגני ב- Google ובמנועי חיפוש נוספים באמצעות ביצוע פעולות הן על האתר הקיים, והן על אתרים נוספים (הוספת לינקים נכנסים לאתר שלכם, ממגוון מקורות אחרים, רישום באינדקסים ומדריכים מקוונים וכד'.).

קידום אתר בגוגל בתוצאות הטבעיות גנריות ניתוח והגדרת מילות החיפוש הרלוונטיות.
הוספה וחידוד של תגיות ו- Meta Tags בתוך האתר.
בניית קישורים נכנסים ויוצאים לאתר.
הוספת תוכן רלוונטי חדש, או הדגשה של תכנים רלוונטיים באתר, עפ"י שיטות וניסיון שלנו.
רישום האתר במאגרי מידע ואינדקסים רלוונטיים לתחום הקשור לנושא, כדי להגדיל את ה- page rank והפופולריות של האתר.
אופטימיזציה תוכן ומבנה
החלק החשוב ביותר בנושא קידום אתרים בגוגל הינו אופטימיזציה של האתר למנועי החיפוש.
לחלק זה ישנו שני שלבים אופטימיזציה מבנה ואופטימיזציה תוכן.

אופטימיזציה תוכן

אנו ב ADZ GROUP מנתחים את סוג התוכן שנמצא באתר, ולפי כך אנו מנצלים את התוכן ליצירת תנועה מקסימלית של גולשים ממנועי החיפוש השונים.
כיום ידוע ש"תוכן הוא המלך" והוא הינו מרכיב חשוב מאוד בתחום קידום אתרים במנועי החיפוש ובפרט גם לגוגל.

אנו בודקים ומתאימים את תוכן האתר אל הנושא הרלוונטי שהתוכן מדבר אליו ומפנים את אותו תוכן אל הלקוחות הפוטנציאלים של הלקוח.
כמובן שאם חסר תוכן או צריך להוסיף תוכן אנו גם מתמחים בכתיבת תוכן שיווקי לאתרים.

אנו גם מתאימים את מילות המפתח שבחרנו אל התוכן ומתאימים ביניהם כאשר יהיה מקסימום תיאום בין התוכן למילות המפתח, אנו מבצעים את צפיפות מילות המפתח הנחוצה לכל דף תוכן.
כמו כן אנו מסדרים את כותרות הדפים, מבצעים את הבלטות המילים ועוד...

אופטימיזציה מבנה

זהו השלב השני בנושא האופטימיזציה.
אופטימיזציה מבנה היא בעצם איך בנוי האתר מאחור, מבנה הדף מבחינת קוד האתר אשר יהיה מסודר וקריא למנועי החיפוש, בראשם כמובן גוגל.
אם קוד האתר לא יהיה מסודר או נקי הזחלנים של מנועי החיפוש יתקשו לקרוא את האתר כמו שצריך מה שעלול לפגוע בהתקדמות של קידום אתר.

 

קידום אתרים באינטרנט בניית אתרים לעסקים קטנים ובינוניים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב