דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בריכות שחיה 

מאת    [ 24/05/2010 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 3853 פעמים ]

בריכות  שחיה, שהיו פעם בגדר מותרות לאלפיון העליון בלבד, הן דבר נגיש ליותר ויותר אנשים בימינו. בעבר, עלות הקמה והחזקה של בריכת שחיה היתה בהישג ידם של מעטים בלבד ולכן בריכות שחיה פרטיות לא היו נפוצות כלל. כיום אפשר להבחין בשינוי במגמה כאשר יותר ויותר אנשים יכולים להרשות לעצמם בריכת שחיה פרטית בחצר הבית. אין יותר צורך בחצר גדולה מאוד או בחשבון בנק אסטרונומי כדי להקים בריכת שחיה בחצר הבית

למה כדאי להכניס בריכת שחיה לחצר הפרטית?

הקיץ הישראלי הוא  קיץ חם, לח ומעיק, הדרך הנעימה ביותר  להתמודד עם החום המעיק היא טבילה  בבריכה, אבל הנסיעה עד בריכת שחיה הציבורית הקרובה יכולה להיות ארוכה ומסורבלת, בעיקר אם רוצים לקחת גם את הילדים, על-כן, הרבה פעמים מוותרים על הרחצה בבריכה ונסגרים בתוך הבית עם המזגן המצנן. חבל,לא? למה לא להקים בריכה שחיה קטנה או בינונית ליד הבית? כשיש בריכת שחיה בחצר הבית אין צורך להכניס את כולם לאוטו, לא צריך לחכות שבן הזוג יחזור מהעבודה, אין צורך אפילו לרכוש בגד ים חדש... פשוט נכנסים למים וזהו.

בריכת שחיה – אידיאלי לילדים

כאשר יש ילדים  בבית, וחם ומשעמם בחופש הגדול, ואין מי שייקח אותם לחוף הים או בריכת שחיה ציבורית, התקנת בריכת שחיה בבית היא דבר אידיאלי. הילדים יוכלו להתרחץ בבריכה, ולהעביר את הימים החמים והארוכים של הקיץ בחרצה ובילוי. בריכת שחיה בחצר משמשת גם כמוקד משיחה לילדים אחרים, ילדים אשר יש להם בבית בריכת שחיה ישמחו לארח בה חברים מכיתתם. בריכת שחיה משמשת גם כבידור בימי הולדת וחגיגות שונות וחוסכת את הצורך במפעילים חברתיים וספקי בידור לילדים.

בריכות  שחיה להתקנה קלה

ישנם שני סוגים  עיקריים של בריכות שחיה הניתנות להתקנה פשוטה וקלה בחצר הפרטית. הסוג הראשון הן בריכות שחיה מוכנות. בריכות שחיה אלו יצוקות מחומר פלאסטי בצורה קבועה וכדי להתקין אותן יש לחפור בור בגודלה וצורתה של הבריכה. זו בריכת שחיה שנראית לחלוטין כמו בריכת שחיה מהסוג הישן והיקר, אך עלות התקנתה נמוכה בעשרות אלפי שקלים, כמו גם קלות האחזקה שלה שהיא פי כמה וכמה פשוטה יותר.

בריכות  שחיה עומדות

בריכות  שחייה עומדות הן בריכות המונחות על הקרקע בזכות עצמן ואינן זקוקות לחפירה כלשהיא או תכנון מראש. בריכת שחיה עומדת זקוקה לשטח ישר וזהו. עלותן של בריכות שחיה עומדות נמוכה בהרבה מעלותן של בריכות שחיה קבועות והן באמת מתאימות לכל כיס. גודלן של בריכות שחיה אלו משתנה, מבריכת שכשוך קטנה ועד בריכה המכילה כמה וכמה אנשים בו זמנית. בריכות שחיה כאלו ניתן להעמיד גם בגינת גג או במרפסת גדולה, במקרה כזה חשוב לוודא שהרצפה בנויה להחזיק את משקל הבריכה כשהיא מלאה במים.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב